Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2014. január 7., kedd

III. Rész - 6.) fejezet - Sri Joakim az Istenség Legfelsőbb Személyisége - Bizonyítékok




6.) fejezet







Sri Joakim Matias Gosvámai Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyiségének pályafutása időrendi sorrendbe
És az Isteni bizonyítékok





Sri Krsna Náráyána és Arjuna egymással való találkozása
Sri Krsna jobb keze áldásosztó helyzetben nyilvánul meg és egyértelműen kivehető a képekről, hogy a kezével és az újaival 3-as számot mutat, mely Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha Isteni metakommunikációjává is vált.


Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Forma 1 előtti pályafutása időrendi sorrendben és Sri Joakim Isteni Mivoltára szolgáló bizonyítékok a Forma 1-es pályafutása alatt



A kép alatti szöveg finnül:
1 vuoden 8 kuukauden ja 2 päivän ikäinen kilpakuskin alku kotinurmella 1981
A kép alatti szöveg magyarul:
1 év 8 hónap és 2 napos autóversenyző eredeti otthona a fűben 1981, azaz a pontos dátum a következő: 1981. 06. 19.-ik napja, amikor a kép készült.

1981. 06. 19.-ike és 1981. 09. 02.-ike között eltelt napok száma: 75 nap.

7: Sri Joakim születési névszáma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési személyiségszáma
5: Sri Joakim születési személyiségszáma

Sri Krsna ünnepi öltözékének színei a követezőek: sárga színű szárri fekete megkötővel a virágdísz a nyakában pedig piros és fehér virágokat tartalmaz.
Sri Joakim esetében is ugyanezeket a színeket lehet felfedezni a képen. A kisautó kormánykereke sárga, a kisautó abroncsai feketék, a kisautó piros színű és Sri Joakim fehér kispólót visel.

A kép nem véletlenül készült és transzcendens értelemben és tudata legmélyén Sri Joakim már ekkor készült arra, hogy hivatásos autóversenyző legyen, és hogy beteljesítse Sziddharta Gautama Buddha életútját és lélektani létét úgy, hogy lényegét tekintve az Úr Buddha is és Sri Joakim is Sri Krsnától eredeztethető avatárjai egymásnak.

Sri Joakim a születésem (Perlita születése) előtt 75 nappal megmutatta, hogy miről is kell, lemondjak azért, hogy Ő be tudja teljesíteni karmikus küldetését és az egész világ fölé, tudjon emelkedni, mint az Istenség Legfelsőbb Személyisége.

Ha a fenti képre ránézek, akkor esküszöm a saját és Sri Joakim lelkére, hogy már ekkor lehetett látni, hogy Sri Joakim sugároz magából egy bizonyos Isteni varázst, és úgymond magához láncolja az ember. Sri Joakimból árad az Isteni Személyiség, kedvesség és fény, melyet csak Ő képes sugározni saját magából. Aki ezt nem látja a képről, annak sajnos a sors nem adott képességet és tudást, hogy ezt lássa és érezze.

1985 – Először ül be gokartba, de nem épített pályakörülmények mellett vezeti a gokartot.




1987 – Először vezet gokartot pályakörülmények mellett, hazájában, Finnországban, a szülővárosától számítva 5 km távolságra elhelyezkedő Bembole aszfaltcsíkján. Ezt a pályát kifejezetten olyan korú kis pilótáknak alkották meg, mint Sri Joakim, akik születésüktől kezdve abszolút tehetségesek az autóvezetésben.  

1988-1990 – Gokart futamgyőzelmek a finn nemzeti A, B és C géposztályokban

1991 – Finn gokartbajnokság (Mini kategória)

1992 – Finn gokartbajnokság (Raket Junior)

1993 – Finn gokartbajnokság, 9. hely a Finn Kupában (Raket)

1994 – Finn gokartbajnokság, 2. hely a Finn Kupában (Raket)

1995 – Skandináv gokartbajnokság (Formula A géposztály), győzelem az első versenyen (április 23.)

