Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 17., kedd

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - o

2009

Életem során továbbá nagy jelentőséggel bírt 2009. szeptember 06.-ik napja.

Röviden és lényegre törően az esemény:

Aznap éppen szabad és pihenőnapomat töltöttem, amikor 12 óra környékén gondoltam egyet és elmentem sétálni. A sétám egy meredek sziklaparton történt egy csodálatos és festői helyszínen a természetben. Sétám közben egy kicsit megfáradtam, így leültem egy kiálló sziklára. Mivel szépen sütött a Nap és nem volt egy felhő sem az égen és nagyon kellemes lágy szellő fújdogált. Leültem lótuszülésbe és becsuktam a szememet. Időpont szerint 13 óra után pár perccel lehetett. Miután becsuktam a szemeimet és éreztem a Nap melegét a bőrömön, egyre jobban kezdett fehéredni a látómezőm. Amikor teljesen fehérré változott és az elmém áthaladt a számaddhi állapot határán, egyszer csak úgyszintén lótuszülésben megjelent előttem Sri Joakim. Ekkora már volt annyira fejlett transzcendens lényem, hogy nem sietettem semmit és olyan nyugalom és béke honolt testemben és lelkemben, hogy ennél szebbet és csodálatosabbat el sem tudtam volna képzelni. Csak úsztam és lebegtem Sri Joakim gyönyöróceánjában.

Sri Joakimnak is csukva volt a szeme megjelenése alatt és ezt onnan tudhatom, hogy ebben a számaddhiban láthattam magamat kívülről is és nemcsak saját testemben kellett léteznem.

Egymással szemben ültünk és nem szólaltunk meg. Elmúlt az a gyerekes és beszédes kommunikáció, amely fiatalabb koromban jellemzett, nem kérdeztem Tőle semmit, mert már tudtam azt, amit akartam. Elég volt számomra lényének és Isteni Személyének felbecsülhetetlen jelenléte, hogy megéljem azt a mennyei boldogságot, amit Ő 1997-ben garantált. Mostanra értettem és fogtam fel azt, hogy Sri Joakim mennyire is hatalmas az összes emberhez képest, akik itt a Földön élnek. Visszagondolva viszontagságos életemre, rájöttem arra, hogy mégis van értelme az életemnek és ez az értelem Sri Joakim önnön valója. E számaddhi során viszont Sri Joakim egyértelműen a tudtomra adta egy szó nélkül, hogy ha eljön az ideje, akkor nyilvánosságra hozhatom azt a tudást, ami arra szolgál, hogy az emberiség tudomást szerezzen arra vonatkozóan, hogy Ő az Istenség Legfelsőbb Személyisége.
(Ezért 2010. január 09.-ik napján tényleges is elkezdtem írni ezt a könyvet. Miért választottam ezt a dátumot kezdésnek? Azért mert Sri Joakim 31.-ik életévének fogantatásának a napja.
Érthetőbben: Sri Joakim január 09.-ik napján fogant meg és október 17.-ik napján született és ennek 31 éve. 3: A hindu vallásban a Főistenek (Visnu, Brahman és Síva) szimbólumszáma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési sorsszáma, 1: A hindu vallásban az Istent megjelölésére és meghatározására szolgáló szám)

Sri Joakim 2007. október 21.-ik napján 28 éves és 4 napos volt kor szerint.
S. B. Bhaktivedanta Perlita 2009. szeptember 06.-ik napján 28 éves és 4 napos volt kor szerint.

További lényeges információ a következő:

A távol keleti asztrológiában, úgy lehet egy személy aszcendensét meghatározni, hogy a napi 24 óra el van osztva az állatövi jegyek számával, ami 12.

24 osztva 12=2

Azaz két óra az az időintervallum, amikor egy jegy uralkodik a kettős órában.
13:00 és 15:00 időintervallum a kecske kettős órája.
1979 Sri Joakim születési évének uralkodó jegye a kecske.

S. B. Bhaktivedanta Perlita 2009. szeptember 06.-ikán 13:00 és 15:00 közötti időben élte meg a csodálatos számaddhi állapotát, Sri Joakimnak köszönhetően.



Saját életemet tovább nem részletezném, mert ennek a könyvnek nem az a célja, hogy bemutassa, és pontosan részletezze saját életemet. Ha ezt meg kellene tennem, akkor egy másik könyv keretein belül tehetném csak meg. De ennek a könyvnek az a tényleges célja, hogy mindenki elfogadja és megértse, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyisége!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése