2.) fejezet
Sri Joakim Matias Gósvámi Gautama Räikkönen Náráyána Buddha az Istenség Legfelsőbb Személyiségének asztrológiája és elemzése
Detailed Summer Forecast
Grand Horoscope 2009
Grand Horoscope 2010 to 2012
Natal Chart, a bolygók,
asztrológiai diagram Horoszkóp
Kimi RAIKKONEN , Kimi Räikkönen,
born October 17, 1979 at 12:00 PM
in Espoo (Finlande)
született: október 17, 1979 at
12:00 az Espoo (Finnország)
Sun in 23°26 Libra,
Moon in 12°50 Virgo Vasárnap a 23
° 26 Libra, a Hold a Szűz 12 ° 50
Chinese Astrology: Earth Goat
Kínai asztrológia: Föld Kecske
Numerology: Birthpath 8
Számmisztika: Birthpath 8
Height: Kimi RAIKKONEN is 5'
9" tall (1m75)
Magasság: Kimi Räikkönen az 5 '9
"magas (1m75)
Astrology: 35,551 birth charts
Asztrológia: 35551 Születési
térképek
Biography of Kimi RAIKKONEN Életrajza Kimi Räikkönen
Kimi Matias Räikkönen, born
October 17, 1979 in
Espoo, Finland, is a Formula One racing car driver for Scuderia Ferrari. Kimi
Matias Räikkönen, született október 17, 1979 Espoo, Finnország, a Formula One
versenyautó illesztőprogramját Scuderia Ferrari. He finished runner-up in the
Formula One World Drivers' Championship in 2003 and 2005. Elvégezte runner-up
in a Formula One World Drivers' Championship 2003-ban és 2005-ben. He has
driven for Sauber-Petronas (2001) and Team McLaren-Mercedes (2002–2006). Ő
vezetett Sauber-Petronas (2001) és a Team McLaren-Mercedes (2002-2006). He
currently drives for Ferrari, with whom he is contracted until the end of the
2009 season. Jelenleg vezeti a Ferrari, akivel a szerződés lejártáig, a 2009-es
idényben.
Career Karrier
Early career (until 2000) Korai
karrier (2000-ig)
He had a long line of success in
karting from the age of ten, including placing second in the 1999 European
Formula Super A championship. Volt egy hosszú sora siker Karting kortól tíz,
beleértve a második az 1999-es Európai Formula Super A bajnokság. He also
competed that year in the Formula Ford Euro Cup, and by the age of twenty, he
had won the British Formula Renault Winter series, winning the first four races
of the year. Azt is versenyeztek abban az évben a Forma Ford Euro Cup, és a
húsz éves korában, már megnyerte a brit Formula Renault téli sorozat, nyerő az
első négy versenyen, az év folyamán. In 2000, he won seven of ten events in the
Formula Renault UK Championship. 2000-ben elnyerte a hét tíz rendezvények a
Formula Renault UK Championship. After racing in the Formula Renault series
later in 2000, Räikkönen had won 13 of 23 events — a 56% win rate. Miután
versenyautó a Formula Renault sorozatban később 2000-ben Räikkönen nyert 13
23-események - a 56%-győzelem arány.
Sauber – entry into Formula One (2001) Sauber - lépése Formula One
(2001)
On the basis of these results,
Peter Sauber gave the Finn a test with the Sauber Formula One team in September
of 2000. Alapján ezeket az eredményeket, Peter Sauber átadja a Finn teszt a
Sauber Formula One Team szeptemberétől 2000. After further tests in Jerez and
Barcelona, Sauber signed Räikkönen for the 2001 season. Miután további
vizsgálatokat Jerez és Barcelona, Sauber aláírt Räikkönen a 2001-es idényben.
However, some critics (including FIA president Max Mosley) voiced concerns over
granting an F1 superlicence to such an inexperienced driver, having only 23 car
races to his credit. Ugyanakkor egyes kritikusok (beleértve a FIA elnökét, Max
Mosley) hangoztatott aggodalmak megadására F1 superlicence olyan tapasztalatlan
vezető, csak 23 autó versenyez a hitelét. He was nevertheless granted one and
scored a championship point in the 2001 Australian Grand Prix, his maiden Grand
Prix. Ő mégis megadták, és felhorzsolt egy bajnoki pont a 2001-es Ausztrál
Nagydíj, a leánykori Nagydíj. Räikkönen was asleep 20 minutes before his first
F1 GP (It is said that he loves to sleep - so much so that he needs to be woken
up before qualifying and races.) Räikkönen aludt 20 percet az első F1-es GP
(Azt mondják, hogy ő szeret aludni - annyira, hogy meg kell woken előtt és
minősítő versenyek.)
Räikkönen is very calm, cool, and
calculating in his race strategy - prompting the nickname "the Iceman",
which is subtly written on the side of his current helmet design. Räikkönen
nagyon csendes, hűvös, és az ő számítási faji stratégia - kezdeményezné a
beceneve a "Iceman", ami finoman írásbeli oldalán a jelenlegi sisak
design. His other nicknames include Kimppa, Räikkä and Kimster (used by his
mechanics). A többi beceneveket tartalmazza Kimppa, Räikkä és Kimster
(használni a mechanika). Some Finns jokingly call him "Räkä", meaning
snot in Finnish. Néhány finnek viccesen hívják "raka", vagyis a finn takony.
This nickname was derived from "Häkä" (carbon monoxide in Finnish),
the nickname of Mika Häkkinen. Ez a becenév volt származik "Haka" (a
szén-monoxid finn), a beceneve Mika Häkkinen. He had a solid debut year,
achieving four points-scoring finishes and eight finishes in the top eight.
Volt egy szilárd debütáló év eléréséhez négy-és nyolc pontszerzési befejezi
befejezi az első nyolc. Completing the year with 9 points, Räikkönen, along
with teammate Nick Heidfeld, helped Team Sauber to its highest ever result:
fourth place in the constructors championship. Ki kell terjeszteni az évben 9
pont, Räikkönen együtt Csapattárs Nick Heidfeld, Sauber csapata segített, hogy
a legnagyobb valaha eredmény: a negyedik helyet a konstruktőrök bajnoki.
McLaren (2002–2006)
Räikkönen, long linked to
Sauber's engine supplier Ferrari, instead sufficiently impressed McLaren,
earning a race seat in Ron Dennis's team for 2002, taking the seat left vacant
by double-world champion (and fellow Finn) Mika Häkkinen's retirement.
Räikkönen, a hosszú kapcsolódó Sauber motorkódja szállító Ferrari helyett elég
nyugözve McLaren, a futam keresőképességűek ülés Ron Dennis csapata a 2002-re,
figyelembe véve az ülés üresen maradt a kettős világ bajnoka (és fiú Finn) Mika
Häkkinen nyugdíjazását.
2002
Räikkönen scored a third-place
podium finish in his first race with McLaren, the 2002 Australian Grand Prix.
Räikkönen felhorzsolt a dobogó harmadik helyére fejeződik be az első futam a
McLaren, a 2002-es Ausztrál Nagydíj. Although McLaren suffered many Mercedes
engine failures in 2002, he scored 24 points and four podiums, and held his own
against teammate David Coulthard. Bár a McLaren Mercedes motor sok elszenvedett
kudarc a 2002-ben, ő felhorzsolt 24 pontot és négy podiums, és megállapította a
saját ellen Csapattárs David Coulthard. Räikkönen came close to winning his
first Grand Prix in Magny-Cours, France, but went off track due to oil from the
blown engine of Allan McNish's Toyota on the circuit with a handful of laps to
go. Räikkönen jött közel győztes élete első Grand Prix a Magny-Cours,
Franciaország, de kisiklott miatt az olaj a fúvott motorral Allan McNish a
Toyota az áramkör és egy maroknyi körök menni. He finished the race second. Már
befejezte a második futam. He finished the season in sixth place, one place
behind his team mate; Together they achieved a solid third place for McLaren in
the constructors' championship. Elvégezte a szezon a hatodik helyre, egy mögé
csapata mate; Együtt elért szilárd harmadik helyen a McLaren a konstruktőrök "bajnokság.
2003
At the opening Australian Grand
Prix Räikkönen qualified 15th in the spare car. A nyitó Ausztrál Nagydíj
Räikkönen minősített 15. a
tartalék autót. In the race he took the lead before being caught speeding in
the pitlane, after a software glitch in the car's electronic system. Ebben a
versenyben is átvette a vezetést, mielőtt fogott gyorshajtás a pitlane után a
szoftver hiba az autó elektromos rendszerét. Räikkönen held off Michael
Schumacher to finish 3rd. Räikkönen tartott ki Michael Schumacher befejezi 3rd.
It was in Malaysia, where Räikkönen won his first race after starting from 7th
on the grid. Ez volt a Malajzia, ahol Räikkönen nyerte az első futam után
kezdődően 7. a
hálózatba. During the next round in Brazil, Räikkönen was declared the winner
after the race was stopped on lap 55.
A következo forduló Brazília, Räikkönen volt,
kijelentette, a győztes a verseny után megállt a 55 lap. According to rules the
winner is decided by the race order as of two laps before the race stopped, ie
lap 53. Szabályoknak megfelelően, a győztes határozza meg a versenyt, mint a
két kör előtt abbahagyta a versenyt, azaz a lap 53. However a week later,
evidence emerged that Giancarlo Fisichella was on lap 56 when the race stopped,
therefore the winner was decided by the order at lap 54. Azonban egy hét múlva
kiderült, hogy bizonyíték Giancarlo Fisichella 56 kör volt, amikor abbahagyta a
versenyt, ezért a győztes az a döntés született, hogy a lap 54. This granted
the win to Fisichella, with Räikkönen 2nd. Ez megadta a győzelem, hogy
Fisichella, Räikkönen a 2..
As other teams improved their
cars, McLaren, who were still using the 2002 chassis, began to falter in terms
of race speed. Mint a többi csapat javította autó, McLaren, aki még mindig
használja a 2002-es alváz, kezdett akadozik a faji sebességet. However,
Räikkönen finished 2nd at Imola. Ugyanakkor Räikkönen kész 2. az Imola. At the
Circuit De Catalunya in Spain, Räikkönen made a mistake in qualifying and had
to start from the back of the grid, and at the start, he collided with Antônio
Pizzonia, who was stuck on his grid position due to a launch control problem,
causing Räikkönen to retire from the race. A Circuit de Catalunya
Spanyolországban, Räikkönen hibázott, és a jogosult is indul vissza a hálózat, és
az elején, ő ütközött az Antonio Pizzonia, aki beszorult a saját hálózati
álláspontja miatt indítson egy ellenőrzési probléma okozva Räikkönen
visszavonul a versenyben.
The next few races came down more
to strategy rather than speed. A következő néhány versenyen lejött több
stratégia helyett sebességet. Whilst having understeering problems Räikkönen
defended his 2nd position from Rubens Barrichello in Austria. Bár understeering
problémák Räikkönen megvédte a 2. pozíciónkhoz Rubens Barrichello Ausztriában.
He came extremely close to winning at the Monaco, but lost by less than a
second to Juan Pablo Montoya. Jött rendkívül közel győztes a Monaco, de
elvesztette az kevesebb, mint a második Juan Pablo Montoya. Starting from the
pitlane in Canada after he went off track during qualifying with understeer,
Räikkönen finished 6th, more than a minute adrift of race winner Michael
Schumacher. Kezdődően, a Kanada pitlane Miután kisiklott, a minősítő a
understeer, Räikkönen kész 6., több mint egy percig sodródott faj győztes
Michael Schumacher.
At the European Grand Prix,
Räikkönen took pole, and controlled the race from the start until his engine
failed on lap 25. Az Európai Nagydíj, Räikkönen vette pole, és ellenőrzik a
verseny kezdetétől addig, amíg a motor nem a lap 25. Title rival Michael
Schumacher finished 5th taking 4 points advantage from Räikkönen. Cím rivális
Michael Schumacher befejezte 5.
a 4 pont előny Räikkönen. Räikkönen finished 4th in
France behind Schumacher but finished one point ahead of him with a 3rd place
finish at the British Grand Prix. Räikkönen kész a 4. Franciaország Schumacher
mögé, de elkészült egy ponton elotte a 3. helyen befejezni a Brit Nagydíj.
Räikkönen failed to finish the German Grand Prix after being involved in an
accident at the first corner with Ralf Schumacher and Rubens Barrichello.
Räikkönen nem sikerült befejezni a Német Nagydíj, miután egy baleset részesévé
vált az első sarkon a Ralf Schumacher és Rubens Barrichello. Räikkönen finished
2nd at the next race, the Hungarian Grand Prix. Räikkönen kész 2. A következő futam a Magyar
Nagydíj.
Prior to the Italian GP the FIA
were tipped-off by rivals Ferrari about a tyre-illegality in the Michelin
compounds. Mielőtt az Olasz GP volt a FIA-billentette ki vetélytársai Ferrari
egy gumiabroncs jogellenességi a Michelin vegyületek. Michelin were forced to
bring in other tyre compounds and it seemed as if they had lost the advantage
they had been enjoying over Bridgestone all season. Michelin kényszerítették,
hogy a többi gumiabroncs-és úgy tűnt, mintha azok már nem az az előnye, hogy
élvezte volna át a Bridgestone minden évszakban. McLaren also announced that
they would see out the season with old MP4-17D chassis and would not bring out
the MP4-18 as had been announced earlier. McLaren is bejelentette, hogy lásd a
szezon régi MP4-17D alváz és nem hozza ki az MP4-18, mivel már korábban
bejelentette. Räikkönen eventually finished 4th in the race, losing five
championship points to race winner Michael Schumacher. Räikkönen végül elkészült
4. a
versenyen, hogy elveszti az öt bajnoki pontok verseny győztes Michael
Schumacher.
Räikkönen took pole at the US GP,
but Michael Schumacher won the race with Räikkönen finishing 2nd. Räikkönen
volt a pole az USA GP, de Michael Schumacher nyerte meg a versenyt a Räikkönen
befejező 2nd. With one race to go, Schumacher only needed one point to win the
championship. Egy faj menni, Schumacher csak a szükséges egy pontot, hogy
megnyerjük a bajnokságot. Räikkönen would need to win the next race with Schumacher
not scoring any points. Räikkönen lenne szükség ahhoz, hogy megnyerje a
következő verseny Schumacher nem pontszerzési bármely pontokat. After
qualifying 8th in Japan, Räikkönen finished 2nd while Michael Schumacher just
slipped into the points to win his 6th World Championship. Miután képesíti 8.
Japánban, Räikkönen kész 2., míg Michael Schumacher csak becsúszott a pontokat
nyerni a 6. világbajnokságon. Montoya's retirement during the race also meant
that Räikkönen finished 2nd in the championship, just two points behind
Schumacher. Montoya a nyugdíjkorhatár alatt a versenyen is jelentette, hogy
Räikkönen kész 2. a
bajnokság, csak két pont Schumacher mögé. The team also narrowly lost second
place in the constructors' championship, finishing third, two points behind
runners-up Williams, and 12 points behind Ferrari. A csapat is szűken
elveszítette a második helyet a konstruktőrök "bajnokság befejező
harmadik, két ponttal mögötte második a Williams, és 12 pont a Ferrari mögött.
Mathematically, Williams or McLaren could have won the championship at the very
last race. Matematikailag Williams vagy a McLaren is nyerte a bajnokságot az
utolsó versenye. Season 2003 was one of the closest in recent years. Szezon
2003 volt a legközelebb az elmúlt években.
2004
The 2004 season began with
Räikkönen only claiming a single point in the first seven races. A 2004-es
szezon kezdődött Räikkönen csak azt állítva, egy pontra az első hét versenyen.
His McLaren, especially the Mercedes engine, suffered repeated breakdowns, allowing
him to complete just two of the first seven events. A McLaren, és különösen a
Mercedes motor szenvedett ismételt lebontását, így rá, hogy csak két, az első
hét eseményeket. After seven rounds Räikkönen had only one point to Michael
Schumacher's 60. Miután a hét fordulóban Räikkönen csak egy ponton, hogy
Michael Schumacher a 60. In
Canada, Räikkönen made 5 pit-stops but was classified 5th since the
Williams-BMWs and the two Toyotas were disqualified. A Kanada, Räikkönen tett 5
pit-megáll, de sorolták, mivel az 5. Williams-BMWs, és a két Toyotas került
kizárásra. At the US GP Räikkönen finished 6th. Az USA GP Räikkönen kész 6th.
At the French GP, McLaren rolled
out the new MP4-19B. A Francia GP, McLaren kigördült az új MP4-19B. Räikkönen
finished 7th behind his team-mate David Coulthard. Räikkönen mögött, aki
befejezte 7. team-mate David Coulthard. At Silverstone Räikkönen took pole and
went on to finish second to Michael Schumacher. A Silverstone Räikkönen pole
vette, és ment, hogy befejezze a második Michael Schumacher. Following on from
this encouraging display, the McLarens locked the 2nd row of the grid at
Hockenheim, Germany. Az után, hogy ez biztató kijelzőn, a McLarens zárva a 2.
sorban a hálózat at Hockenheim, Németország. Both cars got off to a good start,
however Räikkönen lost his rear wing on lap 13 of the race while following race
leader Michael Schumacher. Mindkét autó van lendületes kezdés, azonban
Räikkönen elvesztette a hátsó szárny a lap 13, míg a verseny következő futam
vezetője Michael Schumacher. He would retire again from the Hungarian GP after
starting from 10th place on the grid, again on lap 13. Azt vonulnak újra a
Magyar GP után kezdődik a 10. helyen a térképhálózat, ismét 13 lap. At the
Belgian Grand Prix Räikkönen qualified 10th, but took the lead on lap 11 and
held on to it to take McLaren's first and only win of the season. A Belga
Nagydíj Räikkönen minősített 10., de átvette a vezetést a lap 11-én megtartott
rá, hogy McLaren első és egyetlen győzelem a szezonban. The next weekend at
Monza Räikkönen again retired on lap 13, this time due to electrical problems.
A következő hétvége Monza Räikkönen ismét visszavonult a lap 13, ezúttal az
elektromos problémák miatt. At the next race in China he finished 3rd, only 1.4
seconds behind race winner Rubens Barrichello. A következő futam a Kína
befejezte 3., mindössze 1,4 másodperc mögött verseny győztes Rubens
Barrichello.
At Japan, Räikkönen was shunted
by Felipe Massa on the first lap of the race, which caused him handling problems.
A japán, Räikkönen volt shunted által Felipe Massa az első kör a verseny, ami
őt kezelő problémákat. He later managed to make up some ground: finishing 6th,
2.5 seconds behind Alonso. Később sikerült tenni valami: a befejezés 6., 2.5
másodperccel Alonso mögött. At Brazil, he overtook pole sitter Barrichello,
even before they had reached Curva De Sol. A Brazília, s utolérte pole sitter
Barrichello, még mielőtt elérte Curva De Sol. Räikkönen later battled Montoya
for the lead and finished 1 second behind him in 2nd. Räikkönen újabb battled
Montoya az ólom és a késztermék 1 másodperccel mögötte, a 2.. Räikkönen ended
the year seventh, with 45 points, only one behind sixth placed Jarno Trulli,
and four podiums. Räikkönen ért véget az év hetedik, a 45 pontot, csak az egyik
mögött, a hatodik helyezett Jarno Trulli, és négy podiums.
Despite the disappointment of the
2004 season, Räikkönen was still seen as one of the rising stars of the sport,
along with Renault's Alonso and 2005 McLaren teammate Montoya. Annak ellenére,
hogy a csalódás a 2004-es idényben, Räikkönen még mindig látható az egyik
emelkedő csillaga a sport mellett a Renault és Alonso McLaren 2005 Csapattárs
Montoya. Many pundits predicted 2005 to be filled with great on-track battles
from a resurgent team. Sok pundits jósolta, hogy 2005 lehet tölteni a nagy
csatákat a pályán újjáéledő csapatot. He was also referred to by Ross Brawn and
Jean Todt as a driver whom Ferrari might consider in the future. Ő volt az is,
hogy Ross Brawn és Jean Todt a vezetőt, akiket a Ferrari is úgy a jövőben is.
In early November 2004, Räikkönen announced his intention to create a racing
team with his manager Steve Robertson, to be entitled Räikkönen Robertson
Racing (otherwise known as "Double R"), which would compete in Formula
3 in
2005. 2004. november elején, Räikkönen bejelentette azt a szándékát, hogy
hozzon létre egy saját Racing Team manager Steve Robertson, a jogosult
Räikkönen Robertson Racing (más néven "Dupla R"), amely versenyezni
Formula 3, 2005-ben.
2005
Räikkönen's start to the 2005
season season was less than perfect. Räikkönen kezdő, hogy a 2005-ös szezon
szezonban kevesebb volt, mint tökéletes. The car was reported to be too soft on
its Michelin tyres, with the result that it wasn't generating enough heat to
post competitive qualifying times. Az autó jelentette, hogy túl puha a Michelin
abroncsok, így nem volt elég meleg generáló utáni versenyképes befolyásoló
szer. The best qualifying position that a McLaren driver could manage in the
first 3 races was 6th. A legjobb helyzetben, hogy egy minősített McLaren vezető
kezelni az első 3 versenyen 6. volt. Räikkönen compounded this by stalling on
the grid of the first race of the season, the Australian Grand Prix, and ending
the race with just a point. Räikkönen számított ez megrekedt a hálózatba az
első futam a szezon az Ausztrál Nagydíj, és megszüntette a verseny csak egy
pont. He looked set for a podium in Malaysia until a faulty tyre valve failed
and dropped him out of the points. Úgy nézett ki, meg egy pódium a Malajzia,
amíg a hibás szelepet abroncs nem csökkent, és ki a pontokat. Bahrain saw him
get his first podium of the season. Bahrein látta el az első pódium a
szezonban.
Räikkönen then achieved three
consecutive poles at San Marino, Barcelona and Monte Carlo. Räikkönen majd
elérni, három egymást követő pólusok a San Marino, barcelonai és a Monte Carlo.
An almost certain win was denied at Imola after a driveshaft failure, but he
won the other two races, putting him within 22 points of leader Alonso. Az
szinte biztos győzelem elutasították a Imola után le hiba, de ő nyerte meg a
másik két faj, ami neki a 22 pont a LEADER Alonso. At the European Grand Prix,
Räikkönen flat-spotted his right front tyre while lapping Jacques Villeneuve
(some commentators put a share of the blame on Villeneuve, as he did not give
Räikkönen the racing line). Az Európai Nagydíj, Räikkönen lapos spotted jogát
első gumiabroncs míg lappolás Jacques Villeneuve (egyes kommentátorok hogy egy
részét a Villeneuve a hibás, mert nem adta Räikkönen a versenyzés sor). The
resultant vibrations caused his suspension to fail while he led on the final
lap, and sending him into the tyre wall and handing a further ten points to his
rival Alonso. Az így keletkező rezgés okozta a felfüggesztést, hogy nem ő
vezette, míg az utolsó kör, és elküldése őt a gumiabroncs fal és átadta a
további tíz pont az ő rivális Alonso. Changing a tyre would have given him a
relatively safe third place. Váltás a gumiabroncs volna neki a viszonylag
biztonságos harmadik helyen. However, tyre changes were only allowed in 2005 in cases where a
"punctured or damaged tyre" could be changed for "clear and
genuine safety reasons" and there was no precedent for whether the
stewards would consider a flat-spotted tyre dangerous enough. Ugyanakkor
gumiabroncs változások csak 2005-ben az esetekben, amikor a "felszúrt vagy
sérült gumiabroncs" lehetne változtatni a "világos és hiteles
biztonsági okokból", és nem volt precedens, hogy a intézok pedig a
lakás-foltos abroncs veszélyes elég. This incident, in part, resulted in a
rules clarification allowing teams to change a flat-spotted tyre without
punishment. Ez az eset, részben eredménye a szabályok tisztázását lehetővé
csapatok változtatni átalánydíjas foltos abroncs büntetés nélkül.
Alonso's first major mistake of
the 2005 season handed the Canadian Grand Prix to Räikkönen. Alonso az első
nagy hiba a 2005-ös szezon átadta a Kanadai Nagydíj, hogy Räikkönen. The
following weekend saw all the Michelin teams, including McLaren, withdraw from
the United States Grand Prix due to safety concerns. A következő hétvégén
láttam a Michelin-csapatok, köztük McLaren, kivonulnak az Egyesült Államok
Nagydíj miatt a biztonsági aggályokat is. At the French Grand Prix Räikkönen
suffered a ten-place grid-penalty following the replacement of his new
specification Mercedes Benz engine which failed in Friday practice. A Francia
Nagydíj Räikkönen szenvedett tíz helyen grid-büntetést a csere új specifikáció
Mercedes Benz motor, amely nem a péntek gyakorlatban. Räikkönen, putting in
what Ron Dennis would call his best ever qualifying lap, qualified 3rd (demoted
to 13th) with a significant fuel load. Räikkönen, ami Ron Dennis, mi lenne a
legjobb minősítő lap, képzett 3. (lefokozták a 13.), amelynek jelentős üzemanyag-terhelés.
He finished 2nd behind Fernando Alonso. Elvégezte 2. Fernando Alonso mögött. A
week later at the British Grand Prix Räikkönen suffered another Mercedes engine
failure due to an oil leak; his 2nd place qualifying place became 12th. Egy
héttel később a Brit Nagydíj Räikkönen szenvedett egy Mercedes motor
meghibásodása miatt az olaj-szivárgást, a 2. helyen minősítő hely lett 12th. He
claimed 3rd place in the race. Azt állította, 3. helyét a versenyben.
In the German Grand Prix
Räikkönen was comfortably in the lead having dominated all weekend, but
suffered a hydraulics failure, handing victory and a further 10 points to
Alonso. A Német Nagydíj Räikkönen volt az élen kényelmesen miután egész
hétvégén dominált, de szenvedett a hidraulika meghibásodása, átnyújtva
győzelmet és további 10 pont, hogy Alonso. It was his third retirement while
leading a race during the season. Ez volt a harmadik nyugdíjba, míg a vezető
faj a szezonban. On all 3 occasions, it was championship rival Alonso who took
advantage to win. Minden 3 alkalommal volt bajnoki rivális Alonso vette
igénybe, aki a győzelem. Significantly, at the opening of the Hungarian Grand
Prix, though saying he was very comfortable at McLaren, Räikkönen raised the
possibility that he may leave McLaren when his contract expired in 2006 if
reliability issues were not solved. Nevezetesen, a megnyitón a Magyar Nagydíj,
de azt nagyon kényelmes volt, a McLaren, Räikkönen felvetette azt a
lehetőséget, hogy csak akkor lehet, ha McLaren, ha a szerződés lejárt, 2006-ban,
ha a megbízhatóság kérdésekkel nem megoldott. He told a news conference,
"We need to work in a better way just to make sure that the car is very
reliable." Azt mondta a sajtótájékoztató, "Ki kell dolgozni egy jobb
megoldás, csak hogy győződjön meg arról, hogy az autó nagyon megbízható."
However he went on to take the chequered flag with a convincing victory over
Michael Schumacher. Azonban úgy folytatta, hogy a kockás zászló meggyőző győzelmet,
mint Michael Schumacher.
Räikkönen also achieved an
impressive statistic at the Hungarian Grand Prix by managing to win the race
from the most handicapped qualifying position, having had to do his qualifying
run first on the notoriously dusty and dirty track due to his early retirement
a week earlier at Hockenheim. Räikkönen is elért lenyűgöző statisztika a Magyar
Nagydíj az irányító, hogy megnyerjük a versenyt a leginkább hátrányos
helyzetben jogosult, amely már nem az előírásoknak megfelelő futtatásához
először a közismerten poros és koszos pálya miatt a korai nyugdíjba vonulás egy
héttel korábban, Hockenheim. No other driver had previously managed this feat
under the controversial grid qualification system which significantly penalised
those who retire from a race. Nincs más vezetőnek korábban már sikerült ezen a
feat az ellentmondásos rácsminősítési rendszer, amely jelentősen büntetni
azokat, akik nyugdíjba a versenyben. Räikkönen then became the first ever
winner of the Turkish Grand Prix. Räikkönen ekkor lett az első győztes a Török
Nagydíj. Two weeks later at the Italian Grand Prix, Räikkönen's pole position
was taken from him as he received another 10-position grid penalty for an
engine change. Két hét múlva az Olasz Nagydíj, Räikkönen a pole pozíciót vettek
tőle, mikor kapott egy másik 10-álláspont térképhálózat bírságot egy motorváltozás.
It would emerge that he had 5 laps of fuel more than teammate Montoya and 6
more than Alonso during qualifying - and still managed to outpace them. Ez
emerge, amit 5 körök az üzemanyag több mint Csapattárs Montoya és 6 több mint
Alonso a minősített - és még mindig sikerült lehagy őket. Just when it looked
like McLaren had pulled off a strategic coup with Räikkönen on a one-stop
strategy, his left-rear tyre delaminated, and was forced to take an extra stop
to change the tyre. Amikor úgy nézett ki, mint a McLaren volt húzta le a
stratégiai puccs a Räikkönen az egyablakos stratégia, a bal hátsó gumiabroncs
delaminated, és kénytelen volt, hogy egy külön megállás, hogy módosítsa a
gumiabroncs. He dropped down to 12th. Eldobta le 12th. He recovered, but spun
his car after pushing too hard chasing the 3rd placed driver. Azt behajtani, de
az autó megpördült után nyomja túl keményen, üldöz a 3. helyezett driver. He
eventually finished fourth. Végül elkészült negyedik.
He went on to win, for the second
year in a row, at the Belgian Grand Prix at Spa-Francorchamps. Megszólalt a
győzelem, a második egymást követő évben, a belga Grand Prix Spa-Francorchamps.
The following race (the Brazilian Grand Prix) saw Alonso clinch the Drivers'
Championship, after finishing third behind Montoya and Räikkönen. A következő
futam (a Brazil Nagydíj) látta Alonso összeakaszkodik a sofőrök bajnokság után
befejező harmadik mögött Montoya és Räikkönen. In the penultimate race of the
year, at the Suzuka circuit in Japan, Räikkönen produced arguably the best
drive of his career, taking his 7th victory of the season after starting 20th
on the grid (as rain, and an engine failure for Räikkönen, had mixed up the
qualifying grid). Az utolsó előtti futam, az év, a Suzuka circuit Japánban,
Räikkönen termékek vitathatatlanul a legjobb meghajtót a pályafutását, és a 7.
győzelmét a szezon megkezdése után 20. a hálózathoz (az eső, és egy hajtómű
meghibásodása a Räikkönen volt összekeverted tevő grid). The win was secured
when he overtook Renault driver Fisichella (who had started third on the grid,
and had led most of the race) on the final lap - which Formula One journalist
Peter Windsor thought the most impressive move of the race. A győzelem volt
biztosított, amikor utolérte járművezető Fisichella Renault (aki már megkezdte
a harmadik a rács, s vezetett leginkább a faj) az utolsó lap - amelynek Forma
újságíró Peter Windsor hittem, hogy a leginkább lenyűgöző áthelyezni a
versenyt.
Räikkönen received the F1 Racing
"Driver of the Year" accolade, and the Autosport "International
Racing Driver of the Year" award.. Räikkönen érkezett az F1 Racing
"Driver of the Year" elismerés, valamint az Autosport International
Racing Driver of the Year "díjat.
2006
In Bahrain, Räikkönen suffered
electronic problems during Friday practice and a rear suspension break during
the first qualifying session, which forced him back to 22nd place on the grid.
A Bahrein, Räikkönen szenvedett elektronikai problémák során P. gyakorlatnak és
a hátsó felfüggesztés szünet első minősítő ülés, amely miatt kénytelen volt
vissza a 22. helyre a hálózatba. Nevertheless he drove through the field,
ending third behind Alonso and Michael Schumacher. Mindazonáltal vezetett
keresztül a területen, megszüntetése mögött harmadik Alonso és Michael
Schumacher. In Malaysia, Räikkönen was hit from behind by Red Bull Racing's
Christian Klien on the very first lap. A Malajzia, Räikkönen ütötte mögött a
Red Bull Racing's Christian Klien az első lap. The impact caused a left rear
suspension failure resulting in Räikkönen retiring from the race. A hatás miatt
a bal hátsó felfüggesztés meghibásodása következtében Räikkönen visszavonul a
versenyben.
Having started the year clearly
behind Renault, McLaren improved in Australia, where Räikkönen finished second
after flat spotting a tyre and losing a wing end-plate, causing him to fall off
the pace somewhat around the midpoint of the race. Miután elkezdődött az év
egyértelműen a Renault mögött, McLaren javult Ausztrália, ahol Räikkönen után
elkészült második lakás spotting a gumiabroncs és elveszíti a szárnyát vége
táblát, ami neki, hogy leesik üteme kissé körül a felezőpontja a versenyben.
Chasing down Alonso during the final stages of the race, he did however achieve
the fastest lap of the race on the final lap, finishing only 1.8 seconds behind
the Spaniard. Chasing le Alonso az utolsó szakaszában a verseny, ő azonban
elérni a leggyorsabb kör a verseny az utolsó lap, kikészítés csak 1,8
másodperccel a spanyol mögött. At the San Marino Grand Prix a bad choice of
strategy and a mistake from Räikkönen in qualifying (8th) saw the McLarens get
caught in traffic in the early part of the race allowing Michael Schumacher and
Alonso to get away at the front. A San Marino Nagydíj rossz választás a
stratégia és a tévedés a minősítő a Räikkönen (8.)-ben McLarens kapni a
forgalom a kora része a verseny, hogy Michael Schumacher és Alonso lelépni az
elején. Räikkönen eventually finished 5th, with team mate Montoya ahead in 3rd
place. Räikkönen végül elkészült 5., a team mate Montoya előtt a 3. helyen.
McLaren team boss Ron Dennis blamed Kimi Räikkönen's poor performance for the
team's failure to finish in the top two in the race. McLaren csapat főnök Ron
Dennis okolják Kimi Räikkönen rossz teljesítményt a csapat nem sikerült
befejezni az első kettő a versenyben.
At the Spanish Grand Prix
Räikkönen qualified 9th. A Spanyol Nagydíj Räikkönen minősített 9th. However at
the start Räikkönen managed to get up to 5th place on the first lap. Azonban az
elején Räikkönen sikerült legfeljebb 5. helyen az első lap. He retained this
position for most of the race, finishing 5th place. Azt őrizni ezt a pozíciót
nagy a verseny, befejező 5. helyen. A few days after the Spanish Grand Prix, he
admitted that he had no chance of winning the 2006 Championship.In Monte Carlo,
Räikkönen qualified third. Pár nappal azután, hogy a Spanyol Nagydíj, aki
elismerte, hogy nem volt esélye a 2006 Championship.In Monte Carlo, Räikkönen
harmadik. During the race he would get up to 2nd and keep pace with Alonso,
however he retired during a safety car period after a failed heat shield led to
heat from the exhaust causing a wiring loom inside the car to catch fire. A
verseny akkor keljen fel, és a 2. lépést tartani Alonso azonban ő nyugdíjas
során egy biztonsági autós időszak után nem Hővédelem vezetett hő az elszívó
okozása vezetékezési dereng az autó belsejében a tüzet.
The British Grand Prix at
Silverstone saw Räikkönen qualify second behind Alonso and in front of Michael
Schumacher. A Brit Nagydíj a Silverstone látta Räikkönen minősítés második
mögött Alonso és Michael Schumacher előtt. The running order was Alonso,
Räikkönen, Schumacher until the second set of pitstops where Räikkönen was
demoted to third by Schumacher, a position he held until the end of the race. A
menetkész állapotban volt, Alonso, Räikkönen, Schumacher csak a második sor
pitstops ahol lefokozták Räikkönen volt a harmadik a Schumacher a helyzetben
birtokolt végéig a versenyben. At Canada, Räikkönen achieved another podium. A
Kanada, Räikkönen újabb pódium. In the United States Grand Prix, his teammate
punted him out in an expensive seven car accident. Az Egyesült Államok Nagydíj,
a Csapattárs punted neki egy drága hét autóbalesetben. The 2006 French Grand Prix
saw Räikkönen qualify his car in sixth. A 2006-os Francia Nagydíj látta
Räikkönen jogosult a kocsiját a hatodik. His teammate was now former test
driver Pedro de la Rosa
in place of Montoya. A Csapattárs most volt teszt járművezető Pedro de la Rosa helyett Montoya.
Räikkönen ended the race in fifth. Räikkönen ért véget a verseny ötödik. In
Germany Räikkönen qualified on pole. A Németország Räikkönen minősített pole.
After a battle with Button, he finished the race for the first time in his
career, ending in third place. Miután egy csatában a Button, aki befejezte a
versenyt, az első ízben a karrierjét, vége a harmadik helyen áll. Another pole
came in Hungary but he collided with Vitantonio Liuzzi after 25 laps, causing
his fourth retirement of the season. A másik pólus bejött Magyarország, de
ütközött a Vitantonio Liuzzi után 25 kör, ami a negyedik nyugdíjas a szezonban.
A first turn incident with Scott
Speed at the Turkish Grand Prix led to an exploded tyre and suspension damage.
Az első esemény pedig a Scott Speed a Török Nagydíj vezetett egy felrobbant
gumiabroncsok és felfüggesztés károkat. After a tyre change, Räikkönen's race
ended half way into the next lap when he ran into the barricade at turn 4.
Miután a gumiabroncs változás, Räikkönen a verseny véget ért félúton a
következő kör, mikor átszaladt a barikád at viszont 4. Räikkönen qualified on
pole for the Italian Grand Prix, snatching pole from Michael Schumacher by 2
thousandths of a second right at the end of qualifying. Räikkönen minősített pole
az Olasz Nagydíj, Elkapási horgászbotos a Michael Schumacher által 2 ezrelék
második jobboldali végén jogosult. He led the early part of the race until the
first pitstops where he was passed by Michael Schumacher. Ő vezette az elején a
verseny az első pitstops ahol el Michael Schumacher. He stayed in second place
for the rest of the race. Ő maradt a második helyen a többi faj. After the race
Schumacher announced that he was retiring. Schumacher a verseny után
bejelentette, hogy ő visszavonul. Later Ferrari announced that he would be
replaced in the 2007 season by Räikkönen. Később a Ferrari bejelentette, hogy
nem váltja fel a 2007-es idényben Räikkönen.
The Chinese Grand Prix saw
another retirement for Räikkönen due to engine problems. A Kínai Nagydíj láttam
egy nyugdíjas Räikkönen miatt motor problémák. His last two Grands Prix, those
of Japan and Brazil, did lead to 2 finishes, but twice missed the podium. Az
utolsó két Grands Prix, a Japán és Brazília, nem vezet 2 befejezi, de kétszer
hiányzott a dobogó. After Brasilian Grand Prix he ended his McLaren-Mercedes
era with a fifth place in the World Drivers' Championship, with McLaren placing
third in the World Constructors' Championship at the end of a winless year.
Brazil Nagydíj után is véget ért a McLaren-Mercedes-korszak egy ötödik hely a
világ Drivers' Championship, a McLaren a harmadik helyezés a világ Constructors
"bajnokság végén a winless évben.
Räikkönen's British Formula Three
Championship team Räikkönen Robertson Racing claimed their first major success,
with British driver Mike Conway winning the 2006 British F3 International
Series title and the prestigious Macau Grand Prix. Räikkönen a Brit
Formula-bajnokság három csapat Räikkönen Robertson Racing állította az első
nagy siker, a brit vezetőnek Mike Conway győztes a 2006-os brit F3
International Series cím és rangos Macau Grand Prix.
Ferrari 2007
After the 2006 Italian Grand
Prix, Ferrari announced that Räikkönen had signed a three-year contract with
Scuderia Ferrari for the 2007-2009 seasons. Miután a 2006-os Olasz Nagydíj, a
Ferrari bejelentette, hogy Räikkönen már aláírt egy hároméves szerződést kötött
Scuderia Ferrari a szezon 2007-2009. Räikkönen said after the move that he was
very happy with this change of events but wished McLaren the best of luck in
the future. Räikkönen a lépés után azt mondta, hogy ő nagyon boldog volt és ez
a változtatás az események, de kívánta McLaren a legjobb szerencsét a jövőben.
He became the team mate to Brazilian Felipe Massa, who had been driving for Ferrari
since 2006. Ő lett a csapat mate a brazil Felipe Massa, akit a Ferrari vezetői
2006 óta. As such, Räikkönen got the number 6 car while Massa inherited
Schumacher's #5. Mint ilyen, Räikkönen lett a 6-os szám autóval, míg Massa
származtatott Schumacher's # 5. Following the retirement of Michael Schumacher
and his new deal with Ferrari, Räikkönen is estimated to be the highest paid
driver in F1, with a base salary reportedly worth US $51M annually. Miután
Michael Schumacher távozása és az új foglalkoznak Ferrari, Räikkönen a
becslések szerint a legmagasabb kifizetett járművezető F1, az alap tiszteletdíj
jelentések érdemes US $ 51m évente.
Räikkönen started the season in
Australia by taking pole position, setting the fastest lap and becoming the
first driver since Nigel Mansell in 1989 to win his first Grand Prix with
Ferrari. Räikkönen indult a szezon az Ausztrália által a pole pozíciót, amely a
leggyorsabb kör és a válás óta az első vezetőnek Nigel Mansell 1989-ben a
győzelem az első Grand Prix a Ferrari. This was the first time in his career
that he had managed the hat-trick of pole position, fastest lap and race
victory. Ez volt az első alkalom, az ő karrierje, hogy sikerült a kalap-trükk a
pole pozíció, leggyorsabb kör és a futam győzelmet. At the 2007 Malaysian Grand
Prix Räikkönen was passed by Lewis Hamilton at the start and remained behind
him for the rest of the race, finishing third. A 2007-es Maláj Nagydíj
Räikkönen volt, amelyet Lewis Hamilton elején maradt mögötte a többi faj,
befejező harmadik. In the Bahrain Grand Prix, Räikkönen started from third but
was passed by McLaren driver Fernando Alonso. A Bahrein Nagydíj, Räikkönen
kezdett a harmadik, de azt el Fernando Alonso McLaren driver. He eventually
regained 3rd position from Alonso and finished the race 3rd. Végül visszanyerte
3. helyzetben Alonso és kész a 3. futam. At the Spanish Grand Prix Räikkönen
retired after only 10 laps with an electrical problem. A Spanyol Nagydíj után
Räikkönen nyugdíjas csak 10 kör egy elektromos probléma. This took him down to
fourth position in the championship behind team-mate Felipe Massa. Ez magával
vitte le a negyedik helyre a bajnoki mögött team-mate Felipe Massa. In
qualifying for the Monaco Grand Prix Räikkönen struck a barrier and broke his
right front suspension. A minősítő a Monaco Grand Prix Räikkönen ütött a gáton,
és eltörte a jobb első felfüggesztése. He started 16th and finished 8th.
Elindult 16. és kész 8..
In Canada Räikkönen qualified
fourth and finished fifth after battling with Alonso for the place, until the
final safety car intervention came and Alonso lost his grip and was overtaken
by Takuma Sato in the final corner. A minősített Kanada Räikkönen a negyedik és
az ötödik után elkészült a harcoló Alonso a helyére, amíg az utolsó biztonsági
autó intervenciós jött Alonso, és elvesztette a fogást, és azt át Takuma Sato
az utolsó sarkon. Räikkönen's team-mate Massa was disqualified. Räikkönen a
team-mate Massa került kizárásra. At the United States Grand Prix, Räikkönen
qualified fourth and finished fourth where he recorded fastest lap of the race.
Az Egyesült Államok Nagydíj, Räikkönen negyedik képzett és kész a negyedik,
ahol nyilvántartásba leggyorsabb kör a versenyben.
In France Räikkönen qualified
third, but overtook Lewis Hamilton at the first corner of the race.
Franciaország Räikkönen a harmadik, de utolérte Lewis Hamilton az első sarkon a
verseny. He subsequently ran second, behind team-mate Felipe Massa, for much of
the Grand Prix, but overtook the Brazilian via the pit-stops and took his
second victory of the season. Ezt követően futott második mögött team-mate
Felipe Massa, a nagy részét a Grand Prix, de utolérte a brazil keresztül
pit-megáll, és fogta a második győzelmét a szezonban. This was the 11th victory
of his Formula One career, as well as Ferrari's first 1-2 win of the 2007
season. Ez volt a 11. győzelme a Formula One karrier, illetve a Ferrari első
1-2 győzelem a 2007-es idényben.
At the British Grand Prix,
Räikkönen qualified in second place, just missing the pole due to running wide
in the last corner. A Brit Nagydíj, Räikkönen képzett második helyen, csak
hiányzik a pole miatt fut szerte az elmúlt sarokban. In the race, Räikkönen
again took the lead through pit stops, first overtaking Lewis Hamilton midway
through the race and then putting in fast laps as Fernando Alonso pitted for
the second time in the closing stages, thus overtaking Alonso and maintaining
lead of the race until the end. A faji, Räikkönen újra átvette a vezetést a pit
stop, első előzés Lewis Hamilton félúton a faji, majd ami a gyors körök, mint
Fernando Alonso, kimagozott, a második alkalommal a záró szakaszában, így
előzés Alonso és fenntartása vezet a verseny-ig a végén. He also set the
fastest lap of the race. Azt is meg a leggyorsabb kör a versenyben.
At the European Grand Prix he
captured his second pole position of the season, but on race day he retired on
lap 35 because of a problem with the hydraulics of the car. Az Európai Nagydíj
is elfoglalták a második pole pozícióját a szezonban, de a verseny napján is
visszavonult a 35 lap, mert a probléma a hidraulika az autóból. In Hungary, he
qualified his car in 4th place, but started from 3rd after Alonso was given a
penalty. Magyarországon, aki képzett a kocsiját a 4. helyet, de kezdődött 3.
Alonso után kapta a büntetést. In the race Räikkönen overtook Nick Heidfeld at
the start and pressurised Lewis Hamilton until the end of the race, but had to
settle for 2nd. A futam Räikkönen utolérte Nick Heidfeld elején és túlnyomásos
Lewis Hamilton végéig a versenyen, de volt, hogy rendezze a 2nd. Also, he set
the fastest lap time at the last lap of the race which is an unexpected
situation for most of the GP's. Is, ő meg a leggyorsabb köridő az utolsó kör a
verseny, ami egy váratlan helyzet leginkább a GP's. He said to the press after
the race, "I was so bored behind Hamilton, I wanted to see how quick I
could have been." Azt mondta, hogy a sajtó után a versenyen, "Annyira
unatkozott mögött Hamilton, azt akarta, hogy lássuk, milyen gyorsan tudtam
volna."
In Turkey he qualified his car in
3rd place after being the fastest man at the track in the practice sessions. A
Törökország ő képzett saját autóját 3. helyet, miután a leggyorsabb ember a
pályán a gyakorlatot. He missed pole position after making a mistake in the
final sector of his fast lap. Hiányzott neki a pole pozíciót, miután egy hibát
az utolsó szektorban az ő gyors lap. On race day he overtook Lewis Hamilton in
the first corner of the race and took 2nd place, he kept this place to the end
of the race. A verseny napján is utolérte Lewis Hamilton az első sarkon a
verseny és a 2. helyre került, s ezen a helyen tartani a végéig a versenyen. He
also set the fastest lap at 1.27.295 because he was getting "a bit
bored," while his teammate Felipe Massa was seven tenths slower but took
the victory. Azt is meg a leggyorsabb kör a 1.27.295 mert kapok "egy
kicsit unatkozni, miközben Csapattárs Felipe Massa volt a hét tized, de lassabb
volt a gyozelem. This was Ferrari's 2nd 1-2 victory of the season after the French
GP. Ez volt a 2. Ferrari 1-2 győzelmet a szezon után a Francia GP.
At Monza's third practice
session, Räikkönen dramatically crashed into the tyre wall before entering the
Ascari chicane. A Monza harmadik gyakorlat ülésén Räikkönen drámai mértékben zuhant
az abroncs fala előtt az Ascari csűrés-csavarás. He qualified in 5th place, and
raced in the Ferrari T-car. Ő képzett 5. helyet, és száguldottak a Ferrari
T-autó. In the race he overtook Nick Heidfeld off the start to gain 4th place.
Ebben a versenyben is utolérte Nick Heidfeld le a start nyerhet 4. helyen.
After Felipe Massa's retirement he was promoted into 3rd place. Miután Felipe
Massa nyugdíjazását volt támogatni a 3. helyen. Ferrari's surprise for the race
was one-stop strategy for Räikkönen which is unusual for competitive teams.
Ferrari's meglepetés a verseny volt az egyablakos stratégia Räikkönen ami
szokatlan, hogy versenyképes csapatok. The strategy worked and he passed
Hamilton after his 2nd stop, but he could not defend himself against Hamilton
and was passed by the Briton, the situation not helped by a neck problem he
sustained from the crash. A stratégiát dolgozott és elhaladt 2. Hamilton után
megáll, de nem tudta megvédeni magát Hamilton és továbbadják a brit, a helyzet
nem segít a probléma akkor a nyak tartós a crash. His used harder tyres were
disadvantageous against Hamilton's fresh softer tyres. A használt gumiabroncsok
nehezebb volt hátrányos ellen Hamilton friss lágyabb abroncsok. He finished
3rd, Hamilton 2nd and Alonso 1st. Elvégezte 3., 2. Hamilton és Alonso 1.. The
Ferraris just didn't have any answer to the McLarens' pace the whole race
weekend. A Ferraris csak nem volt válasz a McLarens "üteme az egész futam
hétvégéjén.
At Spa-Francorchamps Räikkönen
dominated Friday 1st and Saturday practice sessions by setting the fastest
laps. A Spa-Francorchamps Räikkönen uralta 1. péntek és szombat gyakorlatot
révén a leggyorsabb körök. On his favourite circuit he secured his third pole
position of the season and the 14th of his F1 career after he beat Massa by
0.017 seconds and Alonso by 0.097 seconds. Az ő kedvenc áramkör akkor
biztosított, hogy harmadik pole pozícióját a szezonban, és a 14. aki F1-es
karrier után ő verte Massa által 0,017 másodperc, és Alonso a 0,097 másodperc.
After a clean start, he controlled the race by creating a five-second gap over
Massa and almost 20 seconds over the McLarens. Miután tiszta kezdeni, akkor
ellenőrzik a versenyt azáltal, hogy öt másodperces szakadék fölött Massa, és
csaknem 20 másodperc alatt McLarens. He thus took his fourth victory of the
season. Így került a negyedik győzelmét az idényben. Massa finished 2nd, Alonso
3rd and Hamilton 4th. Massa befejezte 2., Alonso 3. és 4. Hamilton. This was
also Räikkönen's third consecutive Spa win, which placed him among six other
drivers with three or more Spa wins. Ezt Räikkönen a harmadik egymást követő
győzelem Spa, amely helyezték el a többi hat a járművezetők, a három vagy több
Spa nyer.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése