Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2014. január 11., szombat

III. RÉSZ - 2.) Fejezet - Sri Joakim asztrológiája és elemzése - 1




2.) fejezet






Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyiségének asztrológiája és elemzése









Detailed Summer Forecast
Grand Horoscope 2009
Grand Horoscope 2010 to 2012

Natal Chart, a bolygók, asztrológiai diagram Horoszkóp
Kimi RAIKKONEN , Kimi Räikkönen,
born October 17, 1979 at 12:00 PM in Espoo (Finlande)
született: október 17, 1979 at 12:00 az Espoo (Finnország)
Sun in 23°26 Libra,
Moon in 12°50 Virgo Vasárnap a 23 ° 26 Libra, a Hold a Szűz 12 ° 50
Chinese Astrology: Earth Goat
Kínai asztrológia: Föld Kecske
Numerology: Birthpath 8
Számmisztika: Birthpath 8
Height: Kimi RAIKKONEN is 5' 9" tall (1m75)
Magasság: Kimi Räikkönen az 5 '9 "magas (1m75)
Astrology: 35,551 birth charts
Asztrológia: 35551 Születési térképek

Biography of Kimi RAIKKONEN Életrajza Kimi Räikkönen

Kimi Matias Räikkönen, born October 17, 1979 in Espoo, Finland, is a Formula One racing car driver for Scuderia Ferrari. Kimi Matias Räikkönen, született október 17, 1979 Espoo, Finnország, a Formula One versenyautó illesztőprogramját Scuderia Ferrari. He finished runner-up in the Formula One World Drivers' Championship in 2003 and 2005. Elvégezte runner-up in a Formula One World Drivers' Championship 2003-ban és 2005-ben. He has driven for Sauber-Petronas (2001) and Team McLaren-Mercedes (2002–2006). Ő vezetett Sauber-Petronas (2001) és a Team McLaren-Mercedes (2002-2006). He currently drives for Ferrari, with whom he is contracted until the end of the 2009 season. Jelenleg vezeti a Ferrari, akivel a szerződés lejártáig, a 2009-es idényben.

Career Karrier

Early career (until 2000) Korai karrier (2000-ig)
He had a long line of success in karting from the age of ten, including placing second in the 1999 European Formula Super A championship. Volt egy hosszú sora siker Karting kortól tíz, beleértve a második az 1999-es Európai Formula Super A bajnokság. He also competed that year in the Formula Ford Euro Cup, and by the age of twenty, he had won the British Formula Renault Winter series, winning the first four races of the year. Azt is versenyeztek abban az évben a Forma Ford Euro Cup, és a húsz éves korában, már megnyerte a brit Formula Renault téli sorozat, nyerő az első négy versenyen, az év folyamán. In 2000, he won seven of ten events in the Formula Renault UK Championship. 2000-ben elnyerte a hét tíz rendezvények a Formula Renault UK Championship. After racing in the Formula Renault series later in 2000, Räikkönen had won 13 of 23 events — a 56% win rate. Miután versenyautó a Formula Renault sorozatban később 2000-ben Räikkönen nyert 13 23-események - a 56%-győzelem arány.





Sauber – entry into Formula One (2001) Sauber - lépése Formula One (2001)

On the basis of these results, Peter Sauber gave the Finn a test with the Sauber Formula One team in September of 2000. Alapján ezeket az eredményeket, Peter Sauber átadja a Finn teszt a Sauber Formula One Team szeptemberétől 2000. After further tests in Jerez and Barcelona, Sauber signed Räikkönen for the 2001 season. Miután további vizsgálatokat Jerez és Barcelona, Sauber aláírt Räikkönen a 2001-es idényben. However, some critics (including FIA president Max Mosley) voiced concerns over granting an F1 superlicence to such an inexperienced driver, having only 23 car races to his credit. Ugyanakkor egyes kritikusok (beleértve a FIA elnökét, Max Mosley) hangoztatott aggodalmak megadására F1 superlicence olyan tapasztalatlan vezető, csak 23 autó versenyez a hitelét. He was nevertheless granted one and scored a championship point in the 2001 Australian Grand Prix, his maiden Grand Prix. Ő mégis megadták, és felhorzsolt egy bajnoki pont a 2001-es Ausztrál Nagydíj, a leánykori Nagydíj. Räikkönen was asleep 20 minutes before his first F1 GP (It is said that he loves to sleep - so much so that he needs to be woken up before qualifying and races.) Räikkönen aludt 20 percet az első F1-es GP (Azt mondják, hogy ő szeret aludni - annyira, hogy meg kell woken előtt és minősítő versenyek.)

Räikkönen is very calm, cool, and calculating in his race strategy - prompting the nickname "the Iceman", which is subtly written on the side of his current helmet design. Räikkönen nagyon csendes, hűvös, és az ő számítási faji stratégia - kezdeményezné a beceneve a "Iceman", ami finoman írásbeli oldalán a jelenlegi sisak design. His other nicknames include Kimppa, Räikkä and Kimster (used by his mechanics). A többi beceneveket tartalmazza Kimppa, Räikkä és Kimster (használni a mechanika). Some Finns jokingly call him "Räkä", meaning snot in Finnish. Néhány finnek viccesen hívják "raka", vagyis a finn takony. This nickname was derived from "Häkä" (carbon monoxide in Finnish), the nickname of Mika Häkkinen. Ez a becenév volt származik "Haka" (a szén-monoxid finn), a beceneve Mika Häkkinen. He had a solid debut year, achieving four points-scoring finishes and eight finishes in the top eight. Volt egy szilárd debütáló év eléréséhez négy-és nyolc pontszerzési befejezi befejezi az első nyolc. Completing the year with 9 points, Räikkönen, along with teammate Nick Heidfeld, helped Team Sauber to its highest ever result: fourth place in the constructors championship. Ki kell terjeszteni az évben 9 pont, Räikkönen együtt Csapattárs Nick Heidfeld, Sauber csapata segített, hogy a legnagyobb valaha eredmény: a negyedik helyet a konstruktőrök bajnoki.


McLaren (2002–2006)

Räikkönen, long linked to Sauber's engine supplier Ferrari, instead sufficiently impressed McLaren, earning a race seat in Ron Dennis's team for 2002, taking the seat left vacant by double-world champion (and fellow Finn) Mika Häkkinen's retirement. Räikkönen, a hosszú kapcsolódó Sauber motorkódja szállító Ferrari helyett elég nyugözve McLaren, a futam keresőképességűek ülés Ron Dennis csapata a 2002-re, figyelembe véve az ülés üresen maradt a kettős világ bajnoka (és fiú Finn) Mika Häkkinen nyugdíjazását.





2002

Räikkönen scored a third-place podium finish in his first race with McLaren, the 2002 Australian Grand Prix. Räikkönen felhorzsolt a dobogó harmadik helyére fejeződik be az első futam a McLaren, a 2002-es Ausztrál Nagydíj. Although McLaren suffered many Mercedes engine failures in 2002, he scored 24 points and four podiums, and held his own against teammate David Coulthard. Bár a McLaren Mercedes motor sok elszenvedett kudarc a 2002-ben, ő felhorzsolt 24 pontot és négy podiums, és megállapította a saját ellen Csapattárs David Coulthard. Räikkönen came close to winning his first Grand Prix in Magny-Cours, France, but went off track due to oil from the blown engine of Allan McNish's Toyota on the circuit with a handful of laps to go. Räikkönen jött közel győztes élete első Grand Prix a Magny-Cours, Franciaország, de kisiklott miatt az olaj a fúvott motorral Allan McNish a Toyota az áramkör és egy maroknyi körök menni. He finished the race second. Már befejezte a második futam. He finished the season in sixth place, one place behind his team mate; Together they achieved a solid third place for McLaren in the constructors' championship. Elvégezte a szezon a hatodik helyre, egy mögé csapata mate; Együtt elért szilárd harmadik helyen a McLaren a konstruktőrök "bajnokság.


2003  

At the opening Australian Grand Prix Räikkönen qualified 15th in the spare car. A nyitó Ausztrál Nagydíj Räikkönen minősített 15. a tartalék autót. In the race he took the lead before being caught speeding in the pitlane, after a software glitch in the car's electronic system. Ebben a versenyben is átvette a vezetést, mielőtt fogott gyorshajtás a pitlane után a szoftver hiba az autó elektromos rendszerét. Räikkönen held off Michael Schumacher to finish 3rd. Räikkönen tartott ki Michael Schumacher befejezi 3rd. It was in Malaysia, where Räikkönen won his first race after starting from 7th on the grid. Ez volt a Malajzia, ahol Räikkönen nyerte az első futam után kezdődően 7. a hálózatba. During the next round in Brazil, Räikkönen was declared the winner after the race was stopped on lap 55. A következo forduló Brazília, Räikkönen volt, kijelentette, a győztes a verseny után megállt a 55 lap. According to rules the winner is decided by the race order as of two laps before the race stopped, ie lap 53. Szabályoknak megfelelően, a győztes határozza meg a versenyt, mint a két kör előtt abbahagyta a versenyt, azaz a lap 53. However a week later, evidence emerged that Giancarlo Fisichella was on lap 56 when the race stopped, therefore the winner was decided by the order at lap 54. Azonban egy hét múlva kiderült, hogy bizonyíték Giancarlo Fisichella 56 kör volt, amikor abbahagyta a versenyt, ezért a győztes az a döntés született, hogy a lap 54. This granted the win to Fisichella, with Räikkönen 2nd. Ez megadta a győzelem, hogy Fisichella, Räikkönen a 2..

As other teams improved their cars, McLaren, who were still using the 2002 chassis, began to falter in terms of race speed. Mint a többi csapat javította autó, McLaren, aki még mindig használja a 2002-es alváz, kezdett akadozik a faji sebességet. However, Räikkönen finished 2nd at Imola. Ugyanakkor Räikkönen kész 2. az Imola. At the Circuit De Catalunya in Spain, Räikkönen made a mistake in qualifying and had to start from the back of the grid, and at the start, he collided with Antônio Pizzonia, who was stuck on his grid position due to a launch control problem, causing Räikkönen to retire from the race. A Circuit de Catalunya Spanyolországban, Räikkönen hibázott, és a jogosult is indul vissza a hálózat, és az elején, ő ütközött az Antonio Pizzonia, aki beszorult a saját hálózati álláspontja miatt indítson egy ellenőrzési probléma okozva Räikkönen visszavonul a versenyben.

The next few races came down more to strategy rather than speed. A következő néhány versenyen lejött több stratégia helyett sebességet. Whilst having understeering problems Räikkönen defended his 2nd position from Rubens Barrichello in Austria. Bár understeering problémák Räikkönen megvédte a 2. pozíciónkhoz Rubens Barrichello Ausztriában. He came extremely close to winning at the Monaco, but lost by less than a second to Juan Pablo Montoya. Jött rendkívül közel győztes a Monaco, de elvesztette az kevesebb, mint a második Juan Pablo Montoya. Starting from the pitlane in Canada after he went off track during qualifying with understeer, Räikkönen finished 6th, more than a minute adrift of race winner Michael Schumacher. Kezdődően, a Kanada pitlane Miután kisiklott, a minősítő a understeer, Räikkönen kész 6., több mint egy percig sodródott faj győztes Michael Schumacher.

At the European Grand Prix, Räikkönen took pole, and controlled the race from the start until his engine failed on lap 25. Az Európai Nagydíj, Räikkönen vette pole, és ellenőrzik a verseny kezdetétől addig, amíg a motor nem a lap 25. Title rival Michael Schumacher finished 5th taking 4 points advantage from Räikkönen. Cím rivális Michael Schumacher befejezte 5. a 4 pont előny Räikkönen. Räikkönen finished 4th in France behind Schumacher but finished one point ahead of him with a 3rd place finish at the British Grand Prix. Räikkönen kész a 4. Franciaország Schumacher mögé, de elkészült egy ponton elotte a 3. helyen befejezni a Brit Nagydíj. Räikkönen failed to finish the German Grand Prix after being involved in an accident at the first corner with Ralf Schumacher and Rubens Barrichello. Räikkönen nem sikerült befejezni a Német Nagydíj, miután egy baleset részesévé vált az első sarkon a Ralf Schumacher és Rubens Barrichello. Räikkönen finished 2nd at the next race, the Hungarian Grand Prix. Räikkönen kész 2. A következő futam a Magyar Nagydíj.

Prior to the Italian GP the FIA were tipped-off by rivals Ferrari about a tyre-illegality in the Michelin compounds. Mielőtt az Olasz GP volt a FIA-billentette ki vetélytársai Ferrari egy gumiabroncs jogellenességi a Michelin vegyületek. Michelin were forced to bring in other tyre compounds and it seemed as if they had lost the advantage they had been enjoying over Bridgestone all season. Michelin kényszerítették, hogy a többi gumiabroncs-és úgy tűnt, mintha azok már nem az az előnye, hogy élvezte volna át a Bridgestone minden évszakban. McLaren also announced that they would see out the season with old MP4-17D chassis and would not bring out the MP4-18 as had been announced earlier. McLaren is bejelentette, hogy lásd a szezon régi MP4-17D alváz és nem hozza ki az MP4-18, mivel már korábban bejelentette. Räikkönen eventually finished 4th in the race, losing five championship points to race winner Michael Schumacher. Räikkönen végül elkészült 4. a versenyen, hogy elveszti az öt bajnoki pontok verseny győztes Michael Schumacher.

Räikkönen took pole at the US GP, but Michael Schumacher won the race with Räikkönen finishing 2nd. Räikkönen volt a pole az USA GP, de Michael Schumacher nyerte meg a versenyt a Räikkönen befejező 2nd. With one race to go, Schumacher only needed one point to win the championship. Egy faj menni, Schumacher csak a szükséges egy pontot, hogy megnyerjük a bajnokságot. Räikkönen would need to win the next race with Schumacher not scoring any points. Räikkönen lenne szükség ahhoz, hogy megnyerje a következő verseny Schumacher nem pontszerzési bármely pontokat. After qualifying 8th in Japan, Räikkönen finished 2nd while Michael Schumacher just slipped into the points to win his 6th World Championship. Miután képesíti 8. Japánban, Räikkönen kész 2., míg Michael Schumacher csak becsúszott a pontokat nyerni a 6. világbajnokságon. Montoya's retirement during the race also meant that Räikkönen finished 2nd in the championship, just two points behind Schumacher. Montoya a nyugdíjkorhatár alatt a versenyen is jelentette, hogy Räikkönen kész 2. a bajnokság, csak két pont Schumacher mögé. The team also narrowly lost second place in the constructors' championship, finishing third, two points behind runners-up Williams, and 12 points behind Ferrari. A csapat is szűken elveszítette a második helyet a konstruktőrök "bajnokság befejező harmadik, két ponttal mögötte második a Williams, és 12 pont a Ferrari mögött. Mathematically, Williams or McLaren could have won the championship at the very last race. Matematikailag Williams vagy a McLaren is nyerte a bajnokságot az utolsó versenye. Season 2003 was one of the closest in recent years. Szezon 2003 volt a legközelebb az elmúlt években.


2004

The 2004 season began with Räikkönen only claiming a single point in the first seven races. A 2004-es szezon kezdődött Räikkönen csak azt állítva, egy pontra az első hét versenyen. His McLaren, especially the Mercedes engine, suffered repeated breakdowns, allowing him to complete just two of the first seven events. A McLaren, és különösen a Mercedes motor szenvedett ismételt lebontását, így rá, hogy csak két, az első hét eseményeket. After seven rounds Räikkönen had only one point to Michael Schumacher's 60. Miután a hét fordulóban Räikkönen csak egy ponton, hogy Michael Schumacher a 60. In Canada, Räikkönen made 5 pit-stops but was classified 5th since the Williams-BMWs and the two Toyotas were disqualified. A Kanada, Räikkönen tett 5 pit-megáll, de sorolták, mivel az 5. Williams-BMWs, és a két Toyotas került kizárásra. At the US GP Räikkönen finished 6th. Az USA GP Räikkönen kész 6th.

At the French GP, McLaren rolled out the new MP4-19B. A Francia GP, McLaren kigördült az új MP4-19B. Räikkönen finished 7th behind his team-mate David Coulthard. Räikkönen mögött, aki befejezte 7. team-mate David Coulthard. At Silverstone Räikkönen took pole and went on to finish second to Michael Schumacher. A Silverstone Räikkönen pole vette, és ment, hogy befejezze a második Michael Schumacher. Following on from this encouraging display, the McLarens locked the 2nd row of the grid at Hockenheim, Germany. Az után, hogy ez biztató kijelzőn, a McLarens zárva a 2. sorban a hálózat at Hockenheim, Németország. Both cars got off to a good start, however Räikkönen lost his rear wing on lap 13 of the race while following race leader Michael Schumacher. Mindkét autó van lendületes kezdés, azonban Räikkönen elvesztette a hátsó szárny a lap 13, míg a verseny következő futam vezetője Michael Schumacher. He would retire again from the Hungarian GP after starting from 10th place on the grid, again on lap 13. Azt vonulnak újra a Magyar GP után kezdődik a 10. helyen a térképhálózat, ismét 13 lap. At the Belgian Grand Prix Räikkönen qualified 10th, but took the lead on lap 11 and held on to it to take McLaren's first and only win of the season. A Belga Nagydíj Räikkönen minősített 10., de átvette a vezetést a lap 11-én megtartott rá, hogy McLaren első és egyetlen győzelem a szezonban. The next weekend at Monza Räikkönen again retired on lap 13, this time due to electrical problems. A következő hétvége Monza Räikkönen ismét visszavonult a lap 13, ezúttal az elektromos problémák miatt. At the next race in China he finished 3rd, only 1.4 seconds behind race winner Rubens Barrichello. A következő futam a Kína befejezte 3., mindössze 1,4 másodperc mögött verseny győztes Rubens Barrichello.

At Japan, Räikkönen was shunted by Felipe Massa on the first lap of the race, which caused him handling problems. A japán, Räikkönen volt shunted által Felipe Massa az első kör a verseny, ami őt kezelő problémákat. He later managed to make up some ground: finishing 6th, 2.5 seconds behind Alonso. Később sikerült tenni valami: a befejezés 6., 2.5 másodperccel Alonso mögött. At Brazil, he overtook pole sitter Barrichello, even before they had reached Curva De Sol. A Brazília, s utolérte pole sitter Barrichello, még mielőtt elérte Curva De Sol. Räikkönen later battled Montoya for the lead and finished 1 second behind him in 2nd. Räikkönen újabb battled Montoya az ólom és a késztermék 1 másodperccel mögötte, a 2.. Räikkönen ended the year seventh, with 45 points, only one behind sixth placed Jarno Trulli, and four podiums. Räikkönen ért véget az év hetedik, a 45 pontot, csak az egyik mögött, a hatodik helyezett Jarno Trulli, és négy podiums.

Despite the disappointment of the 2004 season, Räikkönen was still seen as one of the rising stars of the sport, along with Renault's Alonso and 2005 McLaren teammate Montoya. Annak ellenére, hogy a csalódás a 2004-es idényben, Räikkönen még mindig látható az egyik emelkedő csillaga a sport mellett a Renault és Alonso McLaren 2005 Csapattárs Montoya. Many pundits predicted 2005 to be filled with great on-track battles from a resurgent team. Sok pundits jósolta, hogy 2005 lehet tölteni a nagy csatákat a pályán újjáéledő csapatot. He was also referred to by Ross Brawn and Jean Todt as a driver whom Ferrari might consider in the future. Ő volt az is, hogy Ross Brawn és Jean Todt a vezetőt, akiket a Ferrari is úgy a jövőben is. In early November 2004, Räikkönen announced his intention to create a racing team with his manager Steve Robertson, to be entitled Räikkönen Robertson Racing (otherwise known as "Double R"), which would compete in Formula 3 in 2005. 2004. november elején, Räikkönen bejelentette azt a szándékát, hogy hozzon létre egy saját Racing Team manager Steve Robertson, a jogosult Räikkönen Robertson Racing (más néven "Dupla R"), amely versenyezni Formula 3, 2005-ben.


2005  

Räikkönen's start to the 2005 season season was less than perfect. Räikkönen kezdő, hogy a 2005-ös szezon szezonban kevesebb volt, mint tökéletes. The car was reported to be too soft on its Michelin tyres, with the result that it wasn't generating enough heat to post competitive qualifying times. Az autó jelentette, hogy túl puha a Michelin abroncsok, így nem volt elég meleg generáló utáni versenyképes befolyásoló szer. The best qualifying position that a McLaren driver could manage in the first 3 races was 6th. A legjobb helyzetben, hogy egy minősített McLaren vezető kezelni az első 3 versenyen 6. volt. Räikkönen compounded this by stalling on the grid of the first race of the season, the Australian Grand Prix, and ending the race with just a point. Räikkönen számított ez megrekedt a hálózatba az első futam a szezon az Ausztrál Nagydíj, és megszüntette a verseny csak egy pont. He looked set for a podium in Malaysia until a faulty tyre valve failed and dropped him out of the points. Úgy nézett ki, meg egy pódium a Malajzia, amíg a hibás szelepet abroncs nem csökkent, és ki a pontokat. Bahrain saw him get his first podium of the season. Bahrein látta el az első pódium a szezonban.

Räikkönen then achieved three consecutive poles at San Marino, Barcelona and Monte Carlo. Räikkönen majd elérni, három egymást követő pólusok a San Marino, barcelonai és a Monte Carlo. An almost certain win was denied at Imola after a driveshaft failure, but he won the other two races, putting him within 22 points of leader Alonso. Az szinte biztos győzelem elutasították a Imola után le hiba, de ő nyerte meg a másik két faj, ami neki a 22 pont a LEADER Alonso. At the European Grand Prix, Räikkönen flat-spotted his right front tyre while lapping Jacques Villeneuve (some commentators put a share of the blame on Villeneuve, as he did not give Räikkönen the racing line). Az Európai Nagydíj, Räikkönen lapos spotted jogát első gumiabroncs míg lappolás Jacques Villeneuve (egyes kommentátorok hogy egy részét a Villeneuve a hibás, mert nem adta Räikkönen a versenyzés sor). The resultant vibrations caused his suspension to fail while he led on the final lap, and sending him into the tyre wall and handing a further ten points to his rival Alonso. Az így keletkező rezgés okozta a felfüggesztést, hogy nem ő vezette, míg az utolsó kör, és elküldése őt a gumiabroncs fal és átadta a további tíz pont az ő rivális Alonso. Changing a tyre would have given him a relatively safe third place. Váltás a gumiabroncs volna neki a viszonylag biztonságos harmadik helyen. However, tyre changes were only allowed in 2005 in cases where a "punctured or damaged tyre" could be changed for "clear and genuine safety reasons" and there was no precedent for whether the stewards would consider a flat-spotted tyre dangerous enough. Ugyanakkor gumiabroncs változások csak 2005-ben az esetekben, amikor a "felszúrt vagy sérült gumiabroncs" lehetne változtatni a "világos és hiteles biztonsági okokból", és nem volt precedens, hogy a intézok pedig a lakás-foltos abroncs veszélyes elég. This incident, in part, resulted in a rules clarification allowing teams to change a flat-spotted tyre without punishment. Ez az eset, részben eredménye a szabályok tisztázását lehetővé csapatok változtatni átalánydíjas foltos abroncs büntetés nélkül.

Alonso's first major mistake of the 2005 season handed the Canadian Grand Prix to Räikkönen. Alonso az első nagy hiba a 2005-ös szezon átadta a Kanadai Nagydíj, hogy Räikkönen. The following weekend saw all the Michelin teams, including McLaren, withdraw from the United States Grand Prix due to safety concerns. A következő hétvégén láttam a Michelin-csapatok, köztük McLaren, kivonulnak az Egyesült Államok Nagydíj miatt a biztonsági aggályokat is. At the French Grand Prix Räikkönen suffered a ten-place grid-penalty following the replacement of his new specification Mercedes Benz engine which failed in Friday practice. A Francia Nagydíj Räikkönen szenvedett tíz helyen grid-büntetést a csere új specifikáció Mercedes Benz motor, amely nem a péntek gyakorlatban. Räikkönen, putting in what Ron Dennis would call his best ever qualifying lap, qualified 3rd (demoted to 13th) with a significant fuel load. Räikkönen, ami Ron Dennis, mi lenne a legjobb minősítő lap, képzett 3. (lefokozták a 13.), amelynek jelentős üzemanyag-terhelés. He finished 2nd behind Fernando Alonso. Elvégezte 2. Fernando Alonso mögött. A week later at the British Grand Prix Räikkönen suffered another Mercedes engine failure due to an oil leak; his 2nd place qualifying place became 12th. Egy héttel később a Brit Nagydíj Räikkönen szenvedett egy Mercedes motor meghibásodása miatt az olaj-szivárgást, a 2. helyen minősítő hely lett 12th. He claimed 3rd place in the race. Azt állította, 3. helyét a versenyben.

In the German Grand Prix Räikkönen was comfortably in the lead having dominated all weekend, but suffered a hydraulics failure, handing victory and a further 10 points to Alonso. A Német Nagydíj Räikkönen volt az élen kényelmesen miután egész hétvégén dominált, de szenvedett a hidraulika meghibásodása, átnyújtva győzelmet és további 10 pont, hogy Alonso. It was his third retirement while leading a race during the season. Ez volt a harmadik nyugdíjba, míg a vezető faj a szezonban. On all 3 occasions, it was championship rival Alonso who took advantage to win. Minden 3 alkalommal volt bajnoki rivális Alonso vette igénybe, aki a győzelem. Significantly, at the opening of the Hungarian Grand Prix, though saying he was very comfortable at McLaren, Räikkönen raised the possibility that he may leave McLaren when his contract expired in 2006 if reliability issues were not solved. Nevezetesen, a megnyitón a Magyar Nagydíj, de azt nagyon kényelmes volt, a McLaren, Räikkönen felvetette azt a lehetőséget, hogy csak akkor lehet, ha McLaren, ha a szerződés lejárt, 2006-ban, ha a megbízhatóság kérdésekkel nem megoldott. He told a news conference, "We need to work in a better way just to make sure that the car is very reliable." Azt mondta a sajtótájékoztató, "Ki kell dolgozni egy jobb megoldás, csak hogy győződjön meg arról, hogy az autó nagyon megbízható." However he went on to take the chequered flag with a convincing victory over Michael Schumacher. Azonban úgy folytatta, hogy a kockás zászló meggyőző győzelmet, mint Michael Schumacher.

Räikkönen also achieved an impressive statistic at the Hungarian Grand Prix by managing to win the race from the most handicapped qualifying position, having had to do his qualifying run first on the notoriously dusty and dirty track due to his early retirement a week earlier at Hockenheim. Räikkönen is elért lenyűgöző statisztika a Magyar Nagydíj az irányító, hogy megnyerjük a versenyt a leginkább hátrányos helyzetben jogosult, amely már nem az előírásoknak megfelelő futtatásához először a közismerten poros és koszos pálya miatt a korai nyugdíjba vonulás egy héttel korábban, Hockenheim. No other driver had previously managed this feat under the controversial grid qualification system which significantly penalised those who retire from a race. Nincs más vezetőnek korábban már sikerült ezen a feat az ellentmondásos rácsminősítési rendszer, amely jelentősen büntetni azokat, akik nyugdíjba a versenyben. Räikkönen then became the first ever winner of the Turkish Grand Prix. Räikkönen ekkor lett az első győztes a Török Nagydíj. Two weeks later at the Italian Grand Prix, Räikkönen's pole position was taken from him as he received another 10-position grid penalty for an engine change. Két hét múlva az Olasz Nagydíj, Räikkönen a pole pozíciót vettek tőle, mikor kapott egy másik 10-álláspont térképhálózat bírságot egy motorváltozás. It would emerge that he had 5 laps of fuel more than teammate Montoya and 6 more than Alonso during qualifying - and still managed to outpace them. Ez emerge, amit 5 körök az üzemanyag több mint Csapattárs Montoya és 6 több mint Alonso a minősített - és még mindig sikerült lehagy őket. Just when it looked like McLaren had pulled off a strategic coup with Räikkönen on a one-stop strategy, his left-rear tyre delaminated, and was forced to take an extra stop to change the tyre. Amikor úgy nézett ki, mint a McLaren volt húzta le a stratégiai puccs a Räikkönen az egyablakos stratégia, a bal hátsó gumiabroncs delaminated, és kénytelen volt, hogy egy külön megállás, hogy módosítsa a gumiabroncs. He dropped down to 12th. Eldobta le 12th. He recovered, but spun his car after pushing too hard chasing the 3rd placed driver. Azt behajtani, de az autó megpördült után nyomja túl keményen, üldöz a 3. helyezett driver. He eventually finished fourth. Végül elkészült negyedik.

He went on to win, for the second year in a row, at the Belgian Grand Prix at Spa-Francorchamps. Megszólalt a győzelem, a második egymást követő évben, a belga Grand Prix Spa-Francorchamps. The following race (the Brazilian Grand Prix) saw Alonso clinch the Drivers' Championship, after finishing third behind Montoya and Räikkönen. A következő futam (a Brazil Nagydíj) látta Alonso összeakaszkodik a sofőrök bajnokság után befejező harmadik mögött Montoya és Räikkönen. In the penultimate race of the year, at the Suzuka circuit in Japan, Räikkönen produced arguably the best drive of his career, taking his 7th victory of the season after starting 20th on the grid (as rain, and an engine failure for Räikkönen, had mixed up the qualifying grid). Az utolsó előtti futam, az év, a Suzuka circuit Japánban, Räikkönen termékek vitathatatlanul a legjobb meghajtót a pályafutását, és a 7. győzelmét a szezon megkezdése után 20. a hálózathoz (az eső, és egy hajtómű meghibásodása a Räikkönen volt összekeverted tevő grid). The win was secured when he overtook Renault driver Fisichella (who had started third on the grid, and had led most of the race) on the final lap - which Formula One journalist Peter Windsor thought the most impressive move of the race. A győzelem volt biztosított, amikor utolérte járművezető Fisichella Renault (aki már megkezdte a harmadik a rács, s vezetett leginkább a faj) az utolsó lap - amelynek Forma újságíró Peter Windsor hittem, hogy a leginkább lenyűgöző áthelyezni a versenyt.

Räikkönen received the F1 Racing "Driver of the Year" accolade, and the Autosport "International Racing Driver of the Year" award.. Räikkönen érkezett az F1 Racing "Driver of the Year" elismerés, valamint az Autosport International Racing Driver of the Year "díjat.




2006

In Bahrain, Räikkönen suffered electronic problems during Friday practice and a rear suspension break during the first qualifying session, which forced him back to 22nd place on the grid. A Bahrein, Räikkönen szenvedett elektronikai problémák során P. gyakorlatnak és a hátsó felfüggesztés szünet első minősítő ülés, amely miatt kénytelen volt vissza a 22. helyre a hálózatba. Nevertheless he drove through the field, ending third behind Alonso and Michael Schumacher. Mindazonáltal vezetett keresztül a területen, megszüntetése mögött harmadik Alonso és Michael Schumacher. In Malaysia, Räikkönen was hit from behind by Red Bull Racing's Christian Klien on the very first lap. A Malajzia, Räikkönen ütötte mögött a Red Bull Racing's Christian Klien az első lap. The impact caused a left rear suspension failure resulting in Räikkönen retiring from the race. A hatás miatt a bal hátsó felfüggesztés meghibásodása következtében Räikkönen visszavonul a versenyben.

Having started the year clearly behind Renault, McLaren improved in Australia, where Räikkönen finished second after flat spotting a tyre and losing a wing end-plate, causing him to fall off the pace somewhat around the midpoint of the race. Miután elkezdődött az év egyértelműen a Renault mögött, McLaren javult Ausztrália, ahol Räikkönen után elkészült második lakás spotting a gumiabroncs és elveszíti a szárnyát vége táblát, ami neki, hogy leesik üteme kissé körül a felezőpontja a versenyben. Chasing down Alonso during the final stages of the race, he did however achieve the fastest lap of the race on the final lap, finishing only 1.8 seconds behind the Spaniard. Chasing le Alonso az utolsó szakaszában a verseny, ő azonban elérni a leggyorsabb kör a verseny az utolsó lap, kikészítés csak 1,8 másodperccel a spanyol mögött. At the San Marino Grand Prix a bad choice of strategy and a mistake from Räikkönen in qualifying (8th) saw the McLarens get caught in traffic in the early part of the race allowing Michael Schumacher and Alonso to get away at the front. A San Marino Nagydíj rossz választás a stratégia és a tévedés a minősítő a Räikkönen (8.)-ben McLarens kapni a forgalom a kora része a verseny, hogy Michael Schumacher és Alonso lelépni az elején. Räikkönen eventually finished 5th, with team mate Montoya ahead in 3rd place. Räikkönen végül elkészült 5., a team mate Montoya előtt a 3. helyen. McLaren team boss Ron Dennis blamed Kimi Räikkönen's poor performance for the team's failure to finish in the top two in the race. McLaren csapat főnök Ron Dennis okolják Kimi Räikkönen rossz teljesítményt a csapat nem sikerült befejezni az első kettő a versenyben.

At the Spanish Grand Prix Räikkönen qualified 9th. A Spanyol Nagydíj Räikkönen minősített 9th. However at the start Räikkönen managed to get up to 5th place on the first lap. Azonban az elején Räikkönen sikerült legfeljebb 5. helyen az első lap. He retained this position for most of the race, finishing 5th place. Azt őrizni ezt a pozíciót nagy a verseny, befejező 5. helyen. A few days after the Spanish Grand Prix, he admitted that he had no chance of winning the 2006 Championship.In Monte Carlo, Räikkönen qualified third. Pár nappal azután, hogy a Spanyol Nagydíj, aki elismerte, hogy nem volt esélye a 2006 Championship.In Monte Carlo, Räikkönen harmadik. During the race he would get up to 2nd and keep pace with Alonso, however he retired during a safety car period after a failed heat shield led to heat from the exhaust causing a wiring loom inside the car to catch fire. A verseny akkor keljen fel, és a 2. lépést tartani Alonso azonban ő nyugdíjas során egy biztonsági autós időszak után nem Hővédelem vezetett hő az elszívó okozása vezetékezési dereng az autó belsejében a tüzet.

The British Grand Prix at Silverstone saw Räikkönen qualify second behind Alonso and in front of Michael Schumacher. A Brit Nagydíj a Silverstone látta Räikkönen minősítés második mögött Alonso és Michael Schumacher előtt. The running order was Alonso, Räikkönen, Schumacher until the second set of pitstops where Räikkönen was demoted to third by Schumacher, a position he held until the end of the race. A menetkész állapotban volt, Alonso, Räikkönen, Schumacher csak a második sor pitstops ahol lefokozták Räikkönen volt a harmadik a Schumacher a helyzetben birtokolt végéig a versenyben. At Canada, Räikkönen achieved another podium. A Kanada, Räikkönen újabb pódium. In the United States Grand Prix, his teammate punted him out in an expensive seven car accident. Az Egyesült Államok Nagydíj, a Csapattárs punted neki egy drága hét autóbalesetben. The 2006 French Grand Prix saw Räikkönen qualify his car in sixth. A 2006-os Francia Nagydíj látta Räikkönen jogosult a kocsiját a hatodik. His teammate was now former test driver Pedro de la Rosa in place of Montoya. A Csapattárs most volt teszt járművezető Pedro de la Rosa helyett Montoya. Räikkönen ended the race in fifth. Räikkönen ért véget a verseny ötödik. In Germany Räikkönen qualified on pole. A Németország Räikkönen minősített pole. After a battle with Button, he finished the race for the first time in his career, ending in third place. Miután egy csatában a Button, aki befejezte a versenyt, az első ízben a karrierjét, vége a harmadik helyen áll. Another pole came in Hungary but he collided with Vitantonio Liuzzi after 25 laps, causing his fourth retirement of the season. A másik pólus bejött Magyarország, de ütközött a Vitantonio Liuzzi után 25 kör, ami a negyedik nyugdíjas a szezonban.

A first turn incident with Scott Speed at the Turkish Grand Prix led to an exploded tyre and suspension damage. Az első esemény pedig a Scott Speed a Török Nagydíj vezetett egy felrobbant gumiabroncsok és felfüggesztés károkat. After a tyre change, Räikkönen's race ended half way into the next lap when he ran into the barricade at turn 4. Miután a gumiabroncs változás, Räikkönen a verseny véget ért félúton a következő kör, mikor átszaladt a barikád at viszont 4. Räikkönen qualified on pole for the Italian Grand Prix, snatching pole from Michael Schumacher by 2 thousandths of a second right at the end of qualifying. Räikkönen minősített pole az Olasz Nagydíj, Elkapási horgászbotos a Michael Schumacher által 2 ezrelék második jobboldali végén jogosult. He led the early part of the race until the first pitstops where he was passed by Michael Schumacher. Ő vezette az elején a verseny az első pitstops ahol el Michael Schumacher. He stayed in second place for the rest of the race. Ő maradt a második helyen a többi faj. After the race Schumacher announced that he was retiring. Schumacher a verseny után bejelentette, hogy ő visszavonul. Later Ferrari announced that he would be replaced in the 2007 season by Räikkönen. Később a Ferrari bejelentette, hogy nem váltja fel a 2007-es idényben Räikkönen.

The Chinese Grand Prix saw another retirement for Räikkönen due to engine problems. A Kínai Nagydíj láttam egy nyugdíjas Räikkönen miatt motor problémák. His last two Grands Prix, those of Japan and Brazil, did lead to 2 finishes, but twice missed the podium. Az utolsó két Grands Prix, a Japán és Brazília, nem vezet 2 befejezi, de kétszer hiányzott a dobogó. After Brasilian Grand Prix he ended his McLaren-Mercedes era with a fifth place in the World Drivers' Championship, with McLaren placing third in the World Constructors' Championship at the end of a winless year. Brazil Nagydíj után is véget ért a McLaren-Mercedes-korszak egy ötödik hely a világ Drivers' Championship, a McLaren a harmadik helyezés a világ Constructors "bajnokság végén a winless évben.

Räikkönen's British Formula Three Championship team Räikkönen Robertson Racing claimed their first major success, with British driver Mike Conway winning the 2006 British F3 International Series title and the prestigious Macau Grand Prix. Räikkönen a Brit Formula-bajnokság három csapat Räikkönen Robertson Racing állította az első nagy siker, a brit vezetőnek Mike Conway győztes a 2006-os brit F3 International Series cím és rangos Macau Grand Prix.


Ferrari 2007

After the 2006 Italian Grand Prix, Ferrari announced that Räikkönen had signed a three-year contract with Scuderia Ferrari for the 2007-2009 seasons. Miután a 2006-os Olasz Nagydíj, a Ferrari bejelentette, hogy Räikkönen már aláírt egy hároméves szerződést kötött Scuderia Ferrari a szezon 2007-2009. Räikkönen said after the move that he was very happy with this change of events but wished McLaren the best of luck in the future. Räikkönen a lépés után azt mondta, hogy ő nagyon boldog volt és ez a változtatás az események, de kívánta McLaren a legjobb szerencsét a jövőben. He became the team mate to Brazilian Felipe Massa, who had been driving for Ferrari since 2006. Ő lett a csapat mate a brazil Felipe Massa, akit a Ferrari vezetői 2006 óta. As such, Räikkönen got the number 6 car while Massa inherited Schumacher's #5. Mint ilyen, Räikkönen lett a 6-os szám autóval, míg Massa származtatott Schumacher's # 5. Following the retirement of Michael Schumacher and his new deal with Ferrari, Räikkönen is estimated to be the highest paid driver in F1, with a base salary reportedly worth US $51M annually. Miután Michael Schumacher távozása és az új foglalkoznak Ferrari, Räikkönen a becslések szerint a legmagasabb kifizetett járművezető F1, az alap tiszteletdíj jelentések érdemes US $ 51m évente.

Räikkönen started the season in Australia by taking pole position, setting the fastest lap and becoming the first driver since Nigel Mansell in 1989 to win his first Grand Prix with Ferrari. Räikkönen indult a szezon az Ausztrália által a pole pozíciót, amely a leggyorsabb kör és a válás óta az első vezetőnek Nigel Mansell 1989-ben a győzelem az első Grand Prix a Ferrari. This was the first time in his career that he had managed the hat-trick of pole position, fastest lap and race victory. Ez volt az első alkalom, az ő karrierje, hogy sikerült a kalap-trükk a pole pozíció, leggyorsabb kör és a futam győzelmet. At the 2007 Malaysian Grand Prix Räikkönen was passed by Lewis Hamilton at the start and remained behind him for the rest of the race, finishing third. A 2007-es Maláj Nagydíj Räikkönen volt, amelyet Lewis Hamilton elején maradt mögötte a többi faj, befejező harmadik. In the Bahrain Grand Prix, Räikkönen started from third but was passed by McLaren driver Fernando Alonso. A Bahrein Nagydíj, Räikkönen kezdett a harmadik, de azt el Fernando Alonso McLaren driver. He eventually regained 3rd position from Alonso and finished the race 3rd. Végül visszanyerte 3. helyzetben Alonso és kész a 3. futam. At the Spanish Grand Prix Räikkönen retired after only 10 laps with an electrical problem. A Spanyol Nagydíj után Räikkönen nyugdíjas csak 10 kör egy elektromos probléma. This took him down to fourth position in the championship behind team-mate Felipe Massa. Ez magával vitte le a negyedik helyre a bajnoki mögött team-mate Felipe Massa. In qualifying for the Monaco Grand Prix Räikkönen struck a barrier and broke his right front suspension. A minősítő a Monaco Grand Prix Räikkönen ütött a gáton, és eltörte a jobb első felfüggesztése. He started 16th and finished 8th. Elindult 16. és kész 8..

In Canada Räikkönen qualified fourth and finished fifth after battling with Alonso for the place, until the final safety car intervention came and Alonso lost his grip and was overtaken by Takuma Sato in the final corner. A minősített Kanada Räikkönen a negyedik és az ötödik után elkészült a harcoló Alonso a helyére, amíg az utolsó biztonsági autó intervenciós jött Alonso, és elvesztette a fogást, és azt át Takuma Sato az utolsó sarkon. Räikkönen's team-mate Massa was disqualified. Räikkönen a team-mate Massa került kizárásra. At the United States Grand Prix, Räikkönen qualified fourth and finished fourth where he recorded fastest lap of the race. Az Egyesült Államok Nagydíj, Räikkönen negyedik képzett és kész a negyedik, ahol nyilvántartásba leggyorsabb kör a versenyben.

In France Räikkönen qualified third, but overtook Lewis Hamilton at the first corner of the race. Franciaország Räikkönen a harmadik, de utolérte Lewis Hamilton az első sarkon a verseny. He subsequently ran second, behind team-mate Felipe Massa, for much of the Grand Prix, but overtook the Brazilian via the pit-stops and took his second victory of the season. Ezt követően futott második mögött team-mate Felipe Massa, a nagy részét a Grand Prix, de utolérte a brazil keresztül pit-megáll, és fogta a második győzelmét a szezonban. This was the 11th victory of his Formula One career, as well as Ferrari's first 1-2 win of the 2007 season. Ez volt a 11. győzelme a Formula One karrier, illetve a Ferrari első 1-2 győzelem a 2007-es idényben.

