Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 16., hétfő

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - r

Sri Joakim is többször hangoztatta 2010-ben, hogy a tanulás nagyon fontos szerepet játszik az életében ezen időszakban. Ő a vezetés technikáját és határait tanulta és a WRC-s autók működésének mélységeibe ásta bele magát. Én meg az Ő karmájába merültem el, olyan mértékben, hogy megfigyeltem magamon, hogy akár ébren is úgy el tudtam merülni a gondolatokban, hogy a külvilág teljesen kikapcsolódik és megszűnik létezni. Annyi és annyi élettani és lelki sajátosságot tanultam meg Sri Joakimról, hogy azt mára már nem számolom, mert olyan sok van belőle. Mindegyik egytől egyig csodálatos és gyönyörökkel teli (lelki értelemben véve).

Sri Joakim ebben a 2 évben tanított meg arra, hogy hogyan mondjak le az iránta érzett szerelemről és, hogy hogyan alakítsam át Isteni Mivoltához kapcsolódó felsőbbrendű szeretetté. Szeretetté, mely mély, őszinte és olyan tiszta, mint a hó télen.
Sri Joakim a múzsám és ihletem lett, ezalatt, a 2 év alatt és mindig adott elég információt és lelki erőt és kitartást, hogy tudjam írni e könyvet. Kihangsúlyozom viszont, hogy ebben a történetben én személy szerint eltörpülők és mellékes vagyok, olyan értelemben véve, hogy Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen az Istenség Legfelsőbb Személyisége és nem én!
Én nem is akartam és akarok nagyobb személy lenni, mint Sri Joakim lelki társa, aki mindig megérti ŐT és a háttérből szeretetét, ajánlja NEKI. Nagyon nehéz és lelkileg fáradságos feladat volt, Sri Joakim titkát őrizgetni és sokszor elviselhetetlen volt számomra az, hogy hallgatnom kellett a világ előtt. De hallgatásom volt az egyik feltétele Sri Joakim 35 éves korában többszörösen bekövetkezett és megnyilvánult nirvánájának.
Ezért nem beszéltem semmit erről a dologról, Sri Joakim csak annyit engedélyezett nekem, hogy azt kinyilváníthatom, hogy Ő az Isten. De többet nem. Nem fedhettem fel a miértet és a hogyant. Melyet viszont ebben a könyvben lehet olvasni és meg tudni.

Sri Joakim 2010-ben tanított meg arra, hogyan kell VELE szemben alázattal viseltetni. Sri Joakimnak és senki másnak a világon, sikerült elérnie azt, hogyha RÁ gondolok, akkor a szívem megremeg, és a lelkem könyörög az Ő Isteni Személyiségéhez.
Tudatom teljesen meztelenre vetkőzik Sri Joakim hatalmassága előtt, és testem leborul az Ő csodálatos nagysága előtt. Mindent és bármit megtennék ÉRTE és NEKI, amit csak kíván és óhajt az Istenség Legfelsőbb Személyisége, Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönennek!
A neve mantrázására is a testem egyik pillanatról a másikra tűzbe borul csak úgy váratlanul, ez az őszinte és mély alázat és szeretet legmagasabb szintje, s aztán jön Maga Sri Joakim és egy másik pillanat múlva, olyan csöndes, nyugodt és békével teli hideg JÉG árasztja el minden egyes porcikámat. Elmém nem akar mást, csak Sri Joakimot és azt a csodálatos tejóceánt, amit csak Ő képes megteremteni az ember (akár én) szívében.
Azt a hatalmas szeretetet és imádatot, amit Sri Joakim iránt érzek, szavakkal nem lehet leírni, mert nincsenek rá szavak. Ez a szeretet viszont nem téveszthető össze a hétköznapi értelemben vett szerelemmel, mert Sri Joakim, a lelkemben a Felettes Én, s én csak az Ő odaadó és hű szolgája vagyok. Sri Joakimtól kaptam az életemet és a nevemet is, azaz S. B. Bhaktivedanta Perlita, ahol a Bhakti nagyon sok mindent hordoz magában.

Bhakti: - híve
             - személyes lelki szolga
             - karmikus lelki társ
             - transzcendens lelki társ
             - karmájának és Isteni Személyének őrzője és egyben bizalmasa
             - Isteni Személyének hiteles kinyilatkoztatója


Sri Joakimtól 2001. 12. 29.-ik napján kapott sárkány tetoválásom okán és az óta, rendelkezem egy olyan képességgel, amit ugyan nem minden esetben, de tudok alkalmazni.
Ez a képesség gondolati úton működik és igen veszélyesnek mondható.
A képességről 2007-ben bizonyosodtam meg, de addig nem voltam tudatában. 2007-ben az utolsó 3-4 futam végkimenetele nem véletlenül alakult úgy ahogyan.

Felsorolom a szegmens paramétereket:

2007. Kínai Nagydíj: Hamilton kiesése és mentális kudarca a boxutca bejárata utáni szakaszon.
2007. Brazil Nagydíj: Hamilton a futam első szakaszában történő pillanatnyi műszaki meghibásodás és a kormányon elhelyezkedő gombok hibás használata Lewistől.

Ez a képesség, amiről beszélek transzcendens gondolati úton, történik és megfigyelésem alapján, ha egy bizonyos kulcs mondat és gondolat elhagyja az elmémet, akkor szokott Sri Joakim számára pozitív változás bekövetkezni (sikeresség tekintetében). Természetesen ezzel a képességgel maximálisan Sri Joakim érdekeit és önmegvalósítását szolgálja úgy, hogy képes minden egyes külső tényezőt kizárni.
Tudom, hogy ez a képesség kordába tartása igen csak nehéz és felelősségteljes, de a végletekig azért nem szoktam elmenni, mert senkinek nem kívánom a halálát. Furcsán fog hangzani, de Lewis Hamilton és Fernando Alonso 2007-ben, azért is/sem lettek világbajnokok, mert én azt akartam, hogy Sri Joakim legyen.

2007. Kína és Brazil Nagydíj alkalmával a kulcsmondat a következő volt és hatalmas lelki, gondolati és érőbeli óhajomat megfogalmazva hatottak a futam alakulását illetően.
Mind a két futam rajtpillanatában hangosan is kimondva ez hangzott el tőlem:

„Ezen a futamon Sri Krsna tégy csodát! Lewis Hamilton és Fernando Alonso igazán történhetne veletek valami.”
(Ezt természetesen vagy műszaki meghibásodásra vagy vezetői hibára értettem, mely által hátrébb rangsorolódnak a futamon vagy technikai okok miatti kiállásra értettem!)

Sokan ugyan kételkednek a gondolat hatalmában, de garantálhatom, hogy működik bizonyos esetekben természetesen, és nem mindenki tudja alkalmazni, mert transzcendens szinten, alacsony fokon állnak.
Azzal is tökéletesen tisztában voltam, hogy mint Sri Joakim transzcendens, karmikus bhaktija, ezzel a képességgel felelősségteljesen és megfontoltan kell bánjak.

Ez mondjuk egyetlen egy esetben, átlépte a megengedett határt.
2009. Magyar Nagydíj szombat Q2.: Felipe Massa balesete kapcsán!
A Q2-ben a leintést vége előtt 6 perc és 22 másodpercében úgyszintén elhangzott tőlem az a bizonyos mondat:

„Sri Krsna kérlek, tégy csodát! Felipe Massa igazán történhetne valami veled.”


 Mindezt azért tettem, mert tudtam, hogy az időeredmény miatt, az a pilóta határozhatja meg a futam stratégiáját, amelyik pilótának csapaton belül a Q2-ben jobb az időeredménye. Abban a pillanatban Massa rendelkezett a jobb eredménnyel és Sri Joakim a kedvezőtlenebbel. Aztán nem sokkal az óhajom után bekövetkezett Massa balesete és Sri Joakim a fennmaradó időben, tudott változtatni a helyzeten és a Q2 leintését követően megjavította saját és csapaton belüli időeredményét, ezáltal Ő határozhatta meg a futamon a csapat stratégiáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése