Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 16., hétfő

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - t

Ahhoz, hogy transzcendens tudáshoz jussak Sri Joakim teljes karmáját illetően, életem során sokszor kellett a halálból visszajöjjek. A tudás ára a halál megtapasztalása volt. De Sri Joakimnak volt, van és lesz mindig akkora hatalma, hogy általa és Személyiségéből táplálkozva megmentse az életemet, egészen addig, amíg végül magához nem szólít.
Nem áll módomban hazudni, de eszméletlen halálközei állapotomban, a fehérségben (jégpálya fehérsége és transzcendens köde), ami körülvett, Sri Joakim fekete jéghockys ruhában jelent meg és nyomatékosan az értésemre adta, hogy feladatom van, amit be kell fejeznem. Biztosított arról, hogy nem érdemes meghalnom, mert még sok szép közös emlék vár ránk. Eszméletlen elmémben Sri Joakim egyszerre vezetett (Forma 1-es versenyautót) és jégkorongozott. Fehér Isteni Fényével átölelte élettelen testemet és tartott és tartott a fellegek között. Csodálatos Jégkék szemeiből éreztem a felém áradó szeretetét és Isteni Személyiségének különleges varázsát és mélységét.
Sri Joakim önfeledten, szabadon és mosolyogva suhant a jégen és az Ő határtalan felszabadult érzés és gondolatvilága, annyi erőt és akaratot sugárzott belém, hogy újra volt kedvem élni és visszamenni az anyagi világba, küzdeni és harcolni, szeretni és imádni ŐT.  Természetesen én minden pillanatban, az életemben imádattal fordultam, fordulok, és fordulni fogok Sri Joakim FELÉ és 2011. 07. 20.-ától kezdődően abszolút értelemben véve tökéletesen érzem, tudom és látom, hogy Sri Joakim itt él bennem és tejóceánjának gyönyörenergiája átölel engem.

Sri Joakim a fehér jéghocky pályán fekete öltözéket viselt és a feliratból, amit ki tudtam olvasni futása közben a következő volt: Billi Bong, ahol a B betűk mutatják meg születési keresztnevemnek az első betűjét és a Sri Joakim karmájában betöltött szerepemet, azaz Bhakti első betűje.

Érdekes módon egyik pillanatról a másikra elnéptelenedett a pálya és mindeni eltűnt a csarnokból. Aztán a következő mozzanat az volt, hogy Sri Joakim tett egy tiszteletkört és kedvenc kedvtelésekkor elejtett varázslatos, kedves és bűbájos mosolya, csillogó jéghideg kék tekintetéből egyértelműen ki tudtam olvasni a következőket:

„Hinned kell nekem, amikor azt mondom neked: elveszett vagyok nélküled!”

Aztán ezt kimondott szavakkal is megerősítette, miközben Isteni Fehér Fénye egyfolytában lelkemben lángolt égetett és jéghideggé kovácsolta transzcendens lényemet.  

Sri Joakimmal való újbóli találkozásom időtartama 2011. 07. 20.-ik napján 4 teljes órát vett igénybe és miközben Sri Joakim éppen az életemet mentette, sok mozzanat és esemény zajlott és futott át tudatomon, elmémen és lelkemben, és minden Sri Joakimról szólt. Volt szerencsém Sri Joakimot megint piros (Scuderia Ferraris) overálban látni és lépésről lépésre megfigyelni az Ő LOTUSLELKŰ rekordsorozatát is. Azt is sikerült meglátnom és megfigyelnem, hogy Sri Joakim 35.-ik életévében háromszor is eljut a nírváná csodálatos állapotába.  Azért amit láttam, és most már tudtam új erőre kapott lelkem és azt akartam, hogy ezt a realitásban is megéljem. Így Sri Joakim Isteni varázsfényével a lelkemben újra volt értelme az életemnek.

Sri Joakimnak nem lehetek elég hálás, hogy sokszorosan visszahozott a halálból úgy, hogy tényleges értelemben véve nem tartozódott abban a helységben, ahol én voltam. Sri Joakim Isteni hatalmas kegyéből tehát visszatértem a Földre és az anyagi világba, de annyira kimerültem ébredésem után, hogy a 4 óra után nem tudtam felkelni sem és járni sem. De nem bántam meg, mert olyan tudás birtokába kerültem, hogy ezt csak transzcendens értelemben véve lehet csak fel fogni és értelmezni.

A 4-es szám ebben az esetben azt jelöli és mutatja meg, hogy 2009-ben Sri Joakim a piros színű Scuderia Ferrari autóját birtokolta. 2009. október 16.-ik napjáig számítva Sri Joakim 2009-ben 29 életévében járt. Továbbá visszautalás arra az évre, amikor Sri Joakim határozatlan időre, de visszavonul a Forma 1 világától, azaz elhagyja az idézőjeles értelemben vett palotát, úgy ahogyan Sziddharta Gautama Buddha tette életének ugyanezen szakaszában.

Kr U. 2011.-ik év számomra a regenerálódás, az odaadói szolgálat mélyítésével és Sri Joakimnak tett mindennapi imáimmal telt és lélekben én is felkészültem az Istenség Legfelsőbb Személyiségének a Forma 1-be való visszatérésére.

De 2012.-ik évtől egészen 2015.-ik évig tartó időszakot saját életemben tovább nem mutatom be, mert az abszolút igazság és a tényszerűség, már alátámasztotta, hogy S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen az Istenség Legfelsőbb Személyiségének hiteles és abszolút módon, az elsőszámú, transzcendens, karmikus és lélektani bhaktija. Ezen kívül pedig ennek a könyvnek nem az a célja, hogy saját magamat dicsérjem, és nagyobbnak állítsam be, mint ami vagyok. Sri Joakim odaadó lelki szolgája vagyok semmi más, teszem ezt úgy, hogy a sorsom eleve el volt rendelve a fogantatásomtól kezdve és teszem ezt tiszta tudattal és önkéntes szívemből. Sri Joakim itt él bennem és ennél nagyobb ajándék nem is kell nekem és megelégszem azzal, amit Sri Joakim nekem szán ebben és a túlvilági életben.
Az én életem csak másodlagos értelemmel bír Sri Joakiméhez képest, így nem szükségeltetik ennek bemutatása vagy további elemzése. Az elemzés már úgyis megtörtént a könyv előző fejezeteiben, számszaki értelemben véve.

A legfontosabb abszolút igazság pedig a következő:

Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha a jelenkor történelmében az Istenség Legfelsőbb Személyisége!

Ezen változtatni már nem lehet és felesleges olyan ellen harcolni, aminek nincs értelme.

És nem azért van, így mert én azt mondom, hanem azért mert Sri Joakim bebizonyította ezen abszolút igazság valóságát és beteljesítette Sri Krsna és az Úr Buddha lelki struktúráját és karmikus küldetését. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése