Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. december 16., hétfő

IV. Rész - 3.) fejezet - S. B. Bhaktivedanta Perlita, Sri Joakim lélektani bhaktija - q

Óhajom és kérésem olyan jól sikerült, hogy 2009-ben a Magyar Nagydíjon vasárnap csak Sri Joakim képviselte és vezette a Scuderia Ferrari autóját, abban az országban, ahol Sri Joakim első számú és karmikus, lélektani bhaktija megfogant, megszületett és élt. 

2010 decemberére kiderült és bebizonyosodott számomra, hogy olyan táblázat nincs az interneten, amelyből megtudhattam volna Sziddharta Gautama Buddha kínai asztrológiai jegyét és ennek a jellegét és elemét. Kr. U. 1900-as évekre visszamenőleg volt csak információm. Azt konkrétan tudtam viszont, hogy Kr. E. 544.-ik évig kell visszamennem az időben, hogy megtudjam a helyes választ erre a kérdésre. Így 2011. január 01.-étől egészen 2011. június 30.-áig, azzal töltöttem az időm jelentős részét, hogy számoltam és visszavezettem a különböző és szabályos rendszerben meghatározott állatövi jegyeket, elemeket és jellegeket. Ha az ember megérti és betartja a szabályszerűségeket, akkor láthatja, hogy egyszerű és jól követhető a logikai menet.

6 hónapot vett igénybe, hogy Kr. U. 1979.-ik évtől visszamenőleg időben Kr. E. 544.-ik évig eljussak az elemzésben. Amikor viszont megtudtam, hogy az Úr Buddha melyik állat övében született, elcsodálkoztam, de koránt sem lepődtem meg.
Az Úr Buddha a kakas jegyében született.
Sri Joakim Kr. U. 1979.-ik évében látta meg a Nap világot. Abban az évben viszont a kecske volt az uralkodó állatövi jegy.
Joggal merülhet fel a kérdés, hogy akkor hogyan lehet az Úr Buddha 9.-ik reinkarnáltja, ha nem egyezik az állatövi jegyük?
A transzcendens, hiteles válasz a következő és itt válik nagy jelentőségűvé az az abszolút tényszerűség, hogy ki az a személy, aki Sri Joakim első számú karmikus és lélektani Bhaktija. S. B. Bhaktivedanta Perlita Kr. U. 1981.-ik évben született és a kínai asztrológia szerint a kakas az állatövi jegye. De viszont a Hold jegye a kecske.

Az Úr Buddha Kr. U. 1979.-ik évében 9.-ik megjelenési formájában kecske Sri Joakim testében és lelkében reinkarnálódott itt a Földön és szorosan mellé rendelte azt a kakas jegyben született személyt, (S. B. Bhaktivedanta Perlita) aki legalább annyira megbízható jellem, mint Ő maga.

Mint ismeretes a kakas szülöttei képesek arra, hogy a legnagyobb becsben őrizzenek egy karmikus és transzcendens titkot. Ez a titok Sri Joakim esetében Isteni Személyiségének miértje és hogyanja.
Az biztos, hogy Sri Joakim az Úr Buddha 9.-ik reinkarnáltja és nem Perlita!
Miért?
Mert nem tud, nem képes megfelelni a 6 Isteni Fenség kitételeinek, Sri Joakim viszont teljesen és tökéletesen igen!

És egyébként is Sri Joakim önmegvalósításának útja tökéletesen és abszolút módon megfelel az Úr Buddháéval! Miért?
Azért mert az Úr Buddha állatövi jegye a kakas és az enyém is, ezért lehetek én Sri Joakim Isteni Személyiségének őrzője, bizalmasa és karmikus odaadó Bhaktija (szolgája). Sziddharta Gautama Buddha 29 éves korában világosodott meg és Sri Joakim 29 éves korában birtokolta az 1-es számú világbajnoki autót a Forma 1-ben 2008-ban. Ezért Sri Joakim az Istenség Legfelsőbb Személyisége és nem én.
De Sri Joakim titkánál nagyobb és csodálatosabb ajándékra már nincs is szükségem, így Sri Joakimmal egyetemben 2011-re már nem is volt több vágyam az életben, természetesen transzcendens értelemben véve. De viszont a feladat adott volt. Be kell és kellett bizonyítanom az egész világnak, hogy Sri Joakim tényleg Isten. Erre szolgál ez a könyv.
Miután viszont a gyönyörű tudás birtokába jutottam, 2011. júliusában pont azon a jeles napon, amikor Sri Joakim egyik kedvenc kedvtelésének hódolt, a jégkorongnak, megéltem testem és lelkem egyidejű halálát. Azaz jártam az orvosi értelemben vett eszméletvesztéses halál állapotában. Még a napszak is tökéletesen megegyezett a két esemény között.


Ez a nap 2011. július 20.-a volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése