Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 19., csütörtök

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - l

1982


„Amikor váratlanul megjelent előttem az Istenség Legfelsőbb Személyisége, azaz Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen 1982 tél (december) volt, kint fagyos hideg tombolt és én pedig, egy meleg szobában töltöttem mindennapjaimat. Az ablaküvegen kinézve és meglátva a jégcsillagot és a jégvirágot, egy meglehetősen különös hideg futott végig a testemen és a jégvirág a szemeim előtt pár másodperc alatt változott át egy számomra akkor még ismeretlen kisfiúvá, aki egy kismotoron ült és állt egyben. Próbálgatta beindítani és működésre bírni a kicsi kezével a motor botkormányát, miközben a szemeiből egyértelműen kis lehetett olvasni az alázatot, az elhivatottságot és a lemondást. Továbbá a szemeiben ott bujkált a szenvedély, a szeretet és az a magány, amely csak az Ő sajátja lehetett. Alig tudom szavakba önteni, hogy milyen érzés volt számomra ezt a szőke hajó kisfiút látni, de már akkor elvarázsolt, megérintett és az agyam legmélyére és szívem, lelkem legtitkosabb rejtekeibe sikerült beágyazódnia. Ugyan a nemes egyszerűsége, a hideg, de egyben forró tekintet és a kisfiús szerény mosolya, akkor félelemmel és kétellyel töltött el és azt kérdeztem magamba magamtól, hogy ki lehet ez a személy. Annyira felkavart a jelenléte, hogy sokáig gondolkozni sem tudtam, agyam kikapcsolt és éreztem, hogy egyre csak süllyedek egy sötét szakadékba, miközben két szárnnyal a fehér fellegekben jártam. Minden erőmmel harcoltam, már amennyire egy pár hónappal elmúlt egy éves teremtmény tud harcolni az eleve elkerülhetetlen ellen. Sehogy! Az elmém olyan volt, mint egy tehetetlen rongybaba, aki összecsuklik, mihelyst kiveszik mögüle a tartóállványt. Keservesen sírtam, sírtam és csak sírtam, mert csak azt tudtam, de a sírásom hangját félbeszakította egy felbőgő motorhang, mely olyan erőteljes volt, hogy meg is feledkeztem arról, hogy sírjak, figyelmem pedig a motor erőteljes hangjára koncentrált. Aztán ugyanolyan erőteljesen egy édes hangú nevetés harsant fel, miután a motorhang elcsendesült. Az édes drága nevetésre el is felejtettem egy pillanat alatt, hogy sírtam, tudatom pedig teljesen kicserélődött. Hirtelen hatalmas nyugalom és béke honolt a testemben, a szemeim pedig a kisfiú hideg de forró pillantását fürkészte. Nem akartam semmi mást csak ezt a tekintetet az enyémnek tudni és élvezni azt a jéghideg környezetet, amibe éppen belecsöppentem. Nem akartam, hogy ez a pillanat elmúljon és könyörögtem a kisfiúnak, hogy nézzen rám az idők végezetéig, mindörökké. Ő meg csak állt a kismotorja felett és minden pillantását, úgy ittam, mint az anyatejet egy kis csecsemő. Hosszú percekig ott álltam szótlanul és egymás tekintetébe olvadt a nézésünk. Az iménti harc, amit a süllyedéskor éreztem, ismét felerősödött, amikor a hatalmas kék szemek gyönyöróceánjában úsztam. De az előbbi harc arról szólt, hogy meneküljek az elkerülhetetlen ellen, de most pedig, hogy ne kelljen ettől a szemkontaktustól szabadulnom. Bátorságot vettem magamon és megkérdeztem a kisfiút, elcsukló és szerény hangon, halkan, hogy kicsoda Ő?, de nem válaszolt csak nézett és most már tudni, sejteni véltem, hogy valami célja biztosan van jövetelének. A következő pillanatban megint erőt vettem magamon és feltettem a következő kérdésemet, mely így hangzott: miért én? A két jéghideg szempár továbbra is csak nézett, de a kisfiú nem szólalt meg, egyre csak nézett. Ekkor egy kis időre én is elhallgattam és olyan transzba estem, mely megmagyarázhatatlan volt számomra. Tudtam, hogy nem én irányítom a gondolataimat, elmémet és tudatomat, hanem Ő és csakis Ő. Ebben a mély lelki állapotban, amibe süllyedtem, és amitől most már szabadulni nemi is akartam, hirtelen megint egy kérdés merült fel bennem. Gondoltam megtöröm a csendet és feltettem Neki a harmadik kérdésemet is: Miért állsz olyan határozottan a motorod felett?  Erre Ő kicsit mérgesen és idegen összeráncolta egy pillanatra a szemöldökét és jéghideg tekintetével az elmémet fürkészte. Ekkor rájöttem arra, hogy úgysem fog válaszolni egyik kérdésemre sem, így több kérdést nem is tettem fel Neki. A pillantásából viszont kiolvastam, hogy mit is akar most tőlem. Csöndet és azt, hogy a kék hideg szemeibe összpontosítsam a figyelmemet. Mire erre rájöttem megint eltelt egy kis idő és tudtam már ekkor, hogy bárhogy is harcolnék, akkor is Ő lesz az erősebb, így feladtam az ellene való küzdelmet, a csöndet választottam és csak azt, hogy a gyönyörenergia soha de soha ne érjen véget. Mosolyogva újra felbőgette a motort, és élvezettel töltötte el a hangja, amikor erőteljesebbé változott. De aztán újra csönd honolt, mert elengedte a kart. Megközelítőleg 3 percig némán figyeltük egymás tekintetét, amikor végre lepattant a motorjáról. Ekkor erős fehér fény árasztotta el lényét és számomra minden más lényegtelenné vált, csak az foglalkoztatott, hogy a közelében legyek és maradjak. Sri Joakim ekkor megtörte a csendet, miközben egyfolytában a szemembe rögzítette az Ő két jéghideg pillantását. Amit mondott, azt akkor nem értettem, de elfogadtam (mivel már harcolni úgysem maradt erőm): „Kísérj el utamon és megtudod a kérdéseidre a választ. Az út hosszú lesz, és mindig azt kell tenned, amit én mondok. Mit gondolsz képes, leszel megtenni ezt Nekem?” Én habozás és további kérdések nélkül, igent válaszoltam. Erre Ő csak annyit mondott, hogy: „A lelked az enyém és senki másé, és ha szükségem lesz rád, akkor tudni fogod és kérdés nélkül haladéktalanul jönnöd, kell hozzám.”

Sri Joakim 1982-ben

Ezzel fel is pattant a motorra, még egy hideg pillantást vetett rám és amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen eltűnt az erdő mélyére. Nekem pedig a jégvirág megfagyott alakja maradt hátra és az a tudat, hogy immáron Hozzá tartozom. Azonban a jellemem jéghideggé változott és ez ellen már nem tehettem semmit. Ezek után álomba merültem és reggelig fel sem keltem.”

Sri Joakimnak a 6-os számú kismotor volt az első kétkerekű motor, amelyen ült és vezette is, de a kabátján szereplő szöveg sem a véletlen műve. A kabáton a következő felirat olvasható: MERC. Ennek a MERC szónak a jelentése a következő: A Fő bolygók közül a Merkúrt jelenti és szimbolizálja, mely a szűz uralkodó bolygója és egyben S. B. Bhaktivedanta Perlita születési jegye és bolygója. Ez a kép 1982. október 21.-ik napján egy különleges időjárási körülmények között készült, ugyanis Finnországban, ebben a hónapban és szakaszban nagyon ritka és felbecsülhetetlen értékű, hogy sütött a Nap és jó volt az idő, bár hideg és száraz volt a levegő.

S. B. Bhaktivedanta Perlita mondhatja el egyedül magáról a jelenlegi Kali jugában és a 21. században, hogy élete során minden egyes álma, amit alvás közben él meg és át, mindegyik álma Sri Joakimről szólnak. Ezért tudhat mindent S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim teljes karmájáról. Az álmok során Sri Joakim tanácsokkal és parancsokkal látja el személyes bhaktiját. Sri Joakim utasításokkal, látja el, hogy mikor mit és hogyan tehet és azt is, hogy miket árulhat el valamit is Sri Joakim karmájáról.
Perlita minden egyes álmában lecsupaszított, önzetlen és tiszta lélekkel áll és térden állva térdel Sri Joakim Személye és Legfelsőbb Isteni Személyisége előtt!
Sri Joakim előtt lélekben leborulva megalázkodni, az életben nem szenvedés, hanem különleges és kivételes Isteni kegy, ezen kívül pedig gyönyörű boldogság és nem bánat és szomorúság. S. B. Bhaktivedanta Perlita legfőbb vágya Sri Joakim LELKI NÍRVÁNÁJA.



Kimi Räikkönen és Szivolt Barbara születési karmájából egyértelműen kiderül, hogy egymásnak lelki és jellem társai a sors kerekében. Ugyanis túl sok a véletlenszerű egybeesés, mint a nyugati, mint a keleti asztrológia szerint. Ezt az egybeesést számszakilag és mitológiai úton is ki lehet mutatni. A karma szerint Szivolt Barbarának nem kötelező személyesen is ismernie és akár kapcsolatban is lennie Kimi Räikkönennel, mert a születés határozza meg a karmikus lelki és jellem társ szerepét és nem az anyagi világban lévő találkozás vagy kapcsolattartás. Úgy is ki lehet fejezni, hogy én a háttérből segítek Kiminek és Ő, valósítja meg azt, amire nekem nem volt soha lehetőségem, de az álmomban mindig is vágytam. Azt a vágyat, hogy autóversenyző legyen, és bajnokságot nyerjen. Én mondjuk hajlandó is, vagyok feláldozni akár saját életemet is azért, hogy Kimi sikeres legyen és ettől a sikertől, pedig mélyen boldog. Számomra az önfeláldozás azt jelenti, hogy az én életemben már eddig is sokat szenvedtem lelkileg, és nem azt teszem, amitől boldog lennék. Az én boldogtalanságom az ára Kimi sikereinek és örömeinek és az Ő személyes boldogságának. De ezt érte képes vagyok megtenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése