6.) fejezet
Sri Joakim Matias Gosvámai Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyiségének pályafutása időrendi sorrendbe
És az Isteni bizonyítékok
Sri Krsna Náráyána és Arjuna egymással való találkozása
Sri Krsna jobb keze áldásosztó helyzetben nyilvánul meg és egyértelműen kivehető a képekről, hogy a kezével és az újaival 3-as számot mutat, mely Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha Isteni metakommunikációjává is vált.
Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Forma 1 előtti pályafutása
időrendi sorrendben és Sri Joakim Isteni Mivoltára szolgáló bizonyítékok a
Forma 1-es pályafutása alatt
A kép alatti szöveg finnül:
1 vuoden 8 kuukauden ja 2 päivän ikäinen
kilpakuskin alku kotinurmella 1981
A kép alatti szöveg magyarul:
1 év 8 hónap és 2 napos autóversenyző eredeti
otthona a fűben 1981, azaz a pontos dátum a következő: 1981. 06. 19.-ik napja,
amikor a kép készült.
1981. 06. 19.-ike és 1981. 09. 02.-ike között
eltelt napok száma: 75 nap.
7: Sri Joakim születési névszáma és S. B.
Bhaktivedanta Perlita születési személyiségszáma
5: Sri Joakim születési személyiségszáma
Sri Krsna ünnepi öltözékének színei a
követezőek: sárga színű szárri fekete megkötővel a virágdísz a nyakában pedig
piros és fehér virágokat tartalmaz.
Sri Joakim esetében is ugyanezeket a színeket
lehet felfedezni a képen. A kisautó kormánykereke sárga, a kisautó abroncsai
feketék, a kisautó piros színű és Sri Joakim fehér kispólót visel.
A kép nem véletlenül készült és transzcendens
értelemben és tudata legmélyén Sri Joakim már ekkor készült arra, hogy
hivatásos autóversenyző legyen, és hogy beteljesítse Sziddharta Gautama Buddha
életútját és lélektani létét úgy, hogy lényegét tekintve az Úr Buddha is és Sri
Joakim is Sri Krsnától eredeztethető avatárjai egymásnak.
Sri Joakim a születésem
(Perlita születése) előtt 75 nappal megmutatta, hogy miről is kell, lemondjak
azért, hogy Ő be tudja teljesíteni karmikus küldetését és az egész világ fölé,
tudjon emelkedni, mint az Istenség
Legfelsőbb Személyisége.
Ha a fenti képre ránézek, akkor esküszöm a saját és Sri Joakim lelkére,
hogy már ekkor lehetett látni, hogy Sri Joakim sugároz magából egy bizonyos
Isteni varázst, és úgymond magához láncolja az ember. Sri Joakimból árad az
Isteni Személyiség, kedvesség és fény, melyet csak Ő képes sugározni saját
magából. Aki ezt nem látja a képről, annak sajnos a sors nem adott képességet
és tudást, hogy ezt lássa és érezze.
1985 – Először ül be
gokartba, de nem épített pályakörülmények mellett vezeti a gokartot.
1987 – Először vezet
gokartot pályakörülmények mellett, hazájában, Finnországban, a szülővárosától
számítva 5 km
távolságra elhelyezkedő Bembole aszfaltcsíkján. Ezt a pályát kifejezetten olyan
korú kis pilótáknak alkották meg, mint Sri Joakim, akik születésüktől kezdve
abszolút tehetségesek az autóvezetésben.
1988-1990 – Gokart
futamgyőzelmek a finn nemzeti A, B és C géposztályokban
1991 – Finn
gokartbajnokság (Mini kategória)
1992 – Finn
gokartbajnokság (Raket Junior)
1993 – Finn
gokartbajnokság, 9. hely a Finn Kupában (Raket)
1994 – Finn
gokartbajnokság, 2. hely a Finn Kupában (Raket)
1995 – Skandináv
gokartbajnokság (Formula A géposztály), győzelem az első versenyen (április
23.)
1996 – Skandináv
gokartbajnokság: 4. hely (Formula – A géposztály)
Indul
az Európai gokart GP sorozatban és VB futamokon
1997 – Skandináv
gokartbajnokság: 4. hely (Intercontinental – A)
Finn
gokart bajnok (Intercontinental – A)
Indul
az Európai gokart GP sorozatban és VB futamokon (Peter de Bruin Team)
1998 – Skandináv gokart bajnok (Intercontinental – A)
Finn
bajnok (Formula – A)
Európai
GP sorozat, 2. hely (Super – A)
Monacói
Gokart-kupa: 3. hely
Gokart
VB: kiesik a 7. helyről
1999 – 2. helyezés a finn bajnokságban (Formula – A)
10.
hely a gokart VB-on (Super – A)
Brit
Formula Renault-bajnokság (Haywood Racing)
Formula
Renault Téli-sorozat győztese (Manor Motorsport) 4 versenyből 4 győzelem
2000 – Brit Formula Renault 2000 bajnoka (Manor Motorsport) 10
verseny, 10 dobogós hely,
7
győzelem, 6 pol pozíció, 7 leggyorsabb kör, autó rajtszám: 3
Formula
Renault 2000 Európa-bajnokság: 3 futam, 2 győzelem, 2 pol pozíció, 2
leggyorsabb kör, autó rajtszám: 22
Sauber-Petronas
F1 (C19) autót tesztel Mugellóban, Peter Saubert lenyűgözte a finn különleges
tehetsége és leszerződteti a 2001-es idényre a csapatához. Sri Joakim ekkor 70
kört teljesített ezen a teszten. A teszt maga 3 napig tartott szeptember 10.-e
és 12.-e között.
1)
2000. szeptember 10.-e: Sri Joakim 10 leggyorsabb kört
teljesített, melynek célja a vezetőre gyakorolt G-erőhatás vizsgálat volt.
2)
2000. szeptember 11.-e: Sri Joakim szabad kezet kap az
autó beállításait illetően és a legjobb körideje: 1:28:500. Megtett körök
száma: 21.
3)
2000. szeptember 12.-ei teljesítménye: 39 kör, legjobb
időeredmény: 1:28:200.
Továbbá Peter
Sauber látva a finn tehetségét 2000. szeptember 26.-ik napjára (keddre) ismét
meghívót küldött Sri Joakimnak, hogy újból tesztelje a Sauber (C19-et). Sri
Joakim elfogadta a lehetőséget és ismét ott volt Mugellóban.
1) 2000.
szeptember 26.-ai teszten az autó beállításait és műszaki teljesítményét
ellenőrizték és a legmegfelelőbb paraméterek szerinti beállítási munkálatok
elvégzése Sri Joakim számára.
2) 2000.
szeptember 27.-ei teljesítménye: 21 kör, 1:28:290.
3) 2000.
szeptember 28.-ai teljesítménye: 32 kör, 1:27:090, legjobb időeredmény:
1:26:430.
A szerződés
hivatalos aláírása október 11.-ik napján történt meg, azaz a 2000-es év 41.-ik
hetében. Peter Sauber először 2000. október 20.-án pénteken jelentette be a FIA
sajtókonferenciáján, hogy Sri Joakim a csapatuk tagja lett és hogy a 2001-es idényre
Őt választotta pilótájának, de fenntartotta azt a lehetőséget, hogy 2000.
december 1.-ig, amíg a tesztelési intervallum le nem jár addig további
tesztelési lehetőséget ad Sri Joakimnak. Sri Joakim szerződése elméletileg 4
teljes évre szólt a két fél között.
Sri Joakim és
a Sauber Petronas közötti szerződés nyilvánosságra való hozatalának pontos
napja 2000. november 8.-a volt és nem ment problémamentesen.
Ehhez tartozó
információ a mára már Istenként létező Sri Joakimról a finn világbajnok
anyanyelvén:
Räikkönen
Sauberin F1-talliin
08.11.2000
09:59
Kilpa-autoilija
Kimi Räikkönen siirtyy Sauberin F1-talliin.
Sauberin
tiedottaja vahvisti eilen ilalla MTV3:n Tulosruudulle, että Kimi Räikkönen ja
Sauber ovat jo tehneet sopimuksen.
Räikkösen
formula-ykkösuran tiellä on enää niin sanotun superlisenssin puute.
Todistaakseen taitonsa Räikkösen täytyy ajaa FIA:n virkailijoiden valvonnassa
300:n kilometrin mittainen näyttö Grand Prix-vauhdilla tasaisin kierrosajoin.
Sauberin
formula yksi tallin tiedottaja vahvisti illansuussa tulosruudulle että Kimi
Räikkönen ja Sauber talli ovat jo tehneet sopimuksen. Räikkösen formula yksi
uran alkamisen ensi kaudella voi estää vain ns.superlisenssin puuttuminen.
FIA vastustaa
Räikkösen lisenssiä
Kansainvälisen
autourheiluliiton puheenjohtaja Max Mosley vastustaa F-ykkösissä ajamiseen
vaadittavan ajoluvan myöntämistä Kimi Räikköselle.
Superlisenssin
saavat automaattisesti kaikki F3-sarjan mestarit. Myös F3000 ja Cart-sarjan
kokemuksella ajolupa heltiää yleensä ilman ongelmia. Kimi Räikkösen kokemus
rajoittuu toistaiseksi vain Formula Renault sarjaan, jossa hän on luokan
hallitseva Britannian mestari.
Mosleyn
kielteinen kanta ei ole Räikkösen kannalta lopullisesti ratkaiseva, sillä
puheenjohtaja ei kuulu asiasta päättävään komiteaan. Siinä istuvat F1-pomo
Bernie Ecclestone sekä tallipäälliköt Frank Williams, Jean Todt ja Ron Dennis.
Turun Sanomien
mukaan maailmanmestari Michael Schumacher on kuitenkin toivottanut Räikkösen
tervetulleeksi Formula ykkösiin.
(MTV3)
Miután évszám szerint megnéztük
és megvizsgáltuk, hogy Sri Joakim mit csinált a Forma 1-es pályafutása előtt,
most pedig a könyv ezen részében, úgy fogom bebizonyítani, hogy Sri Joakim az
Istenség Legfelsőbb Személyisége, hogy a Forma 1-es pályafutásából bemutatom
azokat a megnyilvánulásokat, amelyeket Ő Maga tett a megfelelő helyen és
időben.
Sri Joakimnak ahhoz, hogy Isten
legyen, nem szükségeltetik az élete minden percében vagy minden egyes futamon
kinyilvánítania Isteni mivoltát. Mint ismeretes Sri Joakim sajátja az egyfajta
Rá jellemző metakommunikáció vagy jelbeszéd. Ezt a jelbeszédet vagy senki vagy,
csak nagyon-nagyon kevés ember képes megérteni és értelmezni. Szerencsésnek
mondhatom magamat, hogy ezzel a képességgel és tudással rendelkezhetem.
Természetesen Sri Joakim kegyéből történt ez is, amiért csak hálával tartozom
Neki. Ezt mutogatással tudatja a külvilággal.
Megjegyzés:
Tudom, hogy mutogatni nemcsak Sri Joakim szokása (pl: Sebastian Vettel), de míg
Sri Joakimnál mélyreható jelentéstartalmat hordoz ez a fajta metakommunikáció,
addig a többi pilótánál csupán csak az esetleges öröm kifejezése és nem hordoz
plusz információkat. A Forma 1-es pilóták közül csakis és kizárólagos módon Sri
Joakim felel meg annak a bonyolult, de mégis egyszerű szegmentációs feltételeknek,
amelyek arra szolgálnak, hogy meg lehessen határozni Isten létét.
Isteni lét szegmentációs feltételei:
1) Rendelkeznie kell a 6 Isteni
fenséggel.
-
gazdagság,
-
hatalom,
-
hírnév,
-
szépség,
-
bölcsesség és
-
lemondás.
Lényegét tekintve ezek a
tulajdonságok mellé egy hetedik jellemző is társul ez pedig a vonzalom.
Ténylegesen nézve viszont az alap, a 6 Isteni fenség megléte. A hat Isteni
fenséget bizonyítani kell tudni, akár számszakilag megnyilvánulva, de akár
magát a tulajdonságokat egyenként is.
Sri Joakim számomra és a világ
felé is ezeket, a tulajdonságokat birtokolja és bizonyítja.
Legnagyobb ezek közül a 2007.
október 21.-én megszerzett Világbajnoki cím a 6-os rajtszámú autóval. A másik
pedig a 2013. március 17.-én a Lotus F1 Teammal megszerzett idénynyitó ausztrál
futamgyőzelem, amikor a 7.-ik helyről rajtolva, 6 helyezést javítva a futamon,
6 évvel a 2007-es ausztrál futamgyőzelem után (melyet követően 2007-ben
Világbajnok lett).
2) Minden körülmény között KÖTELEZŐ
28 éves korában Világbajnoknak lennie, hogy utána 29 éves korában birtokolja az
1-es rajtszámú autót. Ez pontosan meghatározva, honnan származik vagy ered?
2/1)
Sri Krsna 28 éves korában elment
Mathurába, hogy megölje Kamsa Fődémont. Sri Krsna 28 éves korában meg is ölte
Kamsát és egy évre rá, Mathurából Dvarakába költözött. Ekkor ugyebár 29 éves
volt Sri Krsna.
Ebből következik egy következő
feltétel,: 29 éves korában a pilótának el kell hagynia a Forma 1-et!!! Miért?
Azért mert ezt tette Sri Krsna is, (minden ok oka Sri Krsna) továbbá azért,
mert a lelki álalakulásnak ez a feltétele.
2/2)
Sziddharta Gautama Buddha 28 éves
korában elhatározta, hogy meg akarja ismerni a világot és fontos döntést hozott
magában. Egy év leforgása alatt előkészíti és megvalósítja eltávozását apja
palotájából. 29 éves korában Buddha be is teljesíti mély elhatározását, és
megvilágosodva elhagyja a palotát.
Sri Joakim 2007. október 21.-én
28 évesen és 4 naposan a 6-os rajtszámú autót birtokolva Világbajnoki címet
szerzett.
Sri Joakim 2009. szeptember
29.-én 29 évesen 11 hónaposan és 12 napos korában hivatalosan is, közös
megegyezés során felbontotta Scuderia Ferraris szerződését és nem kötött újat
egyik másik Forma 1-es csapattal sem.
Sri Joakim ezen időszakban (az
életében) megvalósította a legnagyobb lelki struktúrát, lenni és nem lenni
egyidejű kiteljesedése és megnyilvánulása.
Az autóversenyzés történelmében
volt még egy pilóta, akinek ez sikerült: Ayrton Senna de Silva. De Ayrton Senna
csak félisten lehet, mert a 28 éves korában megszerzett VB cím után, 29 évesen
nem hagyta ott a Forma 1-et. Ennek következtében (lelki és karma szempontjából)
34 éves korában, Imolában lelte tragikus halálát, amikor betonfalnak ütközött
250 km/h-ás sebességgel. Senna azért is csak félisten, mert nem érhette meg a
35.-ik életévét és nem tapasztalhatta meg a nirváná csodálatos állapotát.
Sri Joakim viszont igen, ezért Ő
a jelenkor egyetlen Istene és az Istenség Legfelsőbb Személyisége!
3) Tény és megállja a helyét a
realitásban és a valóságban! Sri Krsna, Sziddharta Gautama Buddha és Sri Joakim
születési asztrológiája legalább és minimum 3 szegmens pontban megegyezik
egymással és/vagy egymásra kölcsönös ráhatással rendelkeznek. De ezt a könyv
előző részeiben és fejezeteiben már korábban tárgyaltam, így erre most külön
nem térek ki.
És akkor a továbbiakban képekkel
is illusztrálva Sri Joakim Isteni mivoltjának metakommunikációja időrendi
sorrendbe és külön magyarázattal ellátva.
Számítási mechanizmus: pl: 2007.
10. 21.= 2+0+0+7+1+0+2+1=13, a 0
a beteljesedés szimbóluma, így nem kell hozzáadni az
összeghez. A 13 az elsődleges végeredmény, de mivel egy számjegyes számot kell
végleges végeredményként kapnunk ezért tovább, kell redukálni addig, amíg nem
kapunk egy számjegyet. 1+3=4
Sri Joakim saját Maga által szolgáltatott
metakommunikációs (rejtett) testbeszéd jelei pályafutásának és életének
különböző szakaszaiban, természetesen időrendi sorrendbe
Az a bizonyos 3-as mutogatás, amiből Sri Joakim saját
kultuszt teremtett
2001 Sauber Petronas
– Kanada GP – Montreal – vasárnap
2001. 06. 10.= 10,
1+0=1
Sri Joakim jobb
kézzel mutatja a 3-as számot.
Sri Joakim életében ez a
megnyilvánulás két konkrét dolgot jelent.
1) A három hindu Istenség
kinyilatkoztatása és személyében való megjelenésének léte. (Visnu, Brahman és
Síva)
2) Sri Joakim mellé, lelki
társként rendelt elsőszámú bhaktájának sorsszáma, akinek a vágyát és sorsát Ő
maga teljesíti be. Aki valójában annak a tudásnak a birtokosa, hogy Sri Joakim
miért is Isten.
2004. 08. 29. – Belga
GP – a dobogó legfelsőbb fokán
2005. 06. 19.
Finnország, Porkkola – Ajax-sal készült videó felvétel alkalmával
2005. 07. 31. Magyar
GP a futam utáni győzelmi dobogó legfelső fokán