1996 – Skandináv gokartbajnokság: 4. hely (Formula – A géposztály)
            Indul az Európai gokart GP sorozatban és VB futamokon

1997 – Skandináv gokartbajnokság: 4. hely (Intercontinental – A)
            Finn gokart bajnok (Intercontinental – A)
            Indul az Európai gokart GP sorozatban és VB futamokon (Peter de Bruin Team)

1998 – Skandináv gokart bajnok (Intercontinental – A)
            Finn bajnok (Formula – A)
            Európai GP sorozat, 2. hely (Super – A)
            Monacói Gokart-kupa: 3. hely
            Gokart VB: kiesik a 7. helyről

1999 – 2. helyezés a finn bajnokságban (Formula – A)
            10. hely a gokart VB-on (Super – A)
            Brit Formula Renault-bajnokság (Haywood Racing)
            Formula Renault Téli-sorozat győztese (Manor Motorsport) 4 versenyből 4 győzelem

2000 – Brit Formula Renault 2000 bajnoka (Manor Motorsport) 10 verseny, 10 dobogós hely,
            7 győzelem, 6 pol pozíció, 7 leggyorsabb kör, autó rajtszám: 3
Formula Renault 2000 Európa-bajnokság: 3 futam, 2 győzelem, 2 pol pozíció, 2 leggyorsabb kör, autó rajtszám: 22
Sauber-Petronas F1 (C19) autót tesztel Mugellóban, Peter Saubert lenyűgözte a finn különleges tehetsége és leszerződteti a 2001-es idényre a csapatához. Sri Joakim ekkor 70 kört teljesített ezen a teszten. A teszt maga 3 napig tartott szeptember 10.-e és 12.-e között.

1)      2000. szeptember 10.-e: Sri Joakim 10 leggyorsabb kört teljesített, melynek célja a vezetőre gyakorolt G-erőhatás vizsgálat volt.
2)      2000. szeptember 11.-e: Sri Joakim szabad kezet kap az autó beállításait illetően és a legjobb körideje: 1:28:500. Megtett körök száma: 21.
3)      2000. szeptember 12.-ei teljesítménye: 39 kör, legjobb időeredmény: 1:28:200.
Továbbá Peter Sauber látva a finn tehetségét 2000. szeptember 26.-ik napjára (keddre) ismét meghívót küldött Sri Joakimnak, hogy újból tesztelje a Sauber (C19-et). Sri Joakim elfogadta a lehetőséget és ismét ott volt Mugellóban.

1) 2000. szeptember 26.-ai teszten az autó beállításait és műszaki teljesítményét ellenőrizték és a legmegfelelőbb paraméterek szerinti beállítási munkálatok elvégzése Sri Joakim számára.
2) 2000. szeptember 27.-ei teljesítménye: 21 kör, 1:28:290.
3) 2000. szeptember 28.-ai teljesítménye: 32 kör, 1:27:090, legjobb időeredmény: 1:26:430.

A szerződés hivatalos aláírása október 11.-ik napján történt meg, azaz a 2000-es év 41.-ik hetében. Peter Sauber először 2000. október 20.-án pénteken jelentette be a FIA sajtókonferenciáján, hogy Sri Joakim a csapatuk tagja lett és hogy a 2001-es idényre Őt választotta pilótájának, de fenntartotta azt a lehetőséget, hogy 2000. december 1.-ig, amíg a tesztelési intervallum le nem jár addig további tesztelési lehetőséget ad Sri Joakimnak. Sri Joakim szerződése elméletileg 4 teljes évre szólt a két fél között.
Sri Joakim és a Sauber Petronas közötti szerződés nyilvánosságra való hozatalának pontos napja 2000. november 8.-a volt és nem ment problémamentesen.
Ehhez tartozó információ a mára már Istenként létező Sri Joakimról a finn világbajnok anyanyelvén:

Räikkönen Sauberin F1-talliin
08.11.2000 09:59
  
Kilpa-autoilija Kimi Räikkönen siirtyy Sauberin F1-talliin.

Sauberin tiedottaja vahvisti eilen ilalla MTV3:n Tulosruudulle, että Kimi Räikkönen ja Sauber ovat jo tehneet sopimuksen.

Räikkösen formula-ykkösuran tiellä on enää niin sanotun superlisenssin puute. Todistaakseen taitonsa Räikkösen täytyy ajaa FIA:n virkailijoiden valvonnassa 300:n kilometrin mittainen näyttö Grand Prix-vauhdilla tasaisin kierrosajoin.

Sauberin formula yksi tallin tiedottaja vahvisti illansuussa tulosruudulle että Kimi Räikkönen ja Sauber talli ovat jo tehneet sopimuksen. Räikkösen formula yksi uran alkamisen ensi kaudella voi estää vain ns.superlisenssin puuttuminen.

FIA vastustaa Räikkösen lisenssiä
Kansainvälisen autourheiluliiton puheenjohtaja Max Mosley vastustaa F-ykkösissä ajamiseen vaadittavan ajoluvan myöntämistä Kimi Räikköselle.

Superlisenssin saavat automaattisesti kaikki F3-sarjan mestarit. Myös F3000 ja Cart-sarjan kokemuksella ajolupa heltiää yleensä ilman ongelmia. Kimi Räikkösen kokemus rajoittuu toistaiseksi vain Formula Renault sarjaan, jossa hän on luokan hallitseva Britannian mestari.

Mosleyn kielteinen kanta ei ole Räikkösen kannalta lopullisesti ratkaiseva, sillä puheenjohtaja ei kuulu asiasta päättävään komiteaan. Siinä istuvat F1-pomo Bernie Ecclestone sekä tallipäälliköt Frank Williams, Jean Todt ja Ron Dennis.

Turun Sanomien mukaan maailmanmestari Michael Schumacher on kuitenkin toivottanut Räikkösen tervetulleeksi Formula ykkösiin.
(MTV3)

Miután évszám szerint megnéztük és megvizsgáltuk, hogy Sri Joakim mit csinált a Forma 1-es pályafutása előtt, most pedig a könyv ezen részében, úgy fogom bebizonyítani, hogy Sri Joakim az Istenség Legfelsőbb Személyisége, hogy a Forma 1-es pályafutásából bemutatom azokat a megnyilvánulásokat, amelyeket Ő Maga tett a megfelelő helyen és időben.
Sri Joakimnak ahhoz, hogy Isten legyen, nem szükségeltetik az élete minden percében vagy minden egyes futamon kinyilvánítania Isteni mivoltát. Mint ismeretes Sri Joakim sajátja az egyfajta Rá jellemző metakommunikáció vagy jelbeszéd. Ezt a jelbeszédet vagy senki vagy, csak nagyon-nagyon kevés ember képes megérteni és értelmezni. Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy ezzel a képességgel és tudással rendelkezhetem. Természetesen Sri Joakim kegyéből történt ez is, amiért csak hálával tartozom Neki. Ezt mutogatással tudatja a külvilággal.

Megjegyzés: Tudom, hogy mutogatni nemcsak Sri Joakim szokása (pl: Sebastian Vettel), de míg Sri Joakimnál mélyreható jelentéstartalmat hordoz ez a fajta metakommunikáció, addig a többi pilótánál csupán csak az esetleges öröm kifejezése és nem hordoz plusz információkat. A Forma 1-es pilóták közül csakis és kizárólagos módon Sri Joakim felel meg annak a bonyolult, de mégis egyszerű szegmentációs feltételeknek, amelyek arra szolgálnak, hogy meg lehessen határozni Isten létét.

Isteni lét szegmentációs feltételei:

1) Rendelkeznie kell a 6 Isteni fenséggel.
            - gazdagság,
            - hatalom,
            - hírnév,
            - szépség,
            - bölcsesség és
            - lemondás.

Lényegét tekintve ezek a tulajdonságok mellé egy hetedik jellemző is társul ez pedig a vonzalom. Ténylegesen nézve viszont az alap, a 6 Isteni fenség megléte. A hat Isteni fenséget bizonyítani kell tudni, akár számszakilag megnyilvánulva, de akár magát a tulajdonságokat egyenként is.

Sri Joakim számomra és a világ felé is ezeket, a tulajdonságokat birtokolja és bizonyítja.
Legnagyobb ezek közül a 2007. október 21.-én megszerzett Világbajnoki cím a 6-os rajtszámú autóval. A másik pedig a 2013. március 17.-én a Lotus F1 Teammal megszerzett idénynyitó ausztrál futamgyőzelem, amikor a 7.-ik helyről rajtolva, 6 helyezést javítva a futamon, 6 évvel a 2007-es ausztrál futamgyőzelem után (melyet követően 2007-ben Világbajnok lett).

2) Minden körülmény között KÖTELEZŐ 28 éves korában Világbajnoknak lennie, hogy utána 29 éves korában birtokolja az 1-es rajtszámú autót. Ez pontosan meghatározva, honnan származik vagy ered?

2/1)

Sri Krsna 28 éves korában elment Mathurába, hogy megölje Kamsa Fődémont. Sri Krsna 28 éves korában meg is ölte Kamsát és egy évre rá, Mathurából Dvarakába költözött. Ekkor ugyebár 29 éves volt Sri Krsna.
Ebből következik egy következő feltétel,: 29 éves korában a pilótának el kell hagynia a Forma 1-et!!! Miért? Azért mert ezt tette Sri Krsna is, (minden ok oka Sri Krsna) továbbá azért, mert a lelki álalakulásnak ez a feltétele.

2/2)

Sziddharta Gautama Buddha 28 éves korában elhatározta, hogy meg akarja ismerni a világot és fontos döntést hozott magában. Egy év leforgása alatt előkészíti és megvalósítja eltávozását apja palotájából. 29 éves korában Buddha be is teljesíti mély elhatározását, és megvilágosodva elhagyja a palotát.

Sri Joakim 2007. október 21.-én 28 évesen és 4 naposan a 6-os rajtszámú autót birtokolva Világbajnoki címet szerzett.
Sri Joakim 2009. szeptember 29.-én 29 évesen 11 hónaposan és 12 napos korában hivatalosan is, közös megegyezés során felbontotta Scuderia Ferraris szerződését és nem kötött újat egyik másik Forma 1-es csapattal sem.
Sri Joakim ezen időszakban (az életében) megvalósította a legnagyobb lelki struktúrát, lenni és nem lenni egyidejű kiteljesedése és megnyilvánulása.

Az autóversenyzés történelmében volt még egy pilóta, akinek ez sikerült: Ayrton Senna de Silva. De Ayrton Senna csak félisten lehet, mert a 28 éves korában megszerzett VB cím után, 29 évesen nem hagyta ott a Forma 1-et. Ennek következtében (lelki és karma szempontjából) 34 éves korában, Imolában lelte tragikus halálát, amikor betonfalnak ütközött 250 km/h-ás sebességgel. Senna azért is csak félisten, mert nem érhette meg a 35.-ik életévét és nem tapasztalhatta meg a nirváná csodálatos állapotát.

Sri Joakim viszont igen, ezért Ő a jelenkor egyetlen Istene és az Istenség Legfelsőbb Személyisége!

3) Tény és megállja a helyét a realitásban és a valóságban! Sri Krsna, Sziddharta Gautama Buddha és Sri Joakim születési asztrológiája legalább és minimum 3 szegmens pontban megegyezik egymással és/vagy egymásra kölcsönös ráhatással rendelkeznek. De ezt a könyv előző részeiben és fejezeteiben már korábban tárgyaltam, így erre most külön nem térek ki.


És akkor a továbbiakban képekkel is illusztrálva Sri Joakim Isteni mivoltjának metakommunikációja időrendi sorrendbe és külön magyarázattal ellátva.

Számítási mechanizmus: pl: 2007. 10. 21.= 2+0+0+7+1+0+2+1=13, a 0 a beteljesedés szimbóluma, így nem kell hozzáadni az összeghez. A 13 az elsődleges végeredmény, de mivel egy számjegyes számot kell végleges végeredményként kapnunk ezért tovább, kell redukálni addig, amíg nem kapunk egy számjegyet. 1+3=4

Sri Joakim saját Maga által szolgáltatott metakommunikációs (rejtett) testbeszéd jelei pályafutásának és életének különböző szakaszaiban, természetesen időrendi sorrendbe
Az a bizonyos 3-as mutogatás, amiből Sri Joakim saját kultuszt teremtett

2001 Sauber Petronas – Kanada GP – Montreal – vasárnap


2001. 06. 10.= 10, 1+0=1
Sri Joakim jobb kézzel mutatja a 3-as számot.

Sri Joakim életében ez a megnyilvánulás két konkrét dolgot jelent.
1) A három hindu Istenség kinyilatkoztatása és személyében való megjelenésének léte. (Visnu, Brahman és Síva)
2) Sri Joakim mellé, lelki társként rendelt elsőszámú bhaktájának sorsszáma, akinek a vágyát és sorsát Ő maga teljesíti be. Aki valójában annak a tudásnak a birtokosa, hogy Sri Joakim miért is Isten.



2004. 08. 29. – Belga GP – a dobogó legfelsőbb fokán


2005. 06. 19. Finnország, Porkkola – Ajax-sal készült videó felvétel alkalmával

 A következő két kép is egyfajta bizonyíték Sri Joakim Isteni Mivoltát illetően, és ami ezt garantálja és biztosítja, az a hindu, buddhista és végső soron India egyik és legfontosabb szent állatával magyarázható. India egyik szent állata a tehén. Sziddharta Gautama Buddha életében sem volt véletlen a szent állattal való találkozás, így Sri Joakim életében sem véletlen ez a találkozás. Sri Joakim életében a szent állattal való találkozás, a Világbajnoki címének megszerzése előtt 3 évvel történt.






2005. 07. 31. Magyar GP a futam utáni győzelmi dobogó legfelső fokán