At the British Grand Prix, Räikkönen qualified in second place, just missing the pole due to running wide in the last corner. A Brit Nagydíj, Räikkönen képzett második helyen, csak hiányzik a pole miatt fut szerte az elmúlt sarokban. In the race, Räikkönen again took the lead through pit stops, first overtaking Lewis Hamilton midway through the race and then putting in fast laps as Fernando Alonso pitted for the second time in the closing stages, thus overtaking Alonso and maintaining lead of the race until the end. A faji, Räikkönen újra átvette a vezetést a pit stop, első előzés Lewis Hamilton félúton a faji, majd ami a gyors körök, mint Fernando Alonso, kimagozott, a második alkalommal a záró szakaszában, így előzés Alonso és fenntartása vezet a verseny-ig a végén. He also set the fastest lap of the race. Azt is meg a leggyorsabb kör a versenyben.

At the European Grand Prix he captured his second pole position of the season, but on race day he retired on lap 35 because of a problem with the hydraulics of the car. Az Európai Nagydíj is elfoglalták a második pole pozícióját a szezonban, de a verseny napján is visszavonult a 35 lap, mert a probléma a hidraulika az autóból. In Hungary, he qualified his car in 4th place, but started from 3rd after Alonso was given a penalty. Magyarországon, aki képzett a kocsiját a 4. helyet, de kezdődött 3. Alonso után kapta a büntetést. In the race Räikkönen overtook Nick Heidfeld at the start and pressurised Lewis Hamilton until the end of the race, but had to settle for 2nd. A futam Räikkönen utolérte Nick Heidfeld elején és túlnyomásos Lewis Hamilton végéig a versenyen, de volt, hogy rendezze a 2nd. Also, he set the fastest lap time at the last lap of the race which is an unexpected situation for most of the GP's. Is, ő meg a leggyorsabb köridő az utolsó kör a verseny, ami egy váratlan helyzet leginkább a GP's. He said to the press after the race, "I was so bored behind Hamilton, I wanted to see how quick I could have been." Azt mondta, hogy a sajtó után a versenyen, "Annyira unatkozott mögött Hamilton, azt akarta, hogy lássuk, milyen gyorsan tudtam volna."

In Turkey he qualified his car in 3rd place after being the fastest man at the track in the practice sessions. A Törökország ő képzett saját autóját 3. helyet, miután a leggyorsabb ember a pályán a gyakorlatot. He missed pole position after making a mistake in the final sector of his fast lap. Hiányzott neki a pole pozíciót, miután egy hibát az utolsó szektorban az ő gyors lap. On race day he overtook Lewis Hamilton in the first corner of the race and took 2nd place, he kept this place to the end of the race. A verseny napján is utolérte Lewis Hamilton az első sarkon a verseny és a 2. helyre került, s ezen a helyen tartani a végéig a versenyen. He also set the fastest lap at 1.27.295 because he was getting "a bit bored," while his teammate Felipe Massa was seven tenths slower but took the victory. Azt is meg a leggyorsabb kör a 1.27.295 mert kapok "egy kicsit unatkozni, miközben Csapattárs Felipe Massa volt a hét tized, de lassabb volt a gyozelem. This was Ferrari's 2nd 1-2 victory of the season after the French GP. Ez volt a 2. Ferrari 1-2 győzelmet a szezon után a Francia GP.

At Monza's third practice session, Räikkönen dramatically crashed into the tyre wall before entering the Ascari chicane. A Monza harmadik gyakorlat ülésén Räikkönen drámai mértékben zuhant az abroncs fala előtt az Ascari csűrés-csavarás. He qualified in 5th place, and raced in the Ferrari T-car. Ő képzett 5. helyet, és száguldottak a Ferrari T-autó. In the race he overtook Nick Heidfeld off the start to gain 4th place. Ebben a versenyben is utolérte Nick Heidfeld le a start nyerhet 4. helyen. After Felipe Massa's retirement he was promoted into 3rd place. Miután Felipe Massa nyugdíjazását volt támogatni a 3. helyen. Ferrari's surprise for the race was one-stop strategy for Räikkönen which is unusual for competitive teams. Ferrari's meglepetés a verseny volt az egyablakos stratégia Räikkönen ami szokatlan, hogy versenyképes csapatok. The strategy worked and he passed Hamilton after his 2nd stop, but he could not defend himself against Hamilton and was passed by the Briton, the situation not helped by a neck problem he sustained from the crash. A stratégiát dolgozott és elhaladt 2. Hamilton után megáll, de nem tudta megvédeni magát Hamilton és továbbadják a brit, a helyzet nem segít a probléma akkor a nyak tartós a crash. His used harder tyres were disadvantageous against Hamilton's fresh softer tyres. A használt gumiabroncsok nehezebb volt hátrányos ellen Hamilton friss lágyabb abroncsok. He finished 3rd, Hamilton 2nd and Alonso 1st. Elvégezte 3., 2. Hamilton és Alonso 1.. The Ferraris just didn't have any answer to the McLarens' pace the whole race weekend. A Ferraris csak nem volt válasz a McLarens "üteme az egész futam hétvégéjén.


At Spa-Francorchamps Räikkönen dominated Friday 1st and Saturday practice sessions by setting the fastest laps. A Spa-Francorchamps Räikkönen uralta 1. péntek és szombat gyakorlatot révén a leggyorsabb körök. On his favourite circuit he secured his third pole position of the season and the 14th of his F1 career after he beat Massa by 0.017 seconds and Alonso by 0.097 seconds. Az ő kedvenc áramkör akkor biztosított, hogy harmadik pole pozícióját a szezonban, és a 14. aki F1-es karrier után ő verte Massa által 0,017 másodperc, és Alonso a 0,097 másodperc. After a clean start, he controlled the race by creating a five-second gap over Massa and almost 20 seconds over the McLarens. Miután tiszta kezdeni, akkor ellenőrzik a versenyt azáltal, hogy öt másodperces szakadék fölött Massa, és csaknem 20 másodperc alatt McLarens. He thus took his fourth victory of the season. Így került a negyedik győzelmét az idényben. Massa finished 2nd, Alonso 3rd and Hamilton 4th. Massa befejezte 2., Alonso 3. és 4. Hamilton. This was also Räikkönen's third consecutive Spa win, which placed him among six other drivers with three or more Spa wins. Ezt Räikkönen a harmadik egymást követő győzelem Spa, amely helyezték el a többi hat a járművezetők, a három vagy több Spa nyer.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése