2010-2011
2010 és 2011 számomra egy igen
furcsa, érdekes, de egyben csodálatos korszaknak mondható. Mivel ezekre, az
évekre már eljutottam a számaddhi gyönyörökkel teli világába (2009. 09. 06.-ik
napja okán) ezért viszonylag békesség és nyugodtság uralta ezeket, az éveket.
Ennek ellenére viszont nagyon sok feladat és kötelesség várt rám. 2010. január
első hetében minden nap imádkoztam azért, hogy Sri Joakim ebben az évben, ha nem
is sikerekkel teli, de legalább élve megélje a mindennapokat. Tettem mindezt
azért, mert tudtam, hogy a WRC széria sokkal veszélyesebb autós sportág, mint a
Forma 1. A
WRC-ben, ha az ember hibázik, akkor könnyen nekimehet egy fának, vagy úgy
lesodródhat a versenypálya vonaláról, hogy szakadékba zuhanhat. Azért
imádkoztam, hogy minden egyes futam után élve és egészségesen szálljon ki az
autóból. Természetesen szerettem volna, ha futamot is nyer és nemcsak szakaszt,
de ez másodlagos volt. Imádkozásom közepette Sri Joakim megjelent előttem,
melynek persze tiszta szívemből örültem.
Sri Joakim ekkor egyértelműen az
értésemre adta, hogy még ebben a hónapban kezdjem el írni ezt a könyvet. Így
nem haboztam és mivel ekkor már tudatában voltam annak, hogy Sri Joakimnak
melyik a fogantatási napja, (1979. 01. 09.-ik napja) ezért minden erőmet,
tudásomat és logikai észjárás útján elkezdtem vallási értelemben vizsgálni, Sri
Joakim fogantatási és születési számértékeit számszakilag összehasonlítani
Sziddharta Gautama Buddháéval és Sri Krsnáéval. Meglepő, de koránt sem
véletlenszerű összefüggések és egymásra gyakorolt hatásokat fedeztem fel, amit
a könyv előző részében már taglaltam. (Ezért ezt itt most nem részletezném.)
Ezen a fent nevezett csodálatos, gyönyöróceán világba, melybe csöppentem, csak
úgy záporoztak felém az információk, és tényleg úgy éreztem, mintha Sri Joakim
kegyéből saját karmája részese lehetek, és valójában vagyok. Egyik kép után
jött a másik és Sri Joakim teljes hindu és buddhista ICEMAN valójába állt,
sétált, ült és vezetett egyszerre. Ezen a napon történt meg velem az a
LOTUSÓCEÁN is, hogy az esti órákban 3 teljes órán átmeditálva pusztán Sri
Joakim kegyéből fakadóan a köldökéből fehér sugárként felém kilövellve és engem
átkarolva, mint egy film úgy játszódott le Sri Joakim 1979. 01. 09.-étől –
2015. 10. 17.-éig tartó élete, küzdelme és harca az egész világgal.
2010. 01. 09.: Sri Joakim 32.-ik
fogantatásának pontos dátuma
2+0+1+0+0+1+0+9=13
A 13 a 31-nek a megfordított
változata.
3-1=2
2: Sri Joakim születési szív vagy
feladatszáma és S. B. Bhaktivedanta Perlita születési napszáma
3+1=4
4: S. B. Bhaktivedanta Perlita
születési névszáma redukált alakban
3: A hindu vallásban a Főistenek
(Visnu, Brahman és Síva) mutatószáma és jelentéstartalma és S. B. Bhaktivedanta
Perlita születési sorsszáma
1: A Napot szimbolizálja, a
teremtést és magát az Istent megmutató jelzőszám.
Ez a számtani eset is jól
példázza Sri Joakim által kiválasztott elsőszámú bhakti személyét és helyzetét.
13: Sri Joakim születésének a
pillanatában a Mars bolygó az oroszlán jegyben tartózkodott 13 fok 00’ 26” számszaki értékkel az
ekliptikán. S. B. Bhaktivedanta Perlita születésének pillanatában a Mars bolygó
az oroszlán jegyben járt 00 fok 13’
számtani értékkel a horizonton.
Mind a két szegmens pont
tartalmazza a 13-as számot és ez által hatnak kölcsönösen egymásra.
S. B. Bhaktivedanta Perlita
születésének a pillanatában a Vénusz (Sri Joakim születési alapjegyének
uralkodó bolygója) október 17.-én és 41 fokos dőlésszöggel állta horizonton.
Itt a 41 cserélődik fel 14-re és akkor ebben az esetben, jön ki a következő tényszerűség.
2008 – Scuderia Ferrari – 1-es
számú autó
2008 – Scuderia Ferrari – 4-es
számú autó
Sri Joakim 2008.-ik évben
töltötte be a 29.-ik életévét és 2009. október 16.-ik napjáig 29 évesnek
számított.
2010-ben és 2011-ben tudtam, hogy
ez az időszak egy igen különleges, de egyben küzdelmes korszak lesz. Sri Joakim
által, számomra ez a két év a tanulás ideje volt. Sri Joakim is ugyanebben a
karmikus helyzetben volt. Sri Joakim a vezetést és az összpontosítást tanulta
kőkemény szinten és egy másik szempontból is megtapasztalhatta a határon
autózás művészetét (Forma 1 és a WRC szembenállásának autóvezetési
paraméterei). De azt tudta, hogy ha itt egyszer is hibázik, akkor vége a
versenynek és több az esély arra, hogy komolyabban megsérülhet, ha kisodródik a
pályáról.
Sri Joakim által én nekem is
megvolt a feladatom. Fel kellett építenem ezt a könyvet (szerkezetileg és
tartalmilag) és meg kellett tanuljam Sri Joakim karmáját, lelki világát és
lelki sajátosságait kiismerni és feltérképezni. Ebben a korszakban tanultam meg
feltétel nélkül imádni és odaadással szolgálni az Istenség Legfelsőbb
Személyiségét Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönent! Ezt, azt
jelentette, hogy számomra nem maradt több kérdés és nem volt több válasz sem.
Csak az abszolút igazság, mely a boldogság és a lelki gyönyörök útját járta. Ez
alatt a két év alatt Sri Joakim lényegét tekintve átadta nekem, a lelkének
minden egyes apró részletével és betekintést engedett transzcendens karmájába.
Azt is sikerült megtudnom és meglátnom, hogy Sri Joakim egyéni lelke Sri
Krsnától és az Úr Buddhától eredeztethető, de ettől függetlenül, előző életében
ténylegesen, kecske testtel rendelkezett és India megszentelt földjén
született, élt és halt meg. Aztán Sri Krsna és az Úr Buddha kiterjesztette tökéletesen
rejtett inkarnációját és a Jég országában (Finnországban) a fővárostól közel
eső helyen (Espooban) egy csodálatos erdő melletti településen megszületett
1979. október 17.-ik napján a 9.-ik avatár Jég Isten, Sri Joakim Matias Gosvámi
Gautama Räikkönen néven. A születési anyakönyvi kivonatban (az anyagi világban)
Joakim Matias Räikkönen néven.
Aztán ebben a két évben időről
időre és napról napra többet és többet kaptam lelki élményekben Sri Joakim
teljes életét illetően (itt a Földön). Sikerült megértenem döntéseinek valódi
hátterét és miértjét. Ez a csodálatos ajándék viszont a mai napig is jelen van
a minden napjaimban, és tökéletesen működik. Ekkor értettem meg azt is, hogy
régebben miért döntött úgy, hogy a Mclaren-Mercedeshez (2002-re) és utána a
Ferrarihoz (2007-re) igazolt. Minden egyes évben, amit egy adott csapatnál
töltött, az volt a lényeges szempont, hogy Sri Joakim legyen a tényleges
értelemben vett elsőszámú pilóta. Kimondva vagy akár kimondatlanul is.
(A Sauber Petronas-os évet nem
tekintem, és nem számolom ehhez a vizsgálati tényezőhöz, mert adott volt 200
szeptemberében és októberében, hogy Peter Sauber Úr alakulatánál fogja
elkezdeni a Forma 1-es pályafutását. Természetesen viszont, hogy Nick Heitfeld
mellett, is Ő az elsőszámú pilóta, mert született tehetsége és Személye
hatalmasabb méreteket öltött, mint Nické. Egyébként viszont Sauber Úr is úgy
döntött, hogy Sri Joakim lesz a kedvezményezett versenyző.)
A Mclaren-Mercedes korszakban is
minden évben megfigyelhető volt Sri Joakim hatalmas Személyisége és elsőszámú
pilótai léte, hiszen nem volt olyan másik pilóta, aki kardinális és
határozottan kemény tudott volna lenni.
Sri Joakim azért is Isten és
hatalmasan csodálatos Személyiség, mert a háttérből úgy, hogy a csapat többi
résztvevője sem tudta, hogy az irányító Személy Sri Joakim. Ezen kívül Sri
Joakim mindig kiharcolta saját magának a személyes szabadságát, míg más pilóták
a csapat szabályai szerint működtek és műkődnek és élnek. És ez igaz a Forma 1
történelmének minden egyes régi, jelenbeli és jövőbeli pilótáira.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése