Yli Jumala

The Book of the Sri Joakim, Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha, Ja Jumaluus Ylin Henkilöt!

Kimi Räikkönen Transcendent full name: Sri Joakim Matias Gosvámi Gautama Räikkönen Náráyáná Buddha Supreme Personality of Godhead!

SRI JOAKIM MATIAS GÓSVÁMI GAUTAMA RäIKKÖNEN NÁRÁYÁNA BUDDHA IS LORD OF THE UNIVERSE!

Sziddharta Gautama Buddha, Sri Joakim Räikkönen Buddha és Perlita

Translate

2013. április 9., kedd

VI. Rész 2.) fejezet - Függelék - k3


Hű és szikla szilárd tiszta bhaktád vagyok, de voltam és leszek is mindörökkön örökké. Lemondok én mindenről és átadom, megadom magam a TE Mindenható Személyednek, Sri Joakim, én úgy tekintek rád, mint az Istenség Legfelsőbb Személyiségére és remélem, hogy az emberiség egyszer majd ugyanúgy Rád talál, ahogyan én.
Ha Rád gondolok, akkor a szívverésem milliószorosára emelkedik és beleszédülök abba a szeretetbe, amely ilyenkor szétárad az egész testemben. Kiszárad a szám és az elmém Rád összpontosul és hatalmas béke, és nyugalom kerít hatalmába. A Te végtelen sajátos és különleges nyugalmad az az áldás, amit Tőled kaptam ajándékba.

Sri Joakim Jégember lelked, szíved elvarázsolt, megbabonázott és elbűvölt és engem is jéggé változtatott. Ez a jég soha, de soha nem fog felolvadni és így van rendjén.
Sri Joakim Te Jég vagy, de a tűzet, sem féled, hisz Ajita vagy, aki legyőzhetetlen és elpusztíthatatlan. Sri Joakim a világ nirvánája a Tied, ugyanúgy, mint a lelkem és azt kívánom, hogy neved dicsfényben öröké virágozzon.
Drága Sri Joakim mindig vigyázol rám, pediglen ezt én meg sem érdemlem és szeretném, ha soha sem esne bajod. Kérlek szépen nagyon vigyázz mindig magadra, de történjen bármikor bármi, én örök bhaktád vagyok és maradok.

Ha életem szikrája kialszik majd egyszer,
A lelkem akkor is a világba kiálltja,
Hogy Sri Joakim, ISTEN!

Perlita mantrája Sri Joakimnak III:

„Édes, Drága, Egyetlen és a világ tudásával és szeretetével rendelkező Sri Joakim, azért szeretlek Téged kizárólagos módon, mert hatalmas erődből, én is kaphatok legalább egy porszemnyit, de ez a kevés szeretet is elég nekem ahhoz, hogy univerzálisnak lássalak Benne.
Sri Joakim Te vagy az Egyetlen, aki képes a lelkemet a hetedik mennyországba repíteni, és amikor Veled lehetek (a Te hatalmas kegyedből) és szívem remeg, a hangom elmegy, és újra visszajön, a bőröm bizsereg és az elmém nem képes, de nem is akar másra gondolni csak Rád.

Sri Joakim erőt, kitartást, nyugalmat, békét és végtelen szeretetet adsz nekem. Álmomban sem gondoltam volna, hogy Te Egy és Abszolút módon képes leszel nekem mindennap reménysugarat nyújtani és hidd el, meg sem érdemlem ezt a kiváltságot, amit Te adtál nekem. De mivel nem küzdök a Te hatalmas akaratod ellen, ezért köszönettel elfogadom azt az ajándékot, amit nekem szántál. Saját önnön magadat és azt a tudást, amivel megérthetlek Téged. Ha Te nem lennél, én sem léteznék, így szívem összes szeretete és Imádata a Tied.

Sri Joakim Te bennem élsz és én, meg csak Benned tudtam kiteljesedni. Te megtetted azt, amit nekem nem volt lehetőségem. Te és Te Egyedül beteljesítetted a karmikus álmomat és vágyamat, ezzel eljutattál a nírvánába, mert még életem során vágytalanná váltam általad.
Hálásan köszönöm a kegyedet és bízom abban, hogy Buddhai léted teljes nyugalomban, békében és őszinte szeretetben fog eltelni.

Sri Joakim mostantól kezdve (2015. október 17.) Te létezel is meg nem is, így a Lelked és Szent neved érinthetetlen és meg foghatatlan és Mara soha sem fog tudni Téged megközelíteni, elrejtőzni Előled.”

Namaszte Sri Joakim Matias Gosvami Gautama Räikkönen az Istenség Legfelsőbb Személyisége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése