Sri Joakim is többször
hangoztatta 2010-ben, hogy a tanulás nagyon fontos szerepet játszik az életében
ezen időszakban. Ő a vezetés technikáját és határait tanulta és a WRC-s autók
működésének mélységeibe ásta bele magát. Én meg az Ő karmájába merültem el,
olyan mértékben, hogy megfigyeltem magamon, hogy akár ébren is úgy el tudtam
merülni a gondolatokban, hogy a külvilág teljesen kikapcsolódik és megszűnik
létezni. Annyi és annyi élettani és lelki sajátosságot tanultam meg Sri
Joakimról, hogy azt mára már nem számolom, mert olyan sok van belőle. Mindegyik
egytől egyig csodálatos és gyönyörökkel teli (lelki értelemben véve).
Sri Joakim ebben a 2 évben
tanított meg arra, hogy hogyan mondjak le az iránta érzett szerelemről és, hogy
hogyan alakítsam át Isteni Mivoltához kapcsolódó felsőbbrendű szeretetté.
Szeretetté, mely mély, őszinte és olyan tiszta, mint a hó télen.
Sri Joakim a múzsám és ihletem
lett, ezalatt, a 2 év alatt és mindig adott elég információt és lelki erőt és
kitartást, hogy tudjam írni e könyvet. Kihangsúlyozom viszont, hogy ebben a
történetben én személy szerint eltörpülők és mellékes vagyok, olyan értelemben
véve, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen az Istenség Legfelsőbb
Személyisége és nem én!
Én nem is akartam és akarok
nagyobb személy lenni, mint Sri Joakim lelki társa, aki mindig megérti ŐT és a
háttérből szeretetét, ajánlja NEKI. Nagyon nehéz és lelkileg fáradságos feladat
volt, Sri Joakim titkát őrizgetni és sokszor elviselhetetlen volt számomra az,
hogy hallgatnom kellett a világ előtt. De hallgatásom volt az egyik feltétele
Sri Joakim 35 éves korában többszörösen bekövetkezett és megnyilvánult
nirvánájának.
Ezért nem beszéltem semmit erről
a dologról, Sri Joakim csak annyit engedélyezett nekem, hogy azt
kinyilváníthatom, hogy Ő az Isten. De többet nem. Nem fedhettem fel a miértet
és a hogyant. Melyet viszont ebben a könyvben lehet olvasni és meg tudni.
Sri Joakim 2010-ben tanított meg
arra, hogyan kell VELE szemben alázattal viseltetni. Sri Joakimnak és senki
másnak a világon, sikerült elérnie azt, hogyha RÁ gondolok, akkor a szívem
megremeg, és a lelkem könyörög az Ő Isteni Személyiségéhez.
Tudatom teljesen meztelenre
vetkőzik Sri Joakim hatalmassága előtt, és testem leborul az Ő csodálatos
nagysága előtt. Mindent és bármit megtennék ÉRTE és NEKI, amit csak kíván és
óhajt az Istenség Legfelsőbb Személyisége, Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama
Räikkönennek!
A neve mantrázására is a testem
egyik pillanatról a másikra tűzbe borul csak úgy váratlanul, ez az őszinte és
mély alázat és szeretet legmagasabb szintje, s aztán jön Maga Sri Joakim és egy
másik pillanat múlva, olyan csöndes, nyugodt és békével teli hideg JÉG árasztja
el minden egyes porcikámat. Elmém nem akar mást, csak Sri Joakimot és azt a
csodálatos tejóceánt, amit csak Ő képes megteremteni az ember (akár én)
szívében.
Azt a hatalmas szeretetet és
imádatot, amit Sri Joakim iránt érzek, szavakkal nem lehet leírni, mert
nincsenek rá szavak. Ez a szeretet viszont nem téveszthető össze a hétköznapi
értelemben vett szerelemmel, mert Sri Joakim, a lelkemben a Felettes Én, s én
csak az Ő odaadó és hű szolgája vagyok. Sri Joakimtól kaptam az életemet és a
nevemet is, azaz S. B. Bhaktivedanta Perlita, ahol a Bhakti nagyon sok mindent
hordoz magában.
Bhakti: - híve
- személyes lelki szolga
- karmikus lelki társ
- transzcendens lelki társ
- karmájának és Isteni Személyének
őrzője és egyben bizalmasa
- Isteni Személyének hiteles
kinyilatkoztatója
Sri Joakimtól 2001. 12. 29.-ik
napján kapott sárkány tetoválásom okán és az óta, rendelkezem egy olyan
képességgel, amit ugyan nem minden esetben, de tudok alkalmazni.
Ez a képesség gondolati úton
működik és igen veszélyesnek mondható.
A képességről 2007-ben
bizonyosodtam meg, de addig nem voltam tudatában. 2007-ben az utolsó 3-4 futam
végkimenetele nem véletlenül alakult úgy ahogyan.
Felsorolom a szegmens
paramétereket:
2007. Kínai Nagydíj: Hamilton
kiesése és mentális kudarca a boxutca bejárata utáni szakaszon.
2007. Brazil Nagydíj: Hamilton a
futam első szakaszában történő pillanatnyi műszaki meghibásodás és a kormányon
elhelyezkedő gombok hibás használata Lewistől.
Ez a képesség, amiről beszélek
transzcendens gondolati úton, történik és megfigyelésem alapján, ha egy
bizonyos kulcs mondat és gondolat elhagyja az elmémet, akkor szokott Sri Joakim
számára pozitív változás bekövetkezni (sikeresség tekintetében). Természetesen
ezzel a képességgel maximálisan Sri Joakim érdekeit és önmegvalósítását
szolgálja úgy, hogy képes minden egyes külső tényezőt kizárni.
Tudom, hogy ez a képesség kordába
tartása igen csak nehéz és felelősségteljes, de a végletekig azért nem szoktam
elmenni, mert senkinek nem kívánom a halálát. Furcsán fog hangzani, de Lewis
Hamilton és Fernando Alonso 2007-ben, azért is/sem lettek világbajnokok, mert
én azt akartam, hogy Sri Joakim legyen.
2007. Kína és Brazil Nagydíj alkalmával
a kulcsmondat a következő volt és hatalmas lelki, gondolati és érőbeli óhajomat
megfogalmazva hatottak a futam alakulását illetően.
Mind a két futam rajtpillanatában
hangosan is kimondva ez hangzott el tőlem:
„Ezen a futamon Sri Krsna tégy
csodát! Lewis Hamilton és Fernando Alonso igazán történhetne veletek valami.”
(Ezt természetesen vagy műszaki
meghibásodásra vagy vezetői hibára értettem, mely által hátrébb rangsorolódnak
a futamon vagy technikai okok miatti kiállásra értettem!)
Sokan ugyan kételkednek a
gondolat hatalmában, de garantálhatom, hogy működik bizonyos esetekben
természetesen, és nem mindenki tudja alkalmazni, mert transzcendens szinten,
alacsony fokon állnak.
Azzal is tökéletesen tisztában
voltam, hogy mint Sri Joakim transzcendens, karmikus bhaktija, ezzel a
képességgel felelősségteljesen és megfontoltan kell bánjak.
Ez mondjuk egyetlen egy esetben,
átlépte a megengedett határt.
2009. Magyar Nagydíj szombat Q2.:
Felipe Massa balesete kapcsán!
A Q2-ben a leintést vége előtt 6
perc és 22 másodpercében úgyszintén elhangzott tőlem az a bizonyos mondat:
„Sri Krsna kérlek, tégy csodát!
Felipe Massa igazán történhetne valami veled.”
Mindezt azért tettem, mert tudtam, hogy az
időeredmény miatt, az a pilóta határozhatja meg a futam stratégiáját, amelyik
pilótának csapaton belül a Q2-ben jobb az időeredménye. Abban a pillanatban
Massa rendelkezett a jobb eredménnyel és Sri Joakim a kedvezőtlenebbel. Aztán
nem sokkal az óhajom után bekövetkezett Massa balesete és Sri Joakim a
fennmaradó időben, tudott változtatni a helyzeten és a Q2 leintését követően
megjavította saját és csapaton belüli időeredményét, ezáltal Ő határozhatta meg
a futamon a csapat stratégiáját.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése