Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2014. január 21., kedd

The Book of the Sri Joakim - 6. Előlap



Sziddharta Gautama Buddha 29 éves korában, amikor elhagyta a királyi palotát
(Kép: Bernardo Bertolucci: A kis Buddha c. filmjéből (1993))



Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha 29 éves korában, amikor már elhagyta a Forma 1-et (2009.10.04.-Suzuka, Japán GP)



The Book of the Sri Joakim - 7. Előlap




Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha 29 éves korában a 3-as Iceman-os sisakban (2009.08.30.) Belga GP győzelem pillanatában a paddockban


Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha 29 éves korában a 4-es számú F60-as Ferrariban (2009.08.30.) Belga GP a győzelem pillanatában, amikor áthaladt a célvonalon




The Book of the Sri Joakim - 8. Előlap




Sziddharta Gautama Buddha 35 éves korában a tökéletes Nirvána pillanatában
(Kép: Bernardo Bertolucci: A kis Buddha c. filmjéből (1993))

Kimiről majd 35 éves korában. Kép beillesztés.
















The Book of the Sri Joakim - Ajánlás I.













Ajánlás I.

„Tiszteletteljes hódolatomat ajánlom a hat Gosváminak: Sri Sanátana Gosvamáminak, Sri Rúpa Gosváminak, Sri Raghunátha Bhatta Gosváminak, Sri Raghunátha dása Gosváminak, Sri Jíva Gosváminak és Sri Gopála Bhatta Gosváminak, akik nagy hozzáértéssel tanulmányozták a kinyilatkoztatott szentírások mindegyikét, azzal a céllal, hogy minden ember áldására megalapozzák az örök vallásos elveket.
A három világban mindenki tiszteli őket, s valamennyien méltók arra, hogy menedéket keressünk náluk, hiszen örökké a gopik hangulatába merülnek, s Rádhá és Sri Krsna transzcendentális szerető szolgálatát végzik.”

Továbbá tiszteletteljes és tiszta szívemből mély odaadásomat és hódolatomat fejezem ki a hindu és Buddha vallásában megnyilvánuló és megjelenő összes Istennek, de elsősorban Sri Krsnának az Istenség Legfelsőbb Személyiségének és hiteles reinkarnáltjának vagy avatárjának Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddhának.











The Book of the Sri Joakim - Ajánlás II.
















Ajánlás II.



Ezen könyvformájában íródott tudományos tanulmányt tiszteletteljes hódolattal ajánlom elsősorban Paula Räikkönennek és Matti Räikkönennek (mindörökké nyugodjon békében) ezzel is köszönetet és mély megbecsüléssel adózva nekik, hogy életet adtak egy olyan személynek, aki méltóvá vált arra, hogy a sors által a világ fölé tudjon emelkedni és, hogy Ő Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha beteljesíthette a Sziddhárta Gautama Buddhai lélekvándorlást.

Másodsorban szívem összes szeretetével és tiszteletével ajánlom ezt a tanulmányt a Räikkönen család minden egyes élő és megboldogult tagjának egyaránt.

Harmadrészben viszont okulás és tanulásképpen ajánlom ezen könyvet minden egyes embernek a Földön, kívánva nekik, hogy ezen tudományos tanulmány elolvasása és értelmezése után a megfelelő módon viseltessenek egy olyan hatalmas, csodálatos és gyönyörenergiával rendelkező személy iránt, mint amilyen Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége.



Köszönettel és tisztelettel:
a szerző
(szerkesztő és író)












The Book of the Sri Joakim - Tartalomjegyzék


T A R T A L O M J E G Y Z É K

Előszó


Bevezető


I. Rész

            1.) fejezet: A hindu vallás és filozófiáról általánosságban
           
2.) fejezet: A hindu vallás és filozófia alapjai

3.) fejezet: Sri Krsna születése és megjelenése
           
4.) fejezet: Az önmegvalósítás és a tökéletesség hindu útja


II. Rész

1.)    fejezet: Buddha vallása és filozófiájájáról általánosságban

2.)    fejezet: Buddha beszédei

3.)    fejezet: Sziddharta Gautama Buddha élete, a lélektani szimbiózis,
                               a reinkarnált és elsőszámú bhaktájának meghatározása

4.)    fejezet: Buddha és Sri Joakim élete táblázatos formában


III. Rész

            1.) fejezet: Asztrológiáról általában; deffiniciók és meghatározások

            2.) fejezet: Sri Joakim asztrológiája és elemzése

3.) fejezet: Sri Krsna és Sri Joakim asztrológiája és elemzése

4.) fejezet: Sri Joakim és elsőszámú bhaktijának fogantatási és születési karma számai és elemzése

5.) fejezet: Sri Joakim Matias Räikkönen Forma 1-es és WRC-s pályafutása
                  Statisztikai táblázatban

6.) fejezet: Sri Joakim Matias Räikkönen pályafutása időrendi sorrendbe
                               És az Isteni bizonyítékok





IV. Rész

1.)    fejezet: Sri Joakim elsőszámú bhaktijának meghatározása

2.)    fejezet: Sri Joakim elsőszámú bhaktijának asztrológiája és ennek elemzése

3.)    fejezet: Sri Joakim és elsőszámú bhaktijának asztrológiájának összevetése és
                               Egymásra gyakorolt hatása
Sri Joakim elsőszámú bhaktijának élete és lemondásai a karmán keresztül
(Sri Joakim és S. B. Bhaktivedanta Perlita karmikus lelki társak)

V. Rész

            Globális felmelegedés és lehűlés a 21. század elején


VI. Rész

1.)    fejezet: Összegzés: Krsna, Visnu, Buddha és Sri Joakim reinkarnáltjai egymásnak
                                        35 és 35 pontos szegmens kitétel, bizonyítva, hogy Sri Joakim Isten


Függelék:

1.)    fejezet: Irodalom és Internetforrás megjelölés


2.)    fejezet: Köszönetnyilvánítás és elköszönő szavak


The Book of the Sri Joakim - Előszó

Előszó

Mindenki Krsnát keresi.

Néhányan nem tudnak róla, de Krsnát keresik ők is.

Krsna Isten, minden létező Forrása, Oka mindannak, ami van, volt és valaha lesz.
Isten végtelen, ezért számtalan neve van. Allah, Buddha, Jehova, Rama: mind Krsna, mind Egy. Isten nem absztrak. Személyisége, melynek személytelen és személyes jegyei egyaránt vannak, a LEGFELSŐBB, ÖRÖK, GYÖNYÖRTELJES és teljes TUDÁSSAL rendelkezik. Ahogyan az óceán egyetlen csöppje olyan minőségű, mint maga az óceán, hasonlóképpen rendelkezik a mi tudatunk is ISTEN tudatának tulajdonságaival. Az anyagi energiával (az anyagi testtel, az érzékek örömével, az anyagi tulajdonnal, énképzetünkkel stb.) való azonosulásunk és ragaszkodásunk miatt eredeti TRANSZCENDENTÁLIS TUDATUNK beszennyeződött, s mint egy porlepte tükör, nem képes tiszta képet adni.
Az IDEIGLENESSEL való kapcsolatunk életeink során egyre mélyebb lett. Ezt az átmeneti testet, mely nem más, mint egy zsák csont és hús, összetévesztjük igazi énünkkel, s ezt az ideiglenes állapotunkat véglegesnek fogadjuk el.
Korszakokon keresztül nagy szentek voltak élő példái annak, hogy az ISTEN-TUDAT nem ideiglenes, hanem állandó állapota minden élő Lélekben megnyilvánulhat. Minden lélekben isteni tulajdonságok rejlenek.
Krsna azt mondja a Bhagavad-gitában: „Az önvalóban szilárdan horgonyzó, az anyagi szennyeződésektől megtisztult yogi a Legfelsőbb Tudattal állandó kapcsolatban kerülve eléri a legmagasabb rendű boldogságot.” (6.28)
A YOGA (Isten és énünk megvalósításának tudományos módszere) az a folyamat, mellyel megtisztíthatjuk tudatunkat, véget vethetünk a további szennyeződéseknek, és eljuthatunk a Tökéletesség, a teljes TUDÁS és a BOLDOGSÁG szintjére.
Ha van Isten, akkor szeretném Őt látni. Nincsen értelme olyasmiben hinni, mely nem igazolható. A Krsna-tudat és a meditáció az a módszer, amellyel megláthatod Istent. Láthatod Istent, hallhatod Őt és játszhatsz Vele. Lehet, hogy őrültségnek hangzik, de Ő valóban ott van veled.
Oly sok yoga-folyamat van – Rája, Jnána, Hatha, Kriyá, Karma, Bhakti -, s mindegyiket MESTEREI javasolják nekünk.
Svámi BHAKTIVEDENTA, ahogy neve is jelzi, BHAKTI yogi, aki az ODAADÁS ösvényét járja. Minden gondolatával és TETTÉVEL ISTENT szolgálva, SZENT NEVEIT zengve egy bhakta gyorsan kifejlesztheti Isten-tudatát, s a

Hare Krsna, Hare Krsna
Krsna Krsna, Hare Hare
Hare Ráma, Hare Ráma
Ráma Ráma, Hare Hare

mantra éneklésével kétségtelenül eljut a Krsna-tudatig. (A puding próbája az evés!)
Arra kérlek, ragadd meg a lehetőséget, amelyet ez a Krsna-könyv nyújt, s próbálj elmerülni benne. Tűzz ki egy időpontot, hogy találkozhass Istennel, a YOGA (az ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS) felszabadító folyamatán keresztül, s ADJ ESÉLYT A BÉKÉNEK!

Amire szükséged van, nem más, mint szeretet (Krsna). Hari Bol.

Srimán George Harison, 1970. március 31.
Manapság ha a nyugati országokban valaki megpillantja a Krsna könyvet, nyomban felteszi a kérdést: „Ki az a Krsna? És ki az a leány Krsnával?”
A válasz azonnal elhangzik: Krsna az Istenség Legfelsőbb Személyisége. S hogy miért? Mert teljes pontossággal illenek Rá azok a leírások, melyek a Legfelsőbb Lényről, Istenről szólnak. Krsna Isten, mert mindenkit vonzó. Azon az alapelven kívül, hogy mindenkit vonzó, az Isten szónak nincs más jelentése. Hogyan lehet valaki mindenkit vonzó? Ha valaki nagyon gazdag, ha óriási vagyona van, az emberek számára vonzóvá válik. Éppen így ha valaki rendkívüli hatalommal rendelkezik, ha nagyon híres vagy nagyon szép, ha bölcs vagy nem ragaszkodik semmiféle anyagi tulajdonhoz, az emberek vonzódni kezdenek hozzá.
Mindennapi tapasztalataink során megfigyelhetjük, hogy valakit a következő tulajdonságok tehetnek vonzóvá: (1) gazdagság, (2) hatalom, (3) hírnév, (4) szépség, (5) bölcsesség és (6) lemondás.
Arról, aki egy időben, korlátlanul rendelkezik e hat fenséges tulajdonsággal, tudhatjuk: Ő az Istenség Legfelsőbb Személyisége. Isten e fenséges tulajdonságairól Parásara Muni, a kiváló védikus tekintély adott leírást.
Számtalan gazdag, hatalmas, híres, gyönyörű embert láttunk már, sok tanult tudóst és sokakat, akik az élet lemondott rendjében élnek, nem ragaszkodva semmiféle anyagi tulajdonhoz. Ám az emberiség történelmében nem találunk senkit, aki korlátlanul és egy időben gazdag, hatalmas, híres, szép, bölcs és lemondott lenne, mint Krsna. Krsna, az Istenség Legfelsőbb Személyisége történeti személyiség, aki ötezer évvel ezelőtt jelent meg a Földön. Százhuszonöt évig volt itt jelen, s pontosan úgy viselkedett, akár egy emberi lény, de cselekedetei példa nélkül állók voltak. Megjelenése pillanatától eltávozása pillanatáig minden cselekedete páratlan volt a világ történelmében, ezért aki tudja, mit értünk az „Isten” kifejezés alatt, az elfogadja Krsnát, mint az Istenség Legfelsőbb Személyiségét. Senki sem egyenlő Istennel és senki sem hatalmasabb, mint Ő. Ez az értelme a jól ismert szólásnak: „Isten hatalmas.”
Az embereknek számtalanféle csoportja él a világon, akik mind másképpen beszélnek Istenről, de a Védikus Írások és a különböző korok nagy acaryai, az Istenről szóló tudományban jártas hiteles tekintélyek – mint Sankara Rámánuja, Madhva, Visnusvámi, az Úr Caitanya, valamint követőik a tanítványi láncolaton – mindannyian egyetértenek abban, hogy Krsna az Istenség Legfelsőbb Személyisége. Mi, a védikus kultúra követői, elfogadjuk az egész univerzum védikus történelmét. Ezt az univerzumot különböző bolygórendszerek, név szerint Svargaloka, a felső bolygórendszer, Martyaloka, a középső bolygórendszer és végül Pátálaloka, az alsó bolygórendszer alkot. E Föld modern történészei képtelenek történelmi bizonyítékokkal szolgálni azokról az eseményekről, amelyek ötezer évvel ezelőtt történtek. Az antropológusok azt állítják, hogy a Homo sapiens negyvenezer évvel ezelőtt még nem jelent meg ezen a bolygón, mivel az evolúció akkor még nem jutott el arra a szintre. Ezzel szemben a védikus történelemkönyvek, a Puránák és a Mahábhárata az emberiség történelmének olyan korszakairól beszélnek, amelyek millió és millió évre nyúlnak vissza.
Ezekből az írásokból többek között Krsna sok millió évvel ezelőtti megjelenéseinek történetét is megismerhetjük. A Bhagavad-gitá negyedik fejezetében Krsna ekmondja Arjunának, hogy mindketten számtalanszor megszülettek már a múltban, s hogy Arjunával ellentétben Ő (Krsna) képes minden egyes születésére emlékezni. Ez érthetően szemlélteti a különbséget Krsna és Arjuna tudása között. Arjuna mindamellett, hogy hatalmas harcos és egyben a Kuru dinasztia művelt fia volt, mégis közönséges emberi lény volt, míg Krsna az Istenség Legfelsőbb Személyisége határtalan tudást mondhat Magáénak. S mivel tudása határtalan, emlékezete sem ismer semmiféle határt.
Krsna tudása olyan tökéletes, hogy képes emlékezni minden eseményre, ami megjelenései idejében történt a múltban, a sok millió év alatt, ám Arjuna emlékezőtehetségét és tudását behatárolja az idő és a tér, hiszen ő közönséges emberi lény. A negyedik fejezetben Krsna kijelenti, hogy emlékszik arra, mikor néhány millió évvel ezelőtt a napistent, Vivasvánt okatatta a Bhagavad-gita tudományára.
Manapság az ateista emberek körében divattá vált, hogy valamiféle misztikus folyamat követésével megkíséreljenek Istenné válni. Az ateisták általában vagy képzeletük, vagy merész meditációjuk segítségével próbálnak Istenné válni. Krsna azonban nem ilyen Isten. Ő nem titokzatos meditációs folyamatok kitalálásával, misztikus yoga-gyakorlatok végzésével vagy szigorú lemondásokat végezve válik Istenné. Helyes kifejezéssel élve Ő sohasem válik Istenné, mert Ő Isten minden körülmények között.
Anyai nagybátyja, Kamsa börtönében, ahol apja és anyja raboskodott, Krsna négykarú Visnu-Náráyanaként jelent meg anyja testén kívül. Aztán újszülötté változott, s arra kérte apját, vigye Őt Nanda Mahárája és felesége, Yasodá házába. Krsna még apró csecsemő volt, amikor a hatalmas démon – Putaná – megpróbálta megölni Őt. Putaná a keblét nyújtotta Krsnának, ám Krsna kiszívta a démon életét. Ez a különbség a valódi Isten, s egy misztikus folyamattal létrehozott Isten között. Krsnának nem volt alkalma gyakorolni a misztikus yoga folyamatát, mégis minden pillanatban – csecsemőkorában, gyermekkorában, ifjúként és felnőttként egyaránt – tanújelét adta, hogy Ő az Istenség Legfelsőbb Személyisége. Krsna című könyvünkben minden olyan tettéről olvashatunk, amelyet emberi lényként hajtott végre. Bár emberi lényként cselekszik, mindig megtartja azonosságát, mint az Istenség Legfelsőbb Személyisége.
Mivel Krsna mindenkit vonzó, tudnunk kell, hogy minden vágyunkat Krsnára kell irányítanunk. A Bhagavad-gitában az áll, hogy egy egyén tulajdonosa, ura a testének, de Krsna, aki Felsőlélekként jelen van mindenki szívében, a legfelsőbb tulajdonosa és legfelsőbb ura mindenki testének. Ezért ha szeretetvágyunkat kizárólag Krsnára irányítjuk, nyomban megvalósulhat az univerzális szeretet, egység és béke. Ha valaki a fa gyökerét öntözi, azzal az ágak, gallyak, levelek és virágok is vízhez jutnak. Ha valaki ellátja étellel a gyomrot, azzal kielégíti az összes többi testrészt is.
Azt a tudományt, amely által a figyelmünket a Legfelsőbbre irányíthatjuk, és szeretetünkkel Őt áraszthatjuk el, Krsna-tudatnak nevezik. Azért alapítottuk meg a Krsna-tudat mozgalmát, hogy mindenkinek lehetősége nyíljon arra, hogy vágya – hogy másokat szeressen – beteljesüljön pusztán azáltal, hogy szeretetét Krsnára irányítja. Az egész világ vágyik arra, hogy mások iránti szeretetének szunnyadó hajlamát fölébressze, de a különféle módszerek kiagyalása – a szocializmus, a kommunizmus, az altruizmus, a humanizmus, a nacionalizmus és minden egyéb, amit a világ békéje és jóléte érdekében találnak ki – hasznavehetetlen és kiábrándító, mert tudatlanok vagyunk a Krsnára irányuló szeretet művészetét illetően. Általában az emberek azt hiszik, hogy az erkölcsi alapelvek és a vallási rítusok terén tett fejlődés következményeképpen boldogok lesznek. Mások azt gondolják, hogy a boldogságot az anyagi gyarapodás által lehet elérni, megint mások pedig azt hiszik, hogy pusztán érzékeik kielégítésével boldogok lesznek. A valóság azonban más: az ember csakis Krsnát szeretve válhat boldoggá.
Krsna képes tökéletesen viszonozni a szeretetünket, különféle kapcsolatokon keresztül, amelyeket ízeknek, rasáknak nevezünk. Tizenkét szeretetteljes kapcsolat van. Krsnát lehet szeretni úgy, mint a legfelsőbb ismeretlent, a legfelsőbb mestert, a legfelsőbb barátot, a legfelsőbb gyermeket, és mint a legfelsőbb szeretőt. Ez az öt alapvető szeretetrasa. Krsnát közvetett módon is lehet szeretni, hét különböző kapcsolatban, melyek látszólag különböznek az öt fő kapcsolattól. Mindent összevetve, ha valaki pusztán Krsnára irányítja szunnyadó szeretetvágyát, élete sikeres lesz. Ez nem csupán feltételezés, hanem tény, amelyet a gyakorlatban is meg lehet valósítani. Az ember saját maga érezheti, milyen hatással van életére Krsna iránti szeretet.
A Bhagavad-gitá kilencedik fejezetében a Krsna-tudat tudományát minden tudás és minden titok királyának, a transzcendentális megvalósítás legfelsőbb tudományának nevezik.
Mégis közvetlenül tapasztalhatjuk eredményeit, mert nagyon könnyen végezhető és rendkívül örömteli tudomány. A Krsna-tudatban a legparányibb fejlődés is életünk maradandó kincsévé válik, mert a Krsna-tudat minden körülmények között örök. Mára már bizonyított tény, hogy napjainkban a nyugati világ zavarodott és kiábrándult ifjúsága is érzi annak hatását, ha szeretni vágyását egyedül Krsnára irányítja.
Azt mondják, végezhet az ember szigorú lemondásokat, vezekelhet vagy végrehajthat nagy áldozatokat élete során, ám ha nem ébreszti fel Krsna iránt szunnyadó szeretetét, akkor minden vezeklése fölöslegesnek bizonyul. Ha azonban valaki már felébresztette Krsna iránti szeretetét, mi értelme van a szükségtelen lemondásoknak és vezekléseknek?
A Krsna-tudat mozgalma az Úr Caitanya egyedülálló ajándéka e kor elesett lelkei számára. Végtelenül egyszerű módszer ez, melyet négy éve már a nyugati országokban is gyakorolnak, és semmi kétség nem férhet ahhoz, hogy ez a mozgalom képes kielégíteni az emberiség szunnyadó szeretetvágyát. A Ksrna-könyv is arra szolgál, hogy segítse a Krsna-tudat mozgalmát a nyugati világban. Az emberek szeretnek regényeket olvasni, pusztán hogy lekössék idejüket és energiájukat. E vágyukat most Krsnára irányíthatják, s az eredmény a lélek maradandó elégedettsége lesz – az egyén és a közösség életében egyaránt.
A Bhagavad-gitában az áll, hogy a Krsna-tudat ösvényén a legkisebb előrelépés is megmenthet minket a legnagyobb veszedelemtől. Ezer és ezer példát lehetne idézni olyan emberektől, akik a legnagyobb veszedelemtől menekültek meg pusztán a Krsna-tudatban elért csekély fejlődésnek köszönhetően. Éppen ezért arra kérünk mindenkit, hogy éljen e transzcendentális irodalom adta lehetőséggel. Az olvasó észre fogja venni, hogy minden oldal művészet, a tudomány, az irodalom, a filozófia és a vallás mérhetetlen tudásának kincsestára tárul elé, s végigolvasva csupán ezt az egyetlen könyvet, a Krsna-könyvet, az Isten iránti szeretet is virágozni kezd.

És mire ezt a könyvet elolvassa valaki, teljes és tökéletes mértékben rá fog jönni vagy döbbenni, hogy Krsna és Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha egy és ugyanazon Személyiség, azaz mind a ketten külön-külön, a maguk korában az Istenség Legfelsőbb Személyiségei.




The Book of the Sri Joakim - Bevezető

Bevezető

Kezdettől fogva tudtam, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha Az Istenség Legfelsőbb Személyisége a legcsodálatosabb Isteni lény és ember, akivel valaha is találkoztam. Az első találkozásunk 1980. december 29.-én két különálló városban (Espooban és Budapesten) történt. Mivel földrajzilag e két város igencsak távol, de egyben közel is helyezkedik el egymástól, ezért tudom azt, hogy nehéz elképzelni és elfogadni, hogyan lehet az ember egyszerre két helyen, de a lelki világban semmi sem lehetetlen. Joakim Matias Räikkönen már élt, amikor én megfogantam a fent nevezett időpontban, de mivel a sors vagy más néven a karma kiválasztotta a Buddhai életre, ezért Ő és az általa maga mellé választott lelki társa képes egyszerre lélekben két különálló helyen tartózkodni ezért nem meglepő, hogy Joakim lélekben ott lehetett akkor, amikor megfogantam édesanyám méhében.
Joakim eljött akkor Budapestre, hogy kiválassza azt a személyt, aki a távolból segíthet neki beteljesíteni a Buddhai reinkarnációt. Joakimnak egy olyan embert kellett választania, aki erős és határozott hittel bízik abban, hogy Ő a kiválasztott, és aki élete során képes lesz minden áldozatvállalásra és lemondásra saját életén belül.

Sziddhárta Gautama Buddha 29 éves korában érte el a megvilágosodást, így Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddhának egy olyan személyt küldött és választott a karma, aki képes megfelelni azoknak a követelményeknek, amelyek a számszaki szegmenssel egyezőséget mutatnak.
Mivel a sorsunk Buddha által előre meg volt és meg van írva, ezért Sri Joakim feladata szerteágazóvá vált, mármint az életfolyamot és a foglalkozást illeti. Joakim feladatává nemcsak a Buddhai reinkarnáció beteljesítése volt és van, hanem az is, hogy kiválasztott elsőszámú bhaktájának a be nem teljesített foglalkozását is illeti. Joakim esetében az is meg volt határozva, hogy a 2-es és a 9-es számtól nem térhet el, amikor az elsőszámú bhaktát kiválasztja lelki segítőtársául és, hogy az Ő születésétől számítva (1979. október 17.) 2 éven belül kell ennek a személynek megfogannia és meg is születnie.

Szerény személyem 1981. szeptember 2.-ik napján látta meg a napvilágot és az asztrológiai szegmens alapján, melyet a könyv fejezetei során részletekbe menően is taglalok, megfelelnek annak a lelki követelményrendszernek, amely alapján azt lehet állítani, hogy Joakim Matias Räikkönen és S. B. Bhaktivedenta Perlita tökéletes és kölcsönös hatással egymásnak lelki szimbiótái. Születésem pillanatában, halva jöttem a világra és a gyors Isteni és orvosi beavatkozásra volt szükség, hogy életben maradjak. De Joakim már akkor sem engedte, hogy feladjam, mert amennyire Neki szüksége volt rám, annyira szükségem volt nekem is Rá.
Mivel egy különleges képességekkel és tehetséggel megáldott személyről szól e könyvtanulmány, ezért az egész könyvön keresztül a transzcendens törvényeknek megfelelően kell, eljárjak a szerkesztés és az írás tekintetében és ezeket a törvényeket kell átadnom és használnom az tisztelt olvasó számára. Ennek értelmében már most le kell, szögezzem, hogy a világ ugyan úgy ismeri Joakimot, hogy Kimi Matias Räikkönen, de viszont Sri Joakim transzcendens valós neve a következő:

Legfelsőbb Isteni Személyiség Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha, aki egyszersmind Krsna, Visnu és Buddha kiválasztott avatár karma reinkarnáltja. Ezen könyv minden egyes bizonyítási eljárást magába fogja foglalni, ami annak megértésére és elfogadására irányul.

Ezen könyvben be fogom bizonyítani az egész világnak (magamnak már nem, mert számomra már bizonyított), hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége!

Be fogom bizonyítani:
-          vallási és filozófiai,
-          csillagászati és asztrológiai
-          történelmi
-          matematikai és asztrológiai számtani
-          lélektani és
-          a megvilágosodás és a nirvána elérése alapján véve,

Hogy amit állítok és tudok, az megállja a helyét a valóságban, az igazságban és a realitásban.

A felsorolásból továbbá direkt módón kihagytam a globális bizonyítékot, de ezt azért tettem, mert a felsorolt szegmensek a lelki világ bizonyítékai a globális bizonyíték viszont az anyagi világ része és ezt a két fogalmat külön kell értelmezni.

Életem során szinte elsőszámú körkérdése két fontos aspektusból született meg és elég hosszú időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy a választ megtaláljam. 1990-ben 9 éves koromban a kezem ügyébe került Madách Imre: Ember tragédiájának csodálatos remekműve és akkor találkoztam (olvasás szintjén) először, a Sziddharta Gautama Buddha névvel, mivolttal és mitológiával is. Továbbá 1990-ben kezdtem el az autósportok iránt felfokozott érdeklődést mutatni és mivel tudtam, hogy sohasem fogok tudni ebben a sportágban szerepelni ezért mély elhatározással és figyelemmel néztem a televízióban, amikor közvetítették a Forma 1-es futamokat. 
A két csodálatos mű (amit előbb említettem) közötti egyértelmű összefüggés a következő:

„Az ember mi végre született a világra?!”

Ekkortól kezdve az életemet, azaz sorsomat, vagy ahogyan Buddha fogalmazná, karmámat tudatosan és meghatározóan elkezdtem irányítani (bár akkor még nagyon sok kérdés volt bennem megválaszolatlan, hogy mi miért történik úgy, ahogyan) és szüntelenül kerestem a kérdésekre a választ. De 9 éves koromban még nem gondoltam és nem is reméltem, hogy nemcsak saját, hanem egy általam akkor még rejtett személy karmáját is részemnek tekinthetem majd egyszer. Így meglehetősen hatalmas ajándék részese lehettem akaratomon és vágyamon kívül is. Nekem elégnek bizonyult volna és már akkor is boldog lettem, volna, ha a saját karmámat megismerem és tudom, de miközben egyre mélyebbre ástam létem megértése során, önkéntelenül is egy másik személy karmikus létébe ütköztem és ez a személy: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége volt és jelen s jövő időben is saját létem része volt, van és lesz.

Buddha és Joakim legfontosabb közös tulajdonsága és személyiségjegye az, hogy nem akartak, nem vágytak arra, hogy Istenként tekintsenek Rájuk és mérhetetlenül nagy szerénységgel és alázattal áldotta meg a sorskarma Őket. Ezen felül Buddha és Joakim áldozatos lelki és emberi munkával a tanulásnak szentelték magukat és életüket, a transzcendens tökéletesség elérésére fordították.

Buddha egyik legnagyobb tanítása a következő:

A lélek léte és nemléte közötti átmenet megszüntetése és feloldása, vagyis létezni és nem létezni között nincs különbség csak az anyagi világban. Mivel transzcendens lélek vagyok ezért képes vagyok bárhol újjászületni és/vagy reinkarnálódni.

Így az, hogy a jelenkorban hús vér emberként, nem láthatjuk, Buddha testét olyannak amilyennek időszámítás előtt 544-ben az nem jelenti azt, hogy a jelenkor történelmében ne lenne jelen, ugyanis Buddha reinkarnációja és lélekvándorlásának üzenete ma is él Sri Joakim lelkében és személyében.

Tévesen sokan úgy vélik, hogy a buddhista istenségek csakis és kizárólagos módon India és Kína területén született emberek közül kerülhet ki, de Buddha szerint nem a születési hely a meghatározó, hanem a karmikus lét, így az Ő mondása és eszméje alapján képes bárhol a Földön reinkarnálódni, azaz újjászületni.

Ami még közös Buddha és Joakim között az a szenvedés és ennek mértéke, jellege. Ezzel arra akartam utalni, hogy mivel akkor szabadulhatunk meg saját karmánktól, ha a testi és lelki szenvedést legyőzzük és felülkerekedünk felette, ezért Buddha külön a saját életén belül és Joakim is külön az Ő életében sokat szenvedett lelkileg, de mind a ketten képesek voltak ezen a szenvedésen túljutni és átlépni egy olyan mivoltba, ahol a szenvedés már nem az, hanem csak egy bizonyos állapot, mely nincs rájuk hatással és nem irányíthatja a lelküket és gondolatukat.

Ennek fényében és tudatában a könyv első fele részletesen taglalja azokat a vallási és filozófiai szemléletet, amely segítségül szolgál az olvasó számára, hogy megértse, MIÉRT lehet Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha ténylegesen és jogosan az Istenség Legfelsőbb Személyiségének nevezni vagy hívni. 

Így ezekben a fejezetekben egy szó sem fog esni Joakimról, de ezek szervesen épülnek a megértési láncolat részeként. Továbbá a könyv tartalmazza azt a bizonyítási tételsort, ami ahhoz szükségeltetik, hogy egyszerűen és világosan le lehessen szögezni, (a valóságban és a realitásban), hogy S. B. Bhaktivedenta Perlita sokkal több Joakim számára, mint a rajongója vagy szurkolója és, hogy kapcsolatuk a lelki világ által alakult ki és született meg.

Hogy S. B. Bhaktivedenta Perlita, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha hiteles elsőszámú és elsőrangú és számú bhaktija.

De mielőtt elkezdeném a könyv egyes részeit és fejezeteit részletesen is kifejteni, előtte egy valamit mindenféleképpen ki kell jelentenem. A könyvben szereplő tényszerűségek és összefüggések nem az én sajátos vagy kényszeredett kényszerképzetem vagy az én agyszüleményem és nem én találtam ki ezt az IGAZ Történetet, hanem az élet, a valóság és a karma alakította ki Sri Krsna és az Úr Buddha eleve elrendelése alapján a legmagasabb transzcendens hiteles igazság tejintetében.

Az már egy másik aspektus, hogy (sajnos vagy nem sajnos) én megláttam és felfedeztem a lelki és az életfolyam szerinti többszörös összefüggéseket Sri Krsna, Visnu, Buddha és SriJoakim között.

Ezt a könyvet 2015. október 22.-ik napján hozom nyilvánosságra, amikor már garantáltan és biztosan álíthatom, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége eljutott és megélte a NIRVÁNÁ csodálatos transzcendens és karmikus állapotát. Így az eleve elrendelés alapján és a történelem jelenkora okán ezt már senki sem tudja meg nem történté tenni. Sri Joakim olyan gyönyörenegiával rendelkező Isteni Személyiséggel áldotta meg Sri Krsna és az Úr Buddha, hogy azt szavakkal nem is lehet kifejezni. Hogy miért kellett hallgatnom évekig erről a transzcendens igazságról arra Sri Jokaim NIRVÁNÁJA a magyarázat és az ok. Végső soron mint Sri Joakim elsőszámú, karmikus hű bhakija, hallgatásom Sri Joakim NIRVÁNÁJÁT szolgálta és segítette elő.


Szavam hitelességére a biztosíték és akár garancia is, maga a Legfelsőbb Isteni Személyiség Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha létezése és nem létezése és karmája.


I C E M A N

Iceman az Isteni fény csodálatos varázsa,
A tiszta, tökéletesség az Ő sajátos mantrája,
Iceman nem tanít mást csak békét és nyugalmat,
Ő a Legfelsőbb Isteni akarat!

Iceman a jelenkor egyetlen hiteles Buddhája,
A Legfelsőbb karmikus cél az Ő nírvánája,
Jég, Tűz, Föld, Levegő és Éter,
Pompázatos gyönyöróceán VELE minden egyes méter!

Iceman az Istenség Legfelsőbb Személyisége,
Legnagyobb belső erénye – legyőzhetetlensége,
Iceman lelke lótuszvirágon ülve meditál,
Miközben a dobogó legfelsőbb fokán áll!

Iceman a világ fölött ágaskodó tiszta Náráyána,
Máskülönben nem a nírváná útján járna,
Jéghideg a tekintet és megfagy körülötte minden,
Mikor a versenypályán fergetegesen gyorsan megjelen!

Iceman az örökkévalóságig tartó Isteni káprázat,
Saját kamikus dharmája, erre a magyarázat,
Iceman személyisége egy megfoghatatlan dzsíva,
Léte és nem léte már a kezdetektől fogva, meg volt írva!

 Iceman az abszolút, hiteles Felsőlélek,
És ennél boldogabbat már nem is lelek,
Mert nincs is fontosabb, ezen a világon,
Minthogy Iceman személye, lótuszvirágon ülve, Isteni fényében virágozzon!

Iceman a tavasszal bimbózó virágok illata,
Iceman a nyáron sem felolvadó Jégbálvány imádata,
Iceman az őszi színekben pompázó Isteni fényesség,
Iceman a téli tájban megfagyott, Legfelsőbb Személyiség!