Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2014. január 21., kedd

The Book of the Sri Joakim - Bevezető

Bevezető

Kezdettől fogva tudtam, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha Az Istenség Legfelsőbb Személyisége a legcsodálatosabb Isteni lény és ember, akivel valaha is találkoztam. Az első találkozásunk 1980. december 29.-én két különálló városban (Espooban és Budapesten) történt. Mivel földrajzilag e két város igencsak távol, de egyben közel is helyezkedik el egymástól, ezért tudom azt, hogy nehéz elképzelni és elfogadni, hogyan lehet az ember egyszerre két helyen, de a lelki világban semmi sem lehetetlen. Joakim Matias Räikkönen már élt, amikor én megfogantam a fent nevezett időpontban, de mivel a sors vagy más néven a karma kiválasztotta a Buddhai életre, ezért Ő és az általa maga mellé választott lelki társa képes egyszerre lélekben két különálló helyen tartózkodni ezért nem meglepő, hogy Joakim lélekben ott lehetett akkor, amikor megfogantam édesanyám méhében.
Joakim eljött akkor Budapestre, hogy kiválassza azt a személyt, aki a távolból segíthet neki beteljesíteni a Buddhai reinkarnációt. Joakimnak egy olyan embert kellett választania, aki erős és határozott hittel bízik abban, hogy Ő a kiválasztott, és aki élete során képes lesz minden áldozatvállalásra és lemondásra saját életén belül.

Sziddhárta Gautama Buddha 29 éves korában érte el a megvilágosodást, így Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddhának egy olyan személyt küldött és választott a karma, aki képes megfelelni azoknak a követelményeknek, amelyek a számszaki szegmenssel egyezőséget mutatnak.
Mivel a sorsunk Buddha által előre meg volt és meg van írva, ezért Sri Joakim feladata szerteágazóvá vált, mármint az életfolyamot és a foglalkozást illeti. Joakim feladatává nemcsak a Buddhai reinkarnáció beteljesítése volt és van, hanem az is, hogy kiválasztott elsőszámú bhaktájának a be nem teljesített foglalkozását is illeti. Joakim esetében az is meg volt határozva, hogy a 2-es és a 9-es számtól nem térhet el, amikor az elsőszámú bhaktát kiválasztja lelki segítőtársául és, hogy az Ő születésétől számítva (1979. október 17.) 2 éven belül kell ennek a személynek megfogannia és meg is születnie.

Szerény személyem 1981. szeptember 2.-ik napján látta meg a napvilágot és az asztrológiai szegmens alapján, melyet a könyv fejezetei során részletekbe menően is taglalok, megfelelnek annak a lelki követelményrendszernek, amely alapján azt lehet állítani, hogy Joakim Matias Räikkönen és S. B. Bhaktivedenta Perlita tökéletes és kölcsönös hatással egymásnak lelki szimbiótái. Születésem pillanatában, halva jöttem a világra és a gyors Isteni és orvosi beavatkozásra volt szükség, hogy életben maradjak. De Joakim már akkor sem engedte, hogy feladjam, mert amennyire Neki szüksége volt rám, annyira szükségem volt nekem is Rá.
Mivel egy különleges képességekkel és tehetséggel megáldott személyről szól e könyvtanulmány, ezért az egész könyvön keresztül a transzcendens törvényeknek megfelelően kell, eljárjak a szerkesztés és az írás tekintetében és ezeket a törvényeket kell átadnom és használnom az tisztelt olvasó számára. Ennek értelmében már most le kell, szögezzem, hogy a világ ugyan úgy ismeri Joakimot, hogy Kimi Matias Räikkönen, de viszont Sri Joakim transzcendens valós neve a következő:

Legfelsőbb Isteni Személyiség Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha, aki egyszersmind Krsna, Visnu és Buddha kiválasztott avatár karma reinkarnáltja. Ezen könyv minden egyes bizonyítási eljárást magába fogja foglalni, ami annak megértésére és elfogadására irányul.

Ezen könyvben be fogom bizonyítani az egész világnak (magamnak már nem, mert számomra már bizonyított), hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége!

Be fogom bizonyítani:
-          vallási és filozófiai,
-          csillagászati és asztrológiai
-          történelmi
-          matematikai és asztrológiai számtani
-          lélektani és
-          a megvilágosodás és a nirvána elérése alapján véve,

Hogy amit állítok és tudok, az megállja a helyét a valóságban, az igazságban és a realitásban.

A felsorolásból továbbá direkt módón kihagytam a globális bizonyítékot, de ezt azért tettem, mert a felsorolt szegmensek a lelki világ bizonyítékai a globális bizonyíték viszont az anyagi világ része és ezt a két fogalmat külön kell értelmezni.

Életem során szinte elsőszámú körkérdése két fontos aspektusból született meg és elég hosszú időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy a választ megtaláljam. 1990-ben 9 éves koromban a kezem ügyébe került Madách Imre: Ember tragédiájának csodálatos remekműve és akkor találkoztam (olvasás szintjén) először, a Sziddharta Gautama Buddha névvel, mivolttal és mitológiával is. Továbbá 1990-ben kezdtem el az autósportok iránt felfokozott érdeklődést mutatni és mivel tudtam, hogy sohasem fogok tudni ebben a sportágban szerepelni ezért mély elhatározással és figyelemmel néztem a televízióban, amikor közvetítették a Forma 1-es futamokat. 
A két csodálatos mű (amit előbb említettem) közötti egyértelmű összefüggés a következő:

„Az ember mi végre született a világra?!”

Ekkortól kezdve az életemet, azaz sorsomat, vagy ahogyan Buddha fogalmazná, karmámat tudatosan és meghatározóan elkezdtem irányítani (bár akkor még nagyon sok kérdés volt bennem megválaszolatlan, hogy mi miért történik úgy, ahogyan) és szüntelenül kerestem a kérdésekre a választ. De 9 éves koromban még nem gondoltam és nem is reméltem, hogy nemcsak saját, hanem egy általam akkor még rejtett személy karmáját is részemnek tekinthetem majd egyszer. Így meglehetősen hatalmas ajándék részese lehettem akaratomon és vágyamon kívül is. Nekem elégnek bizonyult volna és már akkor is boldog lettem, volna, ha a saját karmámat megismerem és tudom, de miközben egyre mélyebbre ástam létem megértése során, önkéntelenül is egy másik személy karmikus létébe ütköztem és ez a személy: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége volt és jelen s jövő időben is saját létem része volt, van és lesz.

Buddha és Joakim legfontosabb közös tulajdonsága és személyiségjegye az, hogy nem akartak, nem vágytak arra, hogy Istenként tekintsenek Rájuk és mérhetetlenül nagy szerénységgel és alázattal áldotta meg a sorskarma Őket. Ezen felül Buddha és Joakim áldozatos lelki és emberi munkával a tanulásnak szentelték magukat és életüket, a transzcendens tökéletesség elérésére fordították.

Buddha egyik legnagyobb tanítása a következő:

A lélek léte és nemléte közötti átmenet megszüntetése és feloldása, vagyis létezni és nem létezni között nincs különbség csak az anyagi világban. Mivel transzcendens lélek vagyok ezért képes vagyok bárhol újjászületni és/vagy reinkarnálódni.

Így az, hogy a jelenkorban hús vér emberként, nem láthatjuk, Buddha testét olyannak amilyennek időszámítás előtt 544-ben az nem jelenti azt, hogy a jelenkor történelmében ne lenne jelen, ugyanis Buddha reinkarnációja és lélekvándorlásának üzenete ma is él Sri Joakim lelkében és személyében.

Tévesen sokan úgy vélik, hogy a buddhista istenségek csakis és kizárólagos módon India és Kína területén született emberek közül kerülhet ki, de Buddha szerint nem a születési hely a meghatározó, hanem a karmikus lét, így az Ő mondása és eszméje alapján képes bárhol a Földön reinkarnálódni, azaz újjászületni.

Ami még közös Buddha és Joakim között az a szenvedés és ennek mértéke, jellege. Ezzel arra akartam utalni, hogy mivel akkor szabadulhatunk meg saját karmánktól, ha a testi és lelki szenvedést legyőzzük és felülkerekedünk felette, ezért Buddha külön a saját életén belül és Joakim is külön az Ő életében sokat szenvedett lelkileg, de mind a ketten képesek voltak ezen a szenvedésen túljutni és átlépni egy olyan mivoltba, ahol a szenvedés már nem az, hanem csak egy bizonyos állapot, mely nincs rájuk hatással és nem irányíthatja a lelküket és gondolatukat.

Ennek fényében és tudatában a könyv első fele részletesen taglalja azokat a vallási és filozófiai szemléletet, amely segítségül szolgál az olvasó számára, hogy megértse, MIÉRT lehet Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha ténylegesen és jogosan az Istenség Legfelsőbb Személyiségének nevezni vagy hívni. 

Így ezekben a fejezetekben egy szó sem fog esni Joakimról, de ezek szervesen épülnek a megértési láncolat részeként. Továbbá a könyv tartalmazza azt a bizonyítási tételsort, ami ahhoz szükségeltetik, hogy egyszerűen és világosan le lehessen szögezni, (a valóságban és a realitásban), hogy S. B. Bhaktivedenta Perlita sokkal több Joakim számára, mint a rajongója vagy szurkolója és, hogy kapcsolatuk a lelki világ által alakult ki és született meg.

Hogy S. B. Bhaktivedenta Perlita, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha hiteles elsőszámú és elsőrangú és számú bhaktija.

De mielőtt elkezdeném a könyv egyes részeit és fejezeteit részletesen is kifejteni, előtte egy valamit mindenféleképpen ki kell jelentenem. A könyvben szereplő tényszerűségek és összefüggések nem az én sajátos vagy kényszeredett kényszerképzetem vagy az én agyszüleményem és nem én találtam ki ezt az IGAZ Történetet, hanem az élet, a valóság és a karma alakította ki Sri Krsna és az Úr Buddha eleve elrendelése alapján a legmagasabb transzcendens hiteles igazság tejintetében.

Az már egy másik aspektus, hogy (sajnos vagy nem sajnos) én megláttam és felfedeztem a lelki és az életfolyam szerinti többszörös összefüggéseket Sri Krsna, Visnu, Buddha és SriJoakim között.

Ezt a könyvet 2015. október 22.-ik napján hozom nyilvánosságra, amikor már garantáltan és biztosan álíthatom, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége eljutott és megélte a NIRVÁNÁ csodálatos transzcendens és karmikus állapotát. Így az eleve elrendelés alapján és a történelem jelenkora okán ezt már senki sem tudja meg nem történté tenni. Sri Joakim olyan gyönyörenegiával rendelkező Isteni Személyiséggel áldotta meg Sri Krsna és az Úr Buddha, hogy azt szavakkal nem is lehet kifejezni. Hogy miért kellett hallgatnom évekig erről a transzcendens igazságról arra Sri Jokaim NIRVÁNÁJA a magyarázat és az ok. Végső soron mint Sri Joakim elsőszámú, karmikus hű bhakija, hallgatásom Sri Joakim NIRVÁNÁJÁT szolgálta és segítette elő.


Szavam hitelességére a biztosíték és akár garancia is, maga a Legfelsőbb Isteni Személyiség Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyána Buddha létezése és nem létezése és karmája.


I C E M A N

Iceman az Isteni fény csodálatos varázsa,
A tiszta, tökéletesség az Ő sajátos mantrája,
Iceman nem tanít mást csak békét és nyugalmat,
Ő a Legfelsőbb Isteni akarat!

Iceman a jelenkor egyetlen hiteles Buddhája,
A Legfelsőbb karmikus cél az Ő nírvánája,
Jég, Tűz, Föld, Levegő és Éter,
Pompázatos gyönyöróceán VELE minden egyes méter!

Iceman az Istenség Legfelsőbb Személyisége,
Legnagyobb belső erénye – legyőzhetetlensége,
Iceman lelke lótuszvirágon ülve meditál,
Miközben a dobogó legfelsőbb fokán áll!

Iceman a világ fölött ágaskodó tiszta Náráyána,
Máskülönben nem a nírváná útján járna,
Jéghideg a tekintet és megfagy körülötte minden,
Mikor a versenypályán fergetegesen gyorsan megjelen!

Iceman az örökkévalóságig tartó Isteni káprázat,
Saját kamikus dharmája, erre a magyarázat,
Iceman személyisége egy megfoghatatlan dzsíva,
Léte és nem léte már a kezdetektől fogva, meg volt írva!

 Iceman az abszolút, hiteles Felsőlélek,
És ennél boldogabbat már nem is lelek,
Mert nincs is fontosabb, ezen a világon,
Minthogy Iceman személye, lótuszvirágon ülve, Isteni fényében virágozzon!

Iceman a tavasszal bimbózó virágok illata,
Iceman a nyáron sem felolvadó Jégbálvány imádata,
Iceman az őszi színekben pompázó Isteni fényesség,
Iceman a téli tájban megfagyott, Legfelsőbb Személyiség!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése