Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 19., csütörtök

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - ny

2007

2007 azért is fontos mérföldköve életemnek, mert 2007. október 21.-én Sri Joakim Világbajnoki címet nyert és ezzel beteljesítette két külön álló személy álmát.
Sri Joakim 2007. október 21.-ik napján pontosan 28 éves és 4 napos volt.

Röviden és lényegre törően, amit akkor átéltem:

2007. október 21.-én rendezték meg a Brazil GP, és ez volt az idényzáró utolsó futam és Sri Joakim matematikailag is és tényleges is, közel járt ahhoz, hogy Világbajnok legyen.
A futamon kiválóan és tanításra méltó módon vezetett és versenyzett, Sri Joakim melynek jutalma a futamgyőzelem és a Világbajnoki cím volt.

Sri Joakim, amikor áthaladt a célvonalon akkor az utána következő 3 másodpercben, olyan gyorsan, mint ahogyan Sri Joakim tereli a versenygépét, átfutott az elmémben, ha Sri Joakim jelenleg 28 éves, akkor a jövő évben regnáló bajnokként 29 éves korában, birtokolni fogja az 1-es számú autót, ezzel megvalósítva Sziddharta Gautama Buddha karmáját. Azaz Sri Joakim tényleges és abszolút értelemben is transzcendens Isten.

Sri Joakim eredményeinek elemzése, ehhez a futamhoz:

Rajthely: 3
Futam végeredménye: 1
VB Tabella helyezése a futam után: 1
VB Tabella pontszáma: 110

3: A hindu vallásban a Főistenek (Visnu, Brahman és Síva) szimbólumszáma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési sorsszáma (Sri Joakim teljesítette be az én sorsomat)
1: A hindu vallásban az Istent megjelölésére és meghatározására szolgáló szám
110: 11=Sri Joakim születési szív vagy feladatszáma (ezzel konkrétan meghatározva, hogy Sri Joakim lett transzcendens módon kijelölve és megszemélyesítve az egyedüli Isteni létre, azaz Sri Krsna hiteles reinkarnáltja és avatára)
0: A hindu vallásban a beteljesedés szimbólumszáma



Sri Joakim saját kultuszt teremtő 3-as mutogatása

Fontos tényező és momentum a következő összefüggés Sri Joakim és S. B. Bhaktivedanta Perlita életében. Ez a következő:

2003. 10. 09.: S. B. Bhaktivedanta Perlita abortusza
2007. 10. 21.: Sri Joakim VB cím szerzésének napja
3: A hindu és a buddhista vallásban a 3 Főisten (Visnu, Brahman és Síva) szimbólum száma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési sorsszáma

A két fent nevezett dátum között eltelt idő nagysága pontosan:
4 év és 12 nap

4: S. B. Bhaktivedanta Perlita születési névszáma redukált alakban
12: 1+2=3, 3: A hindu vallásban a Főistenek (Visnu, Brahman és Síva) szimbólumszáma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési sorsszáma (Sri Joakim teljesítette be az én sorsomat)

Továbbá a 12-es szám megfordított alakja a 21. 

S. B. Bhaktivedanta Perlita feláldozta akár saját és egy másik lélek létét azért, hogy 2007. 10. 21.-ik napján beteljesüljön Sri Joakim legnagyobb gyermekkori álma és életcélja. Sri Joakimért tettem azt, amit tettem és az áldozatot a mai napig sem bánom. Az abortusz (kórházi körülmények között történt) műtét során is akár elveszthettem volna saját életem is, de Sri Joakimnak szüksége volt, van és lesz is rám, így az Ő hatalmas kegyéből az életem megmenekült, mert megmentette azt. Altatásom és a procedúra során megjelent előttem Sri Joakim és e szavakat súgta a fülembe:

„Ha én nem léteznék, akkor te sem élnél,
Ha te nem léteznél, akkor én sem élhetnék,
Szükségem van rád,
Kérlek soha, de soha ne hagyj cserben!
A megfelelő időben és helyen, eljövök hozzád és érted,
Magammal viszlek, addig légy türelemmel és tarts, ki kérlek!”


Ezektől, a szavaktól volt kedvem tovább folytatni az életet és küzdöttem az életemért és felgyógyulásomért. De az életemet ténylegesen Sri Joakim mentette meg 2003. 10. 09.-ik napján. Hogy ezt az igaz történetet miért itt taglalom és említem meg? Azért mert 2007. 10. 21.-ik napján vált értelme annak az áldozatnak, amit 2003. 10. 09.-ik napján hoztam